Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOrginele gele 3MMC

Orginele gele 3MMC

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste 3mmc was in mijn ogen wit.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Al een snuffeltje genomen?
Klik om te vergroten...
ja is echt topp
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Passiegebruiker zei:
In de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.

De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.

Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)

Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Klik om te vergroten...

XMR zei:
Bedoel je zulke?Bekijk bijlage 60381

Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).
Klik om te vergroten...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
Snuif je 3mmc altijd, of neem je het ook als pil?
Klik om te vergroten...
Exclusief boofen.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel je zulke?20240321_101309.jpg

Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ja maar bij mij ging het altijd op
Klik om te vergroten...
Overigens heb ik ook witte gehad. Dat leek me toch beter :wink:
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.

De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.

Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)

Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)?

IMG_0620.jpeg
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)?

Bekijk bijlage 60378
Klik om te vergroten...
ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?

totaal offtopic maar. zit nu terug te kijken op archive.org toen 3-mmc nog bij de vendors lag. 3.50 per gram bij maximale afname. zie ook etizolam staan. 28 cent per pellet bij maximale afname.. 🙈

als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)?

Bekijk bijlage 60378
Klik om te vergroten...
Passiegebruiker zei:
Is het toegestaan om fotos van de drugs als bijlage toe te voegen?
Dan zal ik het laten zien wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Snuffelaar zei:
Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)?

Bekijk bijlage 60378
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Passiegebruiker zei:
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Klik om te vergroten...
Ja maar bij mij ging het altijd op
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
XMR zei:
Bedoel je zulke?Bekijk bijlage 60381

Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).
Klik om te vergroten...
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, dit is wat ik bedoelde.IMG_1502.jpeg
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Passiegebruiker zei:
Nee, dit is wat ik bedoelde.Bekijk bijlage 60389
Klik om te vergroten...
Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.
Herkenen jullie dit?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
ILoveRCs zei:
ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?

totaal offtopic maar. zit nu terug te kijken op archive.org toen 3-mmc nog bij de vendors lag. 3.50 per gram bij maximale afname. zie ook etizolam staan. 28 cent per pellet bij maximale afname.. 🙈

als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.
Klik om te vergroten...
De geur herinner ik me niet, volgens mij was die maar vaag aanwezig. Ook oraal genomen met vrienden. Was wel de eerste keer dat ik echt goed ging op dit middel na een paar teleurstellingen.


Passiegebruiker zei:
Nee, dit is wat ik bedoelde.Bekijk bijlage 60389
Klik om te vergroten...
Das gewoon normale preban 3-mmc.
Kan je gewoon bij de Chinees halen tegenwoordig onder de naam Kroepoek.

IMG_0644.jpeg
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Passiegebruiker zei:
Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.
Klik om te vergroten...
Snuffelaar zei:
De geur herinner ik me niet, volgens mij was die maar vaag aanwezig. Ook oraal genomen met vrienden. Was wel de eerste keer dat ik echt goed ging op dit middel na een paar teleurstellingen.



Das gewoon normale preban 3-mmc.
Kan je gewoon bij de Chinees halen tegenwoordig onder de naam Kroepoek.

Bekijk bijlage 60395
Klik om te vergroten...
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ik weet hoe lastig hier aan te komen is.
Elke dealer wil deze miauw, zoek hier al langer naar maar het komt niet meer binnen vannuit china/india door nieuwe strenge wetgeving.
Denk dat je niet iets anders hebt als wat ik bedoel.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Passiegebruiker zei:
Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.
Herkenen jullie dit?
Klik om te vergroten...

3M bestaat nog hoor: https://www.3m.com/
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lemmy zei:
3M bestaat nog hoor: https://www.3m.com/
Klik om te vergroten...
Ze maken tegenwoordig rc's waarvan de werking nooit meer stopt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Ze maken tegenwoordig rc's waarvan de werking nooit meer stopt.
Klik om te vergroten...

Applied to life. Jaja. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."