#1
Ik zit helaas in de diepste put van mijn leven. Het is zo extreem dat ik weinig hoop meer zie voor mijn toekomst. Ik heb vorig jaar truffels gedaan en het was een bijzondere ervaring. Ik heb nu de neiging om ze opnieuw te gebruiken, misschien een hoge dosis, om te zien of ik een ''epiphany'' ofzo kan krijgen waardoor ik weer nut in het leven zie.
Ik ben redelijk wanhopig. Therapie is afgewezen door mijn verleden van onsuccesvolle therapie en een ''onduidelijke hulpvraag''. Medicijnen krijg ik ook niet. Dit voelt als mijn laatste optie.
Dus, heeft iemand hier positieve ervaringen mee?
Ik ben redelijk wanhopig. Therapie is afgewezen door mijn verleden van onsuccesvolle therapie en een ''onduidelijke hulpvraag''. Medicijnen krijg ik ook niet. Dit voelt als mijn laatste optie.
Dus, heeft iemand hier positieve ervaringen mee?