#1
maar het branden kan ook doordat je 2 dagen achter elkaar hebt gesnoven. Maar als jezelf het verschil ook niet weet tussen speed en coke, dan is de kans dat ze je pure coke hebben verkocht eigenlijk niet aanwezig
Nja mijn vraag is, is het mogelijk dat ik nu speed en coke heb gehad?
Zodat zoiets niet nog een keer gebeurt. En als je nog wat over hebt kun je het laten testen, dan weet je wat je in je nosso heb gedrukt. Legitiem advies imo.aan testen heb je nu niet veel meer, dus begrijp ook nooit zo goed waarom mensen dat adviseren terwijl het middel al op is gesnoven. Kocht je het middel toen je al op stap was? De kans dat het met speed is versneden is niet zo groot (behalve met karnaval natuurlijk, en zeker indien je geen vaste afnemer bent van die verkoper)
als er nog wat te testen was wel, maar ik verwacht dat tegen de tijd dat hij de uitslag terug heeft, de buikpijn en pijn in zijn neus ook wel over zullen zijnZodat zoiets niet nog een keer gebeurt. En als je nog wat over hebt kun je het laten testen, dan weet je wat je in je nosso heb gedrukt. Legitiem advies imo.
Het gaat er toch om dat hij wil weten wat het was?als er nog wat te testen was wel, maar ik verwacht dat tegen de tijd dat hij de uitslag terug heeft, de buikpijn en pijn in zijn neus ook wel over zullen zijn
aan testen heb je nu niet veel meer, dus begrijp ook nooit zo goed waarom mensen dat adviseren terwijl het middel al op is gesnoven.
Omdat we anders hier urenlang over kunnen discussiëren en speculeren terwijl TS daar weinig mee geholpen is...
Waarschijnlijk is je coke inderdaad versneden met een andere drug die goedkoper is waardoor de dealer meer uit zn spul kan halen en wat voor de klant meestal minder fijn is ☹️Ik heb met carnaval voor het eerst echt coke gebruikt. ( heb 1x sleutelpuntje genomen vorige jaar maar daar was ik te ver weg).
Ik heb dus 1g gehaald en ik heb er 2 dagen lang gebruik van kunnen maken en alles was prima ik merk wel dat ik juist wat rustiger word van coke. Daarna heb ik halve g gehaald van dezelfde dealer en toen ik mn eerste puntje nam voelde ik het gewoon branden in mijn neus. Dit heb ik vorige keer niet gehad dus had de dealer gevraagd of het gemixed is. Hij zei tegen mij dat het brand omdst het heel puur is maar geloof er niks van. Ik kan niet slapen, ik heb buikpijn (niks rampzalig maar oncomfortabel), mijn keel brand nogsteeds na 3/4 uur. Ik drink water maar dat fixt het niet. Nja mijn vraag is, is het mogelijk dat ik nu speed en coke heb gehad? PS ik heb zelf nooit speed gebruikt en ik ben vrij nieuw met coke. Dus helaas kan ik niet gewoon weten of dit normaal is ofniet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."