Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand idee voor festival?

Iemand idee voor festival?

45 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja wat is niet standaard? 2C-B, 4-HO-MET en LSD als de setting het toelaat
6-APB
Phenibut (met bv speed)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zuivere pep in niet te hoge dosis.
En 4 fluor.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lage dosis 2-CB en cannabis
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meth
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoniempje420” zei:
Iemand nog een goeie om bij festival te gebruiken? Niet de standaard zoals x of 3
Klik om te vergroten...
Zo anoniempje ben je niet met je echte foto op de avatar :)
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een raketje
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Een raketje
Klik om te vergroten...
Die zit standaard in het pak ket, op een feest:grin:
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#8

Ulixes zei:
Lijkt me niet chill, een raketje is mn pak ket
Klik om te vergroten...
Pure rocket science
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andromeda zei:
Die zit standaard in het pak ket, op een feest:grin:
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet chill, een raketje in mn pak ket
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelato43 zei:
Ligt er ook aan over wat voor festival je het hebt denk ik.
Klik om te vergroten...
Eens, op hardstyle/hardcore feesten zie of ruik ik wel eens jonko. Voor mij nou niet echt passend, althans lijkt mij persoonlijk niks
Op de after kan dat natuurlijk wel.
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dick_van_Leeuwen zei:
Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)
Klik om te vergroten...
Goeie, of de candy flip (lsd/xtc) alleen niet te enthousiast met de lsd dosering doen op een feest (150ug lijkt me zat), anders kan het wellicht wel erg intens worden. Maar dat is voor iedereen anders en ervaring natuurlijk.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Andromeda zei:
Eens, op hardstyle/hardcore feesten zie of ruik ik wel eens jonko. Voor mij nou niet echt passend, althans lijkt mij persoonlijk niks
Op de after kan dat natuurlijk wel.
Klik om te vergroten...
Als ik drugs gebruikt heb kan ik altijd wel jonko roken, ik word er dan niet echt stoned van maar net wat vager, de energielevel blijft toch altijd wel hoog met drugs op.
A
AndromedaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelato43 zei:
Als ik drugs gebruikt heb kan ik altijd wel jonko roken, ik word er dan niet echt stoned van maar net wat vager, de energielevel blijft toch altijd wel hoog met drugs op.
Klik om te vergroten...
Met iets anders erbij bedoel je of alleen jonko? Ik lig liever lekker achterover als ik stoned ben hahah.
De vaagheid snap ik wel maar de zware benen/loomheid etc. Alhoewel dat ook niet direct heel erg hoeft te zijn, keta doe ik op het eind van een feest wel is en dat gaat best.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Andromeda zei:
Met iets anders erbij bedoel je of alleen jonko? Ik lig liever lekker achterover als ik stoned ben hahah.
De vaagheid snap ik wel maar de zware benen/loomheid etc. Alhoewel dat ook niet direct heel erg hoeft te zijn, keta doe ik op het eind van een feest wel is en dat gaat best.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk deed ik altijd alles combineren met jonko toen ik nog rookte.

Met stimulerende middelen (vooral met pep en miauw) vond ik het heerlijk, ik werd niet loom/stoned omdat de andere dingen meer op de voorgrond zaten, ik kon door blijven roken zonder er minder energiek van de raken. Heb avonden gehad dat ik 5g+ op een avond wegrookte als ik drugs gebruikt had en nog steeds niet kon slapen.

Achteraf gezien super zonde van de wiet maar het roken was gewoon zo lekker:rolleyes:

Als ik alleen blowde op een avond kon ik dit niet hoor, moet dat er wel ff bij zeggen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hou deze topic trouwens ook nog ff in de gaten, ik was eigenlijk van plan om XTC op MoH te doen maar op Thunderdome (mijn eerste keer) merkte ik dat ik vrijwel geen 'love' of energiek effect er van had, meer een beetje in mezelf gekeerd.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
6-APB!

En wel hierom:

Je komt langzaamaan binnen, op een vliegend tapijt, helemaal in de wolken, alwaar je je voor tenminste acht uren zal bevinden! Je zult tevens weer net zo stabiel naar beneden gaan...

Door de lange werkingsduur en de stabiliteit die dit middel te bieden heeft, zal bijnemen hoogstwaarschijnlijk ook geen zin hebben. Waardoor je op een festival dus goed onder de pannen zit.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
4fa als je eraan kan komen
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dick_van_Leeuwen zei:
Nexus flip (mdma/x en daarna 2cb)
Klik om te vergroten...
Wanneer neem jij de 2c-b ongeveer? Doe je dit vlak na de piek van de MDMA, of neem je dit pas wanneer de meeste euforie voorbij is en je die afterglow nog voelt?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuifcabine zei:
Wanneer neem jij de 2c-b ongeveer? Doe je dit vlak na de piek van de MDMA, of neem je dit pas wanneer de meeste euforie voorbij is en je die afterglow nog voelt?
Klik om te vergroten...
Meestal zo'n 75-90 minuten na mijn tweede keer MDMA. Ik raad het echt af om het eerder te doen, dan ga je teveel spacen. Ik las een keer ergens "op het moment dat je je gaat afvragen hoe laat het eigenlijk is". Dat zou het juiste moment zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."