Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Heb je pijn? Anders kun je toch beter cocaïne pakken voor energie of Speed is nog beter dacht ik toch? Klik om te vergroten... Heb nooit meer dan 20mg oxy genomen maar werd er niet moe van en zocht niet naar energie maar juist chill"
"Hallo mensen ik heb een vraag over Ritalin en oxycodon ik gebruik Ritalin 3x per dag 10mg voor adhd en vroeg me af of het erg is om soms oxycodon te nemen van 5mg wat zijn de gevaren en kan ik Ritalin een keer overslaan of krijg k dan gelijk afkickverschijnselen gebruik het nu ongv 1.5 maand dank jullie wel alvast!"
"Samurai zei: Klopt zeker ik ben het ook eens dat het sowieso verstandig is om met een arts te spreken als je het voorgeschreven krijgt. Weet wel dat Oxycodon een zeer verslavend middel is. Maar ritalin zorgt niet voor afkickverschijnselen je kan ermee stoppen wanneer je wil. Waarschijnlijk slaap je nog beter zonder die medicijnen in het geval dat je geen ADHD hebt. Klik om te vergroten... Fijn om te weten! ik slaap juist beter sinds ik Ritalin krijg eigelijk"
"Hallo allemaal ik heb een vraagje een vriend heeft 2 lijnen coke op maar heeft pijn aan zen galblaas en heeft daarvoor morfine gekregen van de dokter de lijnen zijn ongv 2 uur geleden genomen is het gevaarlijk als die nu zijn morfine neemt voor de pijn? Of kan het geen kwaad omdat het maar 2 lijnen waren"
"Hallo allemaal heeft iemand ervaring met de combinatie Mdma of xtz en lean is het het waard of werkt het elkaar tegen en heb je minder effect van beide? En dan dus zonde van je lean? Of is het een hele leuke combo? Iemand ervaring? Ik hoor het graag!"
"Manu76 zei: Hoe is het verlopen met de coke en de pijn? Klik om te vergroten... Ja het is goed verlopen hij voelde zich een uur na het innemen van de morfine gelukkig weer beter"
"Hallo allemaal ik heb een vraag over het mixen van oxy en xanax alprazolam Bijvoorbeeld in lage dosering 5-10mg oxy en 1-2 mg xanax is dit gevaarlijk Iemand hier ervaring mee? Hopelijk snel een antwoord alvast bedankt!"
"OtherShore zei: Laat ik allereerst vragen: heb je toegang tot lean? Er is in ons deel van de wereld niet zo makkelijk aan te komen. Als je er aan kunt komen gaat de combinatie weinig opleveren. Xtc zal de werking van de codeïne tegengaan en de codeïne zal de werking van xtc tegengaan. Netto dus minder effect van beiden. Daarnaast heb je kans dat de promethazine in de lean de werking van xtc sterk zal remmen (het is namelijk een antipsychoticum). Allemaal redenen om het niet te doen. Waarom vraag je naar allemaal rare combinaties @Jelkowbrow Wat is je doel? Klik om te vergroten... Haha ja zeker kan ik aan lean komen dat is het probleem niet! Waarom ik al die combos wil weten is vooral omdat k het interessant vind en graag nieuwe dingen uitprobeer maar me wel eerst goed wil informeren over de risico’s en leek mijn lean en Mdma een leuke combo mits het zou werken"
"Ape zei: Vooral doen als je dood wilt en anders niet doen Klik om te vergroten... Is dit zo zelfs in kleine doseringen ik slik al een jaar xanax dus tolerantie is redelijk hoog en hoe zit het met Ritalin dat krijg k voorgeschreven of canceld dat juist de oxy of xanax?"
"Hallo iedereen ik ben benieuwd naar hoe je oxycodon het beste kan gebruiken k heb zelf thuis een stripje van 5mg oxycodon retard liggen hoe kan je dat het beste gebruiken ? Heb het een paar keer gedaan en werd er heel energiek en vrolijk van is dat normaal? En wat is een beetje het minimale en maximale,hoelang werkt het weet van de verslavings kansen en dat het niet goed is maar dat is alle drugs toch? Oh en wat zijn jullie ervaringen?"