Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3f a-pvp vs a-pihp?

3f a-pvp vs a-pihp?

41 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het enkele malen geprobeerd en dacht bij 1 batch echte flakka vast te hebben. Een korte maar zwaree roes door je hoofd waarbij je best gaat zitten. Je hoofdhuis en nek worden warm en je hersenen loom. leuk als je even niets wil doen en nergens wil aan denken maar verder zou ik het niet aanraden.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Relmuis zei:
Oh jammer, ik dacht die 3F variant.
Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden.
Klik om te vergroten...
Kep t geprobeerd hoor, zijn alleen wel paar variabelen die t report mss wat minder algemeel beeld geven: 1, was sws van plan die dag te gebruiken waar k zin in had en deze flakka kwam uiteindelijk als 6e aan de beurt dus goeie kans dat mn neurotransmitters al flink depleted begonnen te raken 2, als je naar die aphip kijken slaat t mogelijk ook ni bij mij aan zoals bij anderen zou doen. Met dat in gedachte:
D8 wil het voorzichtig doen maar wel wat merken alleen zijn geen doseringen bekend dus kep gwn 40mg gedaan (snuiven) want das toch vaak de heavy bij flakka achtigen maar dus nog gwn binnen de marges. Maar wat k merkte kwam voorn groot deel wel over zoals die andere, hele slappe high, wel mss een klein piekje van n minuut, en ongeveer 3 kwartier begon t al weer af te zwakken. Merkte wel hij was makkelijker te snuiven dan aphip. Kaneerlijk gezegd ni echt oordelen over de cravings want was die dag gwn als iets uitwerkte weer wat nieuws pakken😅. Iig geen enkel moment de drang gevoeld pyrros te willen bijpakken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."