Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 dagen meth gebruik en nu elvanse :(

3 dagen meth gebruik en nu elvanse :(

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
hiimacid zei:
Ik at brood met wat fruit en yoghurt, Dat is goed nieuws. en magnesium citraat 400 mg.

Verder is mijn hoofd in de war, mijn ademhaling is erg onregelmatig en mijn hart blijft maar hardstