Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInfo: combinatie gebruik

Info: combinatie gebruik

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik op mezelf drink en benzo’s neem als lapmiddel tegen sociale angst, dan word ik ook niet meer angstig om dood te gaan. En dan worden mijn zelfmoordgedachten zeker zelfmoordpogingen. Als je worstelt met zelfmoordgedachten, combineer dan deze middelen niet.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
3mmc teveel zoals altijd en de zin is op. De laatste lijn ket er nu in gooie
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Senseo zei:
Als je worstelt met zelfmoordgedachten, combineer dan deze middelen niet.
Klik om te vergroten...

Je zou dan geen enkele drugs moeten gebruiken, om de controle te behouden.

Combi alcohol en (rc) benzo versterkt bij mij enorm. Dus gevoel of echt even ver weg en stil zijn. Gevaarlijke combi
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Combineren van drugs.
Ik weet nog, dat ik ooit gedronken had en stevig aan de benzo's was gegaan.
Ongelooflijk hoe fucked up ik daarvan werd!
Zeg maar: volledig van het padje....

En dan is er een zgn. Borax combo.
3 verschillende rc's in 1 pellet.
Hoe denken we hierover qua gevaarzetting?
Mij interesseert die borax combo wel enigzins omdat het op mdma zou lijken minus bijwerkingen.
Wie kan er iets meer over zeggen? Op DF kom ik niet zoveel tegen....
Graag info!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
3 verschillende rc's in 1 pellet.
Klik om te vergroten...

Klinkt niet iets om uit te proberen.
Over RC's is sowieso al weinig bekend.

De Zandman zei:
Ik weet nog, dat ik ooit gedronken had en stevig aan de benzo's was gegaan.
Ongelooflijk hoe fucked up ik daarvan werd!
Zeg maar: volledig van het padje....
Klik om te vergroten...

Hier idem.
Ben er bijna aan gestorven. Mijn hart kreeg flinke klappen met de mattenklopper.
d
drug gebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
xans kunnen ook tot gevaarlijke combinatie's lijden omdat je veel vergeet en soms wat te wijnig fucks geeft. ik heb zo op een avond (geen herrinering van) maar had veel genomen onderandere: xans, xtc, 2cb , 4mmc , ketamine ,coke, wiet, alcohol.....
ik weet dat iemand een veel gekker verhaal gaat hebben maar doe het maar gewoon niet doe dit zeker zelf niet na het is niet omdat ik nog leef dat je het zelf ook gaat overleven snap? want de dag erna niets herrineren en makkelijk een OD kunnen hebben gehad is fucked en kan veel verranderren.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik combineer alleen ketamine en het bedienen van zware machines.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraatPiraat zei:
Ik combineer alleen ketamine en het bedienen van zware machines.
Klik om te vergroten...
Is dat verstandig?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Is dat verstandige?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee, kwartier na inname.
Mab bsfs
uimkkjkd gewoon goed cumminncefdsn
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Is dat verstandig?
Klik om te vergroten...
Zo dat ging mis.

Nee dat is het niet haha was meer als grapje.
Daarentegen stap ik brak nog wel gerust op de hegttuck
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik combineer ook vaak verschillende downers en heb ook nog nooit problemen gehad, dus ik snap heus wel dat gewenning/tolerantie en jezelf en je grenzen kennen uitmaakt. Maar dat betekent niet dan ik mijn lichaam minder schade toedoe dan de persoon die voor t eerst een halve gram keta heeft gehad ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."