#1
Ik zelf was pas 23 toen ik voor het eerst XTC deed en daar ben ik toch wel blij mee. Zelfs op die leeftijd ging ik het in begin toch wel iets te vaak doen, waardoor XTC voor mij persoonlijk echt weinig meer aan is helaas.
Sommigen waren er misschien wel eerder bij en raden het nu af, maar ipv het hypocriet te noemen kun je het ook voortschrijdend inzicht noemen natuurlijk. Ik vind het juist goed als je achteraf inziet dat je er te vroeg bij was, dat je de jeugd van nu probeert te waarschuwen voor de fouten die jij zelf gemaakt hebt. Of de persoon in kwestie er naar luistert is een tweede, maar dat betekent nog niet dat je ze niet hoeft te waarschuwen natuurlijk.
Herkenbaar ja, xtc is een van de laatste drugs wat ik nu zou willen nemen. 10 jaar terug was dat heel anders. Toen wou ik alleen dat en niks anders haha. En ik snap je punt hoor echt waar mensen behoeden voor drugs is the right thing to do.
Gaat er uiteindelijk om dat kinderen behoed worden voor drugs maar neemt inderdaad niet weg dat ze het toch doen. Dus dan beter informeren zodat ze het zo veilig mogelijk doen. Het is een beetje van beide of eigenlijk van alles want tja iedereen is uniek. Er is ergens een balans maar waar :/
Oh en @l03 Ik ga er van uit dat je niet meer xtc alleen gebruikt? ook niet soms? Zwaar verlies man ik heb enigzins hetzelfde alleen ik blowde harder dan een stoomboot. Kijk wel uit met het negeren van je gevoelens en gedachten. You can run but you cant hide. Je zal er wat mee moeten doen alles heeft een plekje nodig. Maar aangezien je al een tijd alleen met je vrienden doet hoop ik dat je dat al gedaan hebt.
Ohja als je nog wat zoekt om te doen met je vrienden is een nachtbbq of gewoon een potje voetbal prima te doen
