#1
Ieder zijn mening en uiting en daar het echt verleden tijd is voor mij, kan ik dat makkelijk plaatsen. Ik weet dat ik hier een verleden met nogal turbulent, zelfdestructief attitude heb achtergelaten. Veel fout gedrag. Allemaal mede door zoveel brol te slikken.Welkom terug, goed dat je zegt drugsloos te zijn en dat je jezelf hebt teruggevonden.
Nu is de uitdaging het volhouden, wat slim is om te doen is om 'n hobby te zoeken. Dat maakt de kans dat je terugvalt al gelijk een stuk kleiner.
Keep it up!
Das extra boost, als ge die ellende toch al 8 maand en zo chill achter je hebt kunnen laten.
Je bedoelt wrsschlk een actieve hobby😆
Ik kijk massa's voetbal en F1, films en series en verder geen dag zonder muziek luisteren.
Ik heb wel sinds halfj nieuwe job in daguren (ma-do 8u30-17u en vr 8u30-15u) en op 1.5km, dus chill met de e-step. En echt waar, na 16j steeds in ploegen te hebben gewerkt, extra goed voor mijn slaap en levenskwaliteit tout court.
Maar los van hobby of sport, ik kom geen sec in de verleiding. Ik ga btw echt never nog rc's en consorten kopen.
Btw, heeft Nederland heel snel geen rc ban?
Ik heb hier vb al klein jaar vol potje Tramadol en 100mg tabletten (recept) staan, net als mijn rilatine die onaangeroerd blijft en verder een doos vol rc restanten, rc samples.
Moest ik mezelf ni vertrouwen en schrik bb om in de verleiding te komen, wast waarschijnlijk wel weg. Maar bewaar wel meer zaken, zoals ongeopende magnumflessen met Duvel, La Choufe, champagne, gin,...haha aja ik kom daar ni aan en gewoon weggkappen, is waarschijnlijk te normaal fzo. Soit srry vr die laatse onzin😆 Kben wel weer snel parti van DF voor vele maanden😀
