Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp zoek naar iets nieuws

Op zoek naar iets nieuws

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Ik zelf was pas 23 toen ik voor het eerst XTC deed en daar ben ik toch wel blij mee. Zelfs op die leeftijd ging ik het in begin toch wel iets te vaak doen, waardoor XTC voor mij persoonlijk echt weinig meer aan is helaas.

Sommigen waren er misschien wel eerder bij en raden het nu af, maar ipv het hypocriet te noemen kun je het ook voortschrijdend inzicht noemen natuurlijk. Ik vind het juist goed als je achteraf inziet dat je er te vroeg bij was, dat je de jeugd van nu probeert te waarschuwen voor de fouten die jij zelf gemaakt hebt. Of de persoon in kwestie er naar luistert is een tweede, maar dat betekent nog niet dat je ze niet hoeft te waarschuwen natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar ja, xtc is een van de laatste drugs wat ik nu zou willen nemen. 10 jaar terug was dat heel anders. Toen wou ik alleen dat en niks anders haha. En ik snap je punt hoor echt waar mensen behoeden voor drugs is the right thing to do.

Gaat er uiteindelijk om dat kinderen behoed worden voor drugs maar neemt inderdaad niet weg dat ze het toch doen. Dus dan beter informeren zodat ze het zo veilig mogelijk doen. Het is een beetje van beide of eigenlijk van alles want tja iedereen is uniek. Er is ergens een balans maar waar :/

Oh en @l03 Ik ga er van uit dat je niet meer xtc alleen gebruikt? ook niet soms? Zwaar verlies man ik heb enigzins hetzelfde alleen ik blowde harder dan een stoomboot. Kijk wel uit met het negeren van je gevoelens en gedachten. You can run but you cant hide. Je zal er wat mee moeten doen alles heeft een plekje nodig. Maar aangezien je al een tijd alleen met je vrienden doet hoop ik dat je dat al gedaan hebt.

Ohja als je nog wat zoekt om te doen met je vrienden is een nachtbbq of gewoon een potje voetbal prima te doen :grin:.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ts is sinds 2019 niet meer online geweest.
S
SnuivertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
IDD zalig haha
H
HeadSexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Ts is sinds 2019 niet meer online geweest.
Klik om te vergroten...

@De Zandman Plaats het aub weer terug want jij had een hele intelligente opmerking!

Waarom bemoeit een moderator zich met de content hier op dit forum?
@KabouterPlop Jou rol hier is politie-agentje spelen en wat @De Zandman deed is niet tegen de regels, dus waar bemoei je je mee?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
HeadSex zei:
@De Zandman Plaats het aub weer terug want jij had een hele intelligente opmerking!

Waarom bemoeit een moderator zich met de content hier op dit forum?
@KabouterPlop Jou rol hier is politie-agentje spelen en wat @De Zandman deed is niet tegen de regels, dus waar bemoei je je mee?
Klik om te vergroten...
Hey, een newbie met een attitude!

Ten eerste: welkom op het forum! Ten tweede: een heel gelukkig 2023 gewenst. Dat je humeur de rest van het jaar een stuk beter mag zijn dan vandaag :wink:

Wat betreft mijn rol hier op het forum: die bepaal jij niet. Naast mod ben ik hier eerst en vooral gewoon lid namelijk. En waar ik me mee bemoei bepaal ik, net als jij, zelf wel.

Als je nog even terug leest zie je dat ik nergens heb gezegd dat @De Zandman zijn post niet mocht. Ik heb enkel opgemerkt dat TS al bijna 4 jaar niet online is geweest. Het is wel een beetje een ongeschreven regel om oude topics niet te bumpen, in elk geval niet als de TS al lang niet meer online is geweest en het informatief geen doel dient het topic omhoog te halen. Maar om iemand daarop te wijzen is geen mod nodig, dat kan elk lid doen.

Ik denk ook niet dat De Zandman zijn post met angst en beven verwijderde vanwege mijn opmerking, zo gauw maak je die man niet bang (en zeker ik niet, kijk maar naar mijn avatar).

Nogmaals, prettig 2023 gewenst!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angst en beven???! Over een kleine fout?
Wat is dat, angst en beven. Ik heb wel voor veel hetere vuren gestaan ( en ook gelegen)....
H
HeadSexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Hey, een newbie met een attitude!

Ten eerste: welkom op het forum! Ten tweede: een heel gelukkig 2023 gewenst. Dat je humeur de rest van het jaar een stuk beter mag zijn dan vandaag :wink:

Wat betreft mijn rol hier op het forum: die bepaal jij niet. Naast mod ben ik hier eerst en vooral gewoon lid namelijk. En waar ik me mee bemoei bepaal ik, net als jij, zelf wel.

