#1
Beste 3mmc was in mijn ogen wit.
ja is echt toppAl een snuffeltje genomen?
In de jaren word er zoveel met de wet gespeeld dat er zoveel variaties en troep rondgaan van 3mmc/3cmc.
De eerste echte Indische 3MMC die van beste kwaliteit was daar was totaal niet doorheen te kijken. er zat een goede poederlaag omheen.
En had een gele gloed.
Dit kwam binnen met een blauwe zegel.
Door de wetgeving werd 3MMC verboden en kan het land niet meer binnenkomen.
(vandaar 3CMC en 2mmc)
Op dit forum zie ik hier niemand over praten…
Iedereen kent de glazererige melkachterige 3cmc.
Iemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Bedoel je zulke?Bekijk bijlage 60381
Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).
Exclusief boofen.Snuif je 3mmc altijd, of neem je het ook als pil?
Overigens heb ik ook witte gehad. Dat leek me toch beterJa maar bij mij ging het altijd op
ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?
Is het toegestaan om fotos van de drugs als bijlage toe te voegen?
Dan zal ik het laten zien wat ik bedoel.
Ja maar bij mij ging het altijd opIemand die ook de gele orginele 3MMC van vroeger kent?
Bedoel je zulke?Bekijk bijlage 60381
Ik deelde een keer wat met vrienden en ze gingen gelijk veelste hard omdat het een stuk sterker was dan ze gewend waren (en ze de zelfde hoeveelheid namen als van mindere kwaliteit).
Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.Nee, dit is wat ik bedoelde.Bekijk bijlage 60389
De geur herinner ik me niet, volgens mij was die maar vaag aanwezig. Ook oraal genomen met vrienden. Was wel de eerste keer dat ik echt goed ging op dit middel na een paar teleurstellingen.ze hebben wel eens gezegd van dat je van 3-mmc naar kattenpis zou gaan ruiken, wat moet doelen op de zwavel denk ik. moet die gele kleur dan komen van de zwavel? weet je nog hoe die gele rook? was dat ook zwavelachtig net als sommige andere cathinones?
totaal offtopic maar. zit nu terug te kijken op archive.org toen 3-mmc nog bij de vendors lag. 3.50 per gram bij maximale afname. zie ook etizolam staan. 28 cent per pellet bij maximale afname.. 🙈
als ik destijds de zelfde liefde voor rc's had als nu, had ik 2 kilo 3mmc en 10k etizolam pellets gehaald (bijna 10k samen). zou nu meer dan een halve ton waard zijn. wat een gemiste kans.
Das gewoon normale preban 3-mmc.Nee, dit is wat ik bedoelde.Bekijk bijlage 60389

Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.
De geur herinner ik me niet, volgens mij was die maar vaag aanwezig. Ook oraal genomen met vrienden. Was wel de eerste keer dat ik echt goed ging op dit middel na een paar teleurstellingen.
Das gewoon normale preban 3-mmc.
Kan je gewoon bij de Chinees halen tegenwoordig onder de naam Kroepoek.
Bekijk bijlage 60395
Dit is echte van vroeger, toen 3m 3m was.
Herkenen jullie dit?
Ze maken tegenwoordig rc's waarvan de werking nooit meer stopt.3M bestaat nog hoor: https://www.3m.com/
Ze maken tegenwoordig rc's waarvan de werking nooit meer stopt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."