Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom in capsules?

Kratom in capsules?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal heeft iemand ervaring met kratom in capsules ik vind kratom drinken zo vies namelijk en zie tegenwoordig ook pillen die heb k wel is gehad maar werkte niet voor mij nu vraag ik me af of ik kratom poeder in capsules kan en dan die gwn nemen maar werkt het dan anders dan drinken moet je bijvoorbeeld meer nemen of juist minder ik ben benieuwd naar alle antwoorden!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren heb ik 300 gram kratom in capsules ontvangen. Het zijn 3 verschillende Rode strains. De capsules bevatten tussen de 280 mg en 325 mg per stuk. Dus even nawegen als je de dosis wat nauwkeuriger wilt weten.

Ik vond het mond gevoel en de smaak van poeder niet fijn. Het zal met capsules vast makkelijk in te nemen zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is wel een flinke hoeveelheid om in capsules te slikken, maar ja, dat kan natuurlijk. Sterker nog, je kan de capsules gewoon kant-en-klaar kopen.

Persoonlijk vond ik kratom wel goed te doen met een goede schep honing erbij. Dus voor de capsules zag ik persoonlijk geen noodzaak :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja hoor! Met beide veel ervaring. De capsules zijn vaak ook best groot. Dus de hoeveelheid kan best meevallen. Afhankelijk van je dosering.
d
doganLid
01-01-2024, 00:00
#5
beetje laat maar ik prefereer capsulus zijn er wel veel uitgerekend dat 1 capsule ong 0.322 gram is dus meestal 13 stuks dat is zeg maar 4 gram werkt goed bij mij rode string wel snel gewenning
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan ook altijd nog 50/50 doen. De helft in capsules innemen en de andere helft in poeder

Dan zou je de poeder makkelijker binnen moeten krijgen, maar beide werkt gewoon goed (het licht wel aan hoe jou lichaam iets opneemt zou dus in ieder geval op lege maag innemen )
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hippie Langwaus zei:
Gisteren heb ik 300 gram kratom in capsules ontvangen. Het zijn 3 verschillende Rode strains. De capsules bevatten tussen de 280 mg en 325 mg per stuk. Dus even nawegen als je de dosis wat nauwkeuriger wilt weten.

Ik vond het mond gevoel en de smaak van poeder niet fijn. Het zal met capsules vast makkelijk in te nemen zijn.
Klik om te vergroten...
Ja de poeder drinken vind ik zo vies maar als ik 4 gram in capsules neem voel ik er bijna niks van maar als ik 3 gram drink voel ik het gwn goed maar dat vind k zo vies haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gooi af en toe een grammetje in de koffie ,met een extra klontje suiker ,het is te nassen en in 5 minuten effect bij mij ,ik neem wel omeprazol voor maag/darm problemen te voorkomen.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb zelf de capsules nooit geprobeerd, ben online wel capsules met geconcentreerde kratom tegen gekomen. Deze zijn een stuk duurder in verhouding, maar misschien het proberen waard?

Een alternatief is bommetjes maken met lange, brede vloei van het poeder. Dit doe ik meestal. Het werkt wel wat anders dan wanneer je het drinkt.

Een andere optie is om honing of suiker bij je kratom thee te gooien en dit, op een goede temperatuur, in grote slokken op te drinken. Eventueel een schijf gember om op te kauwen tegen de misselijkheid.

Of je meer nodig hebt met capsules weet ik niet zeker. Heb het idee dat ik met bommetjes wel wat meer nodig heb.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb tot nu toe niet hoger dan 2 gram per keer gedoseerd. 7 capsules kwam ongeveer overeen met 2 gram kratom.

Ik merkte daar niet veel van, dus een volgende poging zal met een hogere dosering zijn. Het wordt dan al snel 14 capsules, denk ik.
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
Ik heb tot nu toe niet hoger dan 2 gram per keer gedoseerd. 7 capsules kwam ongeveer overeen met 2 gram kratom.

Ik merkte daar niet veel van, dus een volgende poging zal met een hogere dosering zijn. Het wordt dan al snel 14 capsules, denk ik.
Klik om te vergroten...
Ja haha klinkt zoveel maar in verhouding valt het mee mijn ervaring is ook dat als je het in capsules neemt het een stuk milder effect geeft valt dan niet zo op en 25 van die grote capsules in slikken wacht niemand op denk k
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Ik gooi af en toe een grammetje in de koffie ,met een extra klontje suiker ,het is te nassen en in 5 minuten effect bij mij ,ik neem wel omeprazol voor maag/darm problemen te voorkomen.
Klik om te vergroten...
Oh in de koffie is een goeie mischien ga ik dat een keer proberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."