#1
Tsja Jeroen, Lakedance is idd wat anders dan Intents maar naar Lake ga ik met vrienden en Intents dat bij mij bijna in de achtertuin is ga ik alleen.Dat is inderdaad een lastige. Ik moet zeggen dat ik Lake Dance niet echt geschikt vond om iets te pakken. Qua sfeer vond ik het meer op een kroeg lijken uiteindelijk dan een leuk feestje. Ik zou als ik jou was dus lekker pieken op Intents en goed rond kijken want ik zal naar je zwaaien, haha
Overingens schat ik in dat jij op de zaterdag gaat en deze pensionado op de zondag die ik wat relaxter vind voor een ouwe als ik.