Als je nog even terug leest zie je dat ik nergens heb gezegd dat @De Zandman zijn post niet mocht. Ik heb enkel opgemerkt dat TS al bijna 4 jaar niet online is geweest. Het is wel een beetje een ongeschreven regel om oude topics niet te bumpen, in elk geval niet als de TS al lang niet meer online is geweest en het informatief geen doel dient het topic omhoog te halen. Maar om iemand daarop te wijzen is geen mod nodig, dat kan elk lid doen.

Ik denk ook niet dat De Zandman zijn post met angst en beven verwijderde vanwege mijn opmerking, zo gauw maak je die man niet bang (en zeker ik niet, kijk maar naar mijn avatar).

Nogmaals, prettig 2023 gewenst!
Klik om te vergroten...
c9f246a37dcfb07690c52f03a9a0933d.gif
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Noot:
Komop jongens en meisjes
Deze hele verdere gang van zaken over het bumpen van een erg oud topic is volledig onnodig.....c' est ca!
Het is terecht dat daarop gelet en gereageerd wordt.
Laten we het verder maar rusten, iedereen weet nu wel hoe het zit en hoe we daar tegenover staan...
Klik om te vergroten...
Dit gaat ook al niet meer over de bump, maar over gedrag (niet van jou uiteraard, maar van HeadSex) :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
HeadSex zei:
Bekijk bijlage 48372
Klik om te vergroten...

Kap eens met dit vervelende gedrag. @Mevrouw Pløp wijst iemand terecht op het bumpen van een oud topic, diegene heeft daar zelf totaal geen probleem mee en biedt zonder gedoe zijn excuses aan (wat niet eens nodig was geweest want oude topics bumpen is zeker geen ramp, maar wel iets wat opzich niet perse wenselijk is en waar we elkaar dus - mod of niet - op mogen wijzen), waar bemoei jij je mee?

Als je zo al je intrede maakt op het forum in dit nieuwe jaar dan belooft dit niet heel veel goeds. Weet dat het niet heel veel zin heeft om onnodig tegen staff aan te gaan trappen, want dan duurt het waarschijnlijk niet lang voor je hier.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Kap eens met dit vervelende gedrag. @Mevrouw Pløp wijst iemand terecht op het bumpen van een oud topic, diegene heeft daar zelf totaal geen probleem mee en biedt zonder gedoe zijn excuses aan (wat niet eens nodig was geweest want oude topics bumpen is zeker geen ramp, maar wel iets wat opzich niet perse wenselijk is en waar we elkaar dus - mod of niet - op mogen wijzen), waar bemoei jij je mee?

Als je zo al je intrede maakt op het forum in dit nieuwe jaar dan belooft dit niet heel veel goeds. Weet dat het niet heel veel zin heeft om onnodig tegen staff aan te gaan trappen, want dan duurt het waarschijnlijk niet lang voor je hier.
Klik om te vergroten...
Noot:
Komop jongens en meisjes
Deze hele verdere gang van zaken over het bumpen van een erg oud topic is volledig onnodig.....c' est ca!
Het is terecht dat daarop gelet en gereageerd wordt.
Laten we het verder maar rusten, iedereen weet nu wel hoe het zit en hoe we daar tegenover staan...
l
lassieSosaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jongens jongens jongens waarom raden we niet gewoon paddo's aan? Ipv te mekkerren over hoe oud die is .zelf deden we niet anders en luisterde we ook niet naar de ervaren mensen

Ik zouzegge ga paddos doen. Alleen in je huis . Als je ouders weg zijn . Youtube muziek erbij en wat wiet beste avonden die er zijn.

Oh lol zie nu pas dat het oud topix is haha
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet de bump waar ik op hoopte. :sweatsmile:
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#13
lassieSosa zei:
Jongens jongens jongens waarom raden we niet gewoon paddo's aan? Ipv te mekkerren over hoe oud die is .zelf deden we niet anders en luisterde we ook niet naar de ervaren mensen

Ik zouzegge ga paddos doen. Alleen in je huis . Als je ouders weg zijn . Youtube muziek erbij en wat wiet beste avonden die er zijn.

Oh lol zie nu pas dat het oud topix is haha
Klik om te vergroten...
echt he, dat gaat prima op je 16e. weet nog goed dat ik 15 gram truffels deed met mn vrienden in t bos, toen we 15/16 waren. onvergetelijke ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."