Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3f a-pvp vs a-pihp?

3f a-pvp vs a-pihp?

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
yiazmat zei:
Door omstandigheden toch wat minder genomen en 25mg ipv 30mg.
Op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc (zou eerst nog een hoop andere dingen ervoor doen). Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅
Klik om te vergroten...
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roekoezonderdoekoe zei:
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
Klik om te vergroten...
@yiazmat voordat je Pyro's gaat roken, lees eerst dit: https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Persoonlijk sla ik die hele groep (pyrros) over, de voordelen lijken niet op te wegen tegen de nadelen en de effecten lijken me niet heel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roekoezonderdoekoe zei:
Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie.

Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting.
Klik om te vergroten...

Roekoezonderdoekoe zei:
Oh en stuff roken met een fluor verbinding valt over het algemeen vaak tegen, het is niet echt perce een verbinding bedoelt om te roken zegmaar. Volgens mij breekt het zelfs de werking van de stof af als je iets rookt met een fluor verbinding.

Ik heb behoorlijk veel ervaring met stimulans, dissociatives, opium en synthetische cannabis (eigenlijk zelfs veelste veel, ik raad het ook zeker niet aan te veel stoffen uit te gaan proberen)

Ps Pyros zijn echt inderdaad EXTREEM verslavend dus als je iets wil gebruiken waar je de rest van je leven last wil van blijven houden is dat het wel. Zelfde geldt ook met überhaupt een stimulant roken.

Niet aan beginnen als je het nog nooit gedaan hebt zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Ah thx 4 de info, klinkt op zich al stuk beter dan die aphip, natuurlijk zie ik ook deze meer gwn als een ervaring dan als een leuke drug om ff fun mee te hebben, en om risicos tegen te gaan maak ik voordat k eraan begin eerst weer ff een plan eromheen net als met die aphip, maar wss pas over aantal maanden ofz denk. Moet zeggen vind ook wel nice dat deze beter schijnt te zijn om te snuiven dan roken want dat spreekt me sws meer aan int algemeen.
Vroeg me wel af wat voor dosering had jij genomen?

dupont zei:
Heb je 't al weggegooid?
Klik om te vergroten...
Nope niet echt rede voor, toch geen behoefte om meer te pakken

Roekoezonderdoekoe zei:
Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan.
Klik om te vergroten...
👍👍

dupont zei:
@yiazmat voordat je Pyro's gaat roken, lees eerst dit: https://drugsforum.nl/threads/mijn-rock-bottom-α-p-i-hp-verslaving.71783/
Klik om te vergroten...
Had m gezien idd, wel interessant en goeie om rekening mee te houden

Roekoezonderdoekoe zei:
Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat.
Klik om te vergroten...
Als t beetje vergelijkbaar is met de a-phip kan k me dat goed voorstellen, als k die ga inplannen zal k denk ook zelfde doen gwn 1 dosis en dan achteraf kijken is dit t waard om vaker te doen, wss word dat dan ook gwn voorn keertje maar ben benieuwd 😋
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het enkele malen geprobeerd en dacht bij 1 batch echte flakka vast te hebben. Een korte maar zwaree roes door je hoofd waarbij je best gaat zitten. Je hoofdhuis en nek worden warm en je hersenen loom. leuk als je even niets wil doen en nergens wil aan denken maar verder zou ik het niet aanraden.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Klik om te vergroten...
Kep t geprobeerd hoor, zijn alleen wel paar variabelen die t report mss wat minder algemeel beeld geven: 1, was sws van plan die dag te gebruiken waar k zin in had en deze flakka kwam uiteindelijk als 6e aan de beurt dus goeie kans dat mn neurotransmitters al flink depleted begonnen te raken 2, als je naar die aphip kijken slaat t mogelijk ook ni bij mij aan zoals bij anderen zou doen. Met dat in gedachte:
D8 wil het voorzichtig doen maar wel wat merken alleen zijn geen doseringen bekend dus kep gwn 40mg gedaan (snuiven) want das toch vaak de heavy bij flakka achtigen maar dus nog gwn binnen de marges. Maar wat k merkte kwam voorn groot deel wel over zoals die andere, hele slappe high, wel mss een klein piekje van n minuut, en ongeveer 3 kwartier begon t al weer af te zwakken. Merkte wel hij was makkelijker te snuiven dan aphip. Kaneerlijk gezegd ni echt oordelen over de cravings want was die dag gwn als iets uitwerkte weer wat nieuws pakken😅. Iig geen enkel moment de drang gevoeld pyrros te willen bijpakken
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey vroeg me af, heb deze 2 pas gekocht en over a-pihp is nog wel wat informatie te vinden en lijkt qua verhalen het meest in de buurt van de echte flakka te komen omdat dat de vervanger is van a php wat weer de vervanger is van a pvp. Maar qua naam lijkt 3f apvp er weer meer op alleen daar is haast niks over te vinden. Nou vroeg ik me af hebben jullie toevallig ervaringen over deze 2 en wat zijn volgens jullie de grootste verschillen en wat lijkt nou het meest op echte flakka?
En ik snap uiteraard de risicos maar wil het toch gaan proberen dus t liefst met zoveel mogelijk informatie zodat ik het zo veilig mogelijk kan doen
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 woord: don’t

Denk dat er hier een aantal op het forum wel meer informatie kunnen geven waarom precies niet. Maar ik heb er mensen aan kapot zien gaan en daar begon het ook bij een enkele keer gebruiken en nieuwsgierig zijn.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
1 woord: don’t
Klik om te vergroten...

yiazmat zei:
En ik snap uiteraard de risicos maar wil het toch gaan proberen
Klik om te vergroten...
This

Torchic zei:
Maar ik heb er mensen aan kapot zien gaan en daar begon het ook bij een enkele keer gebruiken en nieuwsgierig zijn.
Klik om te vergroten...
Snap ik, zal niet zeggen dat gebeurd mij niet want begrijp dat je dat nooit zeker kan zeggen al helemaal niet met pyros maar kan wel zeggen dat ik eraan ga doen wat k kan om dat te voorkomen 👍
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
yiazmat zei:
dus t liefst met zoveel mogelijk informatie zodat ik het zo veilig mogelijk kan doen
Klik om te vergroten...
Maar als iemand nog meer erover weet te vertellen zou top zijn, wat k zeg k begrijp de risicos maar hoe meer k weet hoe veiliger ik t kan doen 😋👍
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#11
yiazmat zei:
En ik snap uiteraard de risicos maar wil het toch gaan proberen
Klik om te vergroten...
Waarom wil je het dan toch proberen?
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
De pen is van je zus zei:
Waarom wil je het dan toch proberen?
Klik om te vergroten...
Nieuwschierigheid. Lijkt me super nice om dat is ervaren te hebben en ben ook benieuwd hoe de effecten op mij gaan werken. Daarbij wil ik ook graag zien of ik de zelfbeheersing heb die ik denk dat ik heb
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als er naast Vlieland een eiland uit de zee komt zetten dan heb je nieuwschierigheid.

Verder is het enige effect eigenlijk dat je meer wilt maar goed vooral doen, jij zult de uitzondering zijn
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bro 😂🤣
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar goed, tis denk wel duidelijk dat niemand echt meer specefieke details weet dus k ga het wel gwn proberen en met de info die ik heb t zo veilig mogelijk te doen. Ga sws eerst apihp proberen omdat daar iig wel iets van info over te vinden is dus die kan k het best plannen, kep t de 28e gepland dus als er na die tijd nieuwsberichten zijn over een zombieuitbraak weet je dat het me niet gelukt is 🙃
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is nog niet te laat om het weg te gooien. Je houdt jezelf heel erg voor de gek met:
yiazmat zei:
Daarbij wil ik ook graag zien of ik de zelfbeheersing heb die ik denk dat ik heb
Klik om te vergroten...
Dit soort middelen staan er om bekend EXTREEM verslavend te zijn, waarom zou je dit überhaupt willen? Daar bovenop komt natuurlijk nog dat het gewoon "onderzoekschemicaliën" zijn waar niks over bekend is qua risico's, je kan het dus niet "zo veilig mogelijk" doen.

Als je echt zo nieuwsgierig bent moet je het vooral doen, maar ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat je er spijt van gaat krijgen (misschien niet direct, maar dan wel later in je leven).

Edit: als je echt die zelfbeheersing hebt die je denkt te hebben blijf je er gewoon vanaf en leer je die nieuwsgierigheid te controleren in plaats van obscure research chemicals in je lichaam te stoppen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
yiazmat zei:
Maar goed, tis denk wel duidelijk dat niemand echt meer specefieke details weet dus k ga het wel gwn proberen en met de info die ik heb t zo veilig mogelijk te doen. Ga sws eerst apihp proberen omdat daar iig wel iets van info over te vinden is dus die kan k het best plannen, kep t de 28e gepland dus als er na die tijd nieuwsberichten zijn over een zombieuitbraak weet je dat het me niet gelukt is 🙃
Klik om te vergroten...
Het belangrijkste detail wat je moet weten is 'niet aan beginnen'. Je wil weten of jij er wel mee om kan gaan. Waarom? Wat als dat niet zo is? Was dat het dan waard? Nooit!
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toch jammer dat niemand echt gerichter weet te antwoorden dan doe het niet. En begrijp me niet verkeerd he niet doen is in principe gwn het beste, maar das niet wat k wil weten want heb de keus al gemaakt en me er in verdiept om t zo safe mogelijk te doen maar meer info is altijd beter
In feite kun je over alle drugs wel zeggen tis beter om het niet te doen maar dit forum is toch juist zodat mensen die dit toch willen doen de info kunnen krijgen om het zo safe mogelijk te kunnen doen. Dit is daarin ook niet anders, en ja sure er is een verschil tussen ff keertje blowen of een xtc pilletje nemen tov pyros/flakka gaan snuiven maar waar trek je de grens want alles is slecht maar alles heeft ook zn leuke kanten anders zou niemand het doen. Hoop dat k het wat duidelijker heb gemaakt nu en ja k weet het ben stronteigenweis maar ja mn "straf" komt toch wel in de vorm vd comedown 😅😋
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
TripSit Factsheets - A-PIHP

Psychonautwiki ligt eruit op het moment
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je overdoseert snel met dit middel en je kunt er psychotisch van raken bij lage dosering al.
Niet echt iets om voor de lol te proberen eigenlijk, snap je motivatie ook niet echt.
Je onderschat de risico's. Nogal..

Lees het verhaal van @LucidLucy , als je je wilt inlezen over dit middel:

Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving

Ik ben een tijdje aan het schrijven geweest aan 3 verhalen: Mijn zoektocht naar herstel (en plezier in het leven) Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's) Hier het tweede verhaal waarin ik vertel over de donkerste periode uit...
drugsforum.nl drugsforum.nl

En er is wel meer over dit middel te vinden op dit forum. Gebruik de zoekfunctie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."