#1
Tja wat is niet standaard? 2C-B, 4-HO-MET en LSD als de setting het toelaat
6-APB
Phenibut (met bv speed)
6-APB
Phenibut (met bv speed)
Zo anoniempje ben je niet met je echte foto op de avatarIemand nog een goeie om bij festival te gebruiken? Niet de standaard zoals x of 3
Die zit standaard in het pak ket, op een feestEen raketje
Pure rocket scienceLijkt me niet chill, een raketje is mn pak ket
Lijkt me niet chill, een raketje in mn pak ketDie zit standaard in het pak ket, op een feest![]()
Eens, op hardstyle/hardcore feesten zie of ruik ik wel eens jonko. Voor mij nou niet echt passend, althans lijkt mij persoonlijk niksLigt er ook aan over wat voor festival je het hebt denk ik.
Goeie, of de candy flip (lsd/xtc) alleen niet te enthousiast met de lsd dosering doen op een feest (150ug lijkt me zat), anders kan het wellicht wel erg intens worden. Maar dat is voor iedereen anders en ervaring natuurlijk.Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)
Als ik drugs gebruikt heb kan ik altijd wel jonko roken, ik word er dan niet echt stoned van maar net wat vager, de energielevel blijft toch altijd wel hoog met drugs op.Eens, op hardstyle/hardcore feesten zie of ruik ik wel eens jonko. Voor mij nou niet echt passend, althans lijkt mij persoonlijk niks
Op de after kan dat natuurlijk wel.
Met iets anders erbij bedoel je of alleen jonko? Ik lig liever lekker achterover als ik stoned ben hahah.Als ik drugs gebruikt heb kan ik altijd wel jonko roken, ik word er dan niet echt stoned van maar net wat vager, de energielevel blijft toch altijd wel hoog met drugs op.
Eigenlijk deed ik altijd alles combineren met jonko toen ik nog rookte.Met iets anders erbij bedoel je of alleen jonko? Ik lig liever lekker achterover als ik stoned ben hahah.
De vaagheid snap ik wel maar de zware benen/loomheid etc. Alhoewel dat ook niet direct heel erg hoeft te zijn, keta doe ik op het eind van een feest wel is en dat gaat best.

Wanneer neem jij de 2c-b ongeveer? Doe je dit vlak na de piek van de MDMA, of neem je dit pas wanneer de meeste euforie voorbij is en je die afterglow nog voelt?Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)
Meestal zo'n 75-90 minuten na mijn tweede keer MDMA. Ik raad het echt af om het eerder te doen, dan ga je teveel spacen. Ik las een keer ergens "op het moment dat je je gaat afvragen hoe laat het eigenlijk is". Dat zou het juiste moment zijn.Wanneer neem jij de 2c-b ongeveer? Doe je dit vlak na de piek van de MDMA, of neem je dit pas wanneer de meeste euforie voorbij is en je die afterglow nog voelt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."