Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is een geschikt middel?

Wat is een geschikt middel?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet slapen hoort nou eenmaal bij stims :wink:.

Dat gezegd hebbende, ik zou persoonlijk niet iets voor het eerst proberen op een feest. Zou dan eerder kiezen voor iets waar je al bekend mee bent.

2x stims in 2 weken is idd niet aan te raden, maar als je een incidenteel gebruiker bent dan kan het wel een keer hoor.
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#2
2MMC zou wel kunnen denk ik.

Het gebruikt bijna geen serotonine zoals XTC en het is verder een kortdurende en relatief milde stim met relaxte comedown.

Ik kan er zelf uren op door met milde euforie
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb over een tijdje 31 januari een feest. 2 weken later heb ik qeer een feest. Ik zit een beetje te denken wat het beste zou zijn qua middelen-keuze mocht ik allebei wat gaan gebruiken. Ik zat eraan te denken het laatste feest aan de xtc te gaan puur omdat dit feest toch wel mijn favoriet is van de 2. Wat zijn goede opties om eventueel het eerste feest te gebruiken?

2X xtc in 2 weken ga ik zekers te weten niet doen.

Speed heb ik nu 3 keer gedaan maar alle 3 de keren een vrij korte piek en daarna weinig energie terwijl ik niet kan slapen + tijdens dat de speed werkt een abnormale droge mond. Zo droog dat slikken pijn doet en het ontzettend oncomfortabel is. Dit is het me dus gewoon niet waard.

Nou heb ik nog 3-fa liggen. Nooit gebruikt maar wel ontzettend benieuwd naar. Hoe ervaren mensen de effecten, tijdsduur, slapen, etc. Met 3-fa vergeleken met de ouderwetse amfetamine/speed.

Coke vind ik leuk maar max 3 uur en daarna word ik van de 1 op de andere seconde doodchagrijnig dus een heel feest erop doorhalen zit hem er gwn niet met coke in.

Ik sta open voor research chemicals.

Uiteraard weet ik dat in 2 weken tijd, 2 stimulerende middelen absoluut not done is. Toch hoop ik jullie advies te kunnen krijgen.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roosvicee
I
IngboLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ouderwets speed
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
dutchiedutch zei:
Ik sta open voor research chemicals.
Klik om te vergroten...
Wat zijn het voor feesten?
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan 2cb proberen, prettige bodyhigh, leuke visuals, goed voor feestjes, een psychedelica zonder de zware headspace, eventueel met een klein beetje ket erbij., of coke later op de avond als je wat meer energie nodig hebt.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Wat zijn het voor feesten?
Klik om te vergroten...
@Casrus Technofeesten. De eerste is 31e januari sara landry. De 2e is 15 februari rotterdam rave. Ik heb met dit soort muziek dat ik t met drank op gewoon niet red puur vanwege het hoge energiegehalte en bpm van de muziek. Op hpusefeestjes bijvoorbeeld drink ik eigenlijk alleen em gebruik ik geen andere middelen. Housefeestjes kan ik het uren gemakkelijk volhouden met drank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."