#1
Ik vind nu toch ook wel dat zijn posts een verkapt subtiele poging zijn om aan het spul te komen...
Je bedoelt dat ik hier probeer spul te regelen?Ik vind nu toch ook wel dat zijn posts een verkapt subtiele poging zijn om aan het spul te komen...
Exclusief boofen.
Nee, 3-mmcJe bedoelt dat ik hier probeer spul te regelen?
Je bedoelt dat ik hier probeer spul te regelen?
Ben hier puur voor kennis, niemand om me heen heeft enig verstand van 3m maar denken wel alles te weten.Ja, dat denk ik toch.
als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.
Ben hier puur voor kennis, niemand om me heen heeft enig verstand van 3m maar denken wel alles te weten.
Hier zijn toch de wat meer ervaren gebruikers en kan er toch wel wat meer zekerheid uit krijgen dat die 3m waar ik het over heb de beste is.
Mijn neus denkt daar anders over.We zijn geen testlabo.
Mijn neus denkt daar anders over.
Je weet de dosis dan ook niet echt. Niet elke pil is even goed verdeeld en dosis kan variëren van pil tot pil. De eerste drie ervaringen waren ook pillen oraal (2020) en vond het underwhelming. Dan eens kristallen afgewogen, in een capsule gedaan en een heel memorabele oud & nieuw gehad 🥰✨Vond er zelf niks aan eerlijk gezegd. (in pilvorm)
Je weet de dosis dan ook niet echt. Niet elke pil is even goed verdeeld en dosis kan variëren van pil tot pil. De eerste drie ervaringen waren ook pillen oraal (2020) en vond het underwhelming. Dan eens kristallen afgewogen, in een capsule gedaan en een heel memorabele oud & nieuw gehad 🥰✨
Als je het rustige euforisch gevoel van goeie cocaïne bedoelt dan wel, bij 3-mmc dan. Het bubbel gevoel mist wel wat, tenzij je overdreven hoog doseert (~400-500mg in 1x - NIET doen voor de mee lezers).Het zou een mengeling van MDMA en coke moeten zijn. Wel, dat warme heb ik wel even gevoeld, en in de verte heel even iets wat me deed denken aan coke. Maar al bij al heeft de werking zo'n 15 minuten geduurd.
Ik heb deze vandaag gekregen van mijn dealer...
Al een snuffeltje genomen?Ik heb deze vandaag gekregen van mijn dealer...
Geniet er van en take care of yourself 😌✌️ja is echt topp
ToevalligIn de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.
De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.
Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)
Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Toevallig heb ik een goede vooraad van die gele indische echte 3MMC weten te bemachten en mijn god wat is dat een goed lekker spul zegIn de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.
De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.
Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)
Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Toevallig heb ik die echte goeie indische 3MMC weten te bemachten en wat is dat een goed spul zegIn de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.
De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.
Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)
Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."