#1
Halloo, ik ben nieuw op dit forum, ik lees al wel 3 jaren mee als gast. Vind het altijd geweldig en top om altijd vragen en reacties te lezen. Maar ik heb toch eigelijk wel een vraag zie onderstaande
Altijd XTC.. gebruik het nu 5 jaar, ik vind het gevoel nadat deze in kickt de meest fantastische drug.. ik pak altijd de aanbevolen hoeveelheid van 1 mg per lichaams gewicht +/- 100mg
1 nadeel.. ik kan er gewoon niet aan wennen dat, zodra die rustig aan begint te werken, dat het voor mij heel onwennig voelt, blijft een raar, soms naar gevoel. Misschien ben ik gevoelig voor mdma? Zodra die volledig inkickt is alles tip top.. iemand tips? En waar dit aan kan liggen?
Alvast dank!
Altijd XTC.. gebruik het nu 5 jaar, ik vind het gevoel nadat deze in kickt de meest fantastische drug.. ik pak altijd de aanbevolen hoeveelheid van 1 mg per lichaams gewicht +/- 100mg
1 nadeel.. ik kan er gewoon niet aan wennen dat, zodra die rustig aan begint te werken, dat het voor mij heel onwennig voelt, blijft een raar, soms naar gevoel. Misschien ben ik gevoelig voor mdma? Zodra die volledig inkickt is alles tip top.. iemand tips? En waar dit aan kan liggen?
Alvast dank!