Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed of 4mmc

Speed of 4mmc

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
maartje2024Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Need your help!!!
Ik heb 2 weken geleden met een vriendin van mij drugs gedaan. wij zouden naar een feest gaan en hadden (dachten wij) bij de dealer 3mmc gehaald zoals altijd. wij begonnen met puntjes en later namen we lijntjes. ik zei vanaf het begin al dat de drugs anders ā€œrookā€ dan normaal, een hele vieze geur. op het festival hebben we lijntjes genomen en heb ik elke keer 1,5 later dat we hadden genomen overgegeven, dit gebeurt mij nooit met snuif.

het gebeurde mij de hele tijd en op het gevende moment heb ik niks meer gebruikt en bleef ik uren klaarwakker zonder dat het effect afzakte. wij hebben de dealer geappt dat het niet goed spul was en anders dan normaal, hij kwam erachter dat het 4mmc was volgens hem.

ik heb toen van 6:30 sochtends tot 15:00 niks gebruikt omdat ik dus steeds zo misselijk werd en ik bleef klaarwakker.
uiteindelijk hadden we nog wel wat 3mmc en dat hebben we gebruikt met de 4mmc. mijn vriendin ging ook heel anders erop, ze werd een beetje paranoia en bleef om zich heenkijken bij het festival.

uiteindelijk zijn wij 3 nachten wakker geweest en de laatste nacht werd ik niet goed, ik herkende mn eigen vriendin niet meer en dacht steeds dat haar broer voor mij stond. ik zei allemaal rare dingen en ik weet niet meer waar ik was. zelf weet ik niks meer van dit moment.

elke keer als ik maar moest hoesten of als ik mn neus snoot moest ik kokhalzen van de vreselijke geur.

kan iemand mij aub helpen en vertellen of jullie een idee hebben wat dit kon zijn? zelf denk ik dat het pep/speed was met een beetje 3mmc.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed is geurloos en je wordt er niet misselijk van, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat het speed was. Verder wordt er veel gesjoemeld met 3-mmc en 4-mmc, dus het is ook onwaarschijnlijk dat je echte 3-mmc of 4-mmc had. Op basis van de informatie die je hier geeft kunnen we alleen maar raden wat het dan wel was en dat heeft niet zo veel zin. Mag ook niet trouwens, volgens de regels. Dit valt onder het kopje speculeren. Een les voor de volgende keer: laat je spullen altijd testen.
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lastig om te zeggen wat het geweest is. Het zouden ook andere RC middelen geweest kunnen zijn. Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je je drugs ook hebt laten testen. Mocht je dit niet gedaan hebben, zou ik dat in het vervolg wel doen. Als je nog wat over hebt, kun je het laten testen en heb je gelijk je antwoord.

Let goed op jezelf en test je spullen!
m
maartje2024Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mazed zei:
Lastig om te zeggen wat het geweest is. Het zouden ook andere RC middelen geweest kunnen zijn. Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je je drugs ook hebt laten testen. Mocht je dit niet gedaan hebben, zou ik dat in het vervolg wel doen. Als je nog wat over hebt, kun je het laten testen en heb je gelijk je antwoord.

Let goed op jezelf en test je spullen!
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Nee we hebben het niet laten testen en hebben helaas niks meer over anders had ik dat zeker willen doen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Speed is geurloos en je wordt er niet misselijk van, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat het speed was. Verder wordt er veel gesjoemeld met 3-mmc en 4-mmc, dus het is ook onwaarschijnlijk dat je echte 3-mmc of 4-mmc had. Op basis van de informatie die je hier geeft kunnen we alleen maar raden wat het dan wel was en dat heeft niet zo veel zin. Mag ook niet trouwens, volgens de regels. Dit valt onder het kopje speculeren. Een les voor de volgende keer: laat je spullen altijd testen.
Klik om te vergroten...
Als het gewassen speed is ja.


Speed zo van straat is echt niet geurloos.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Als het gewassen speed is ja.


Speed zo van straat is echt niet geurloos.
Klik om te vergroten...
Straat speed is heeft vaak lichtelijk een chemisch geurtje maar ik vind t heerlijk ruiken , speed in t algemeen vind ik heerlijkšŸ˜†
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shinyzappy zei:
Straat speed is heeft vaak lichtelijk een chemisch geurtje maar ik vind t heerlijk ruiken , speed in t algemeen vind ik heerlijkšŸ˜†
Klik om te vergroten...
God nee. De comedown is niks voor mij.

12u wachten tot je kunt slapen, en terwijl niks mogen bijpakken 🤣
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
God nee. De comedown is niks voor mij.

12u wachten tot je kunt slapen, en terwijl niks mogen bijpakken 🤣
Klik om te vergroten...
Dat vind ik idd ook t kutte drm gebruik ik 1/2 keer per jaar speed
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je niet je drugs test en ook niet de dosering afweegt dan maak je jezelf een stuk kwetsbaarder voor dit soort ervaringen. Via internet is sowieso niet te zeggen welke drugs je had. Speculeren zou nog kunnen op basis van de dosering en de werkingsduur. Maar ook dat wordt zo lastig.
Als je drie dagen wakker bent dan is paranoia en hallucinaties logisch; dat is een direct effect van langdurig slaaptekort door stimulerende drugs. Overgeven kan soms voorkomen bij het innemen van stimulerende drugs (doordat je lichaam in een vluchtstand komt en de maag wil legen zodat je minder ballast hebt). Wat ik alleen niet helemaal snap is waarom je toch weer steeds die drug pakt ookal ging je er eerder slecht op. Misschien is het daarom een goed idee om nog even kritisch na te denken over hoe je drugs gebruikt en of je dat niet op een meer gecontroleerde manier kunt gaan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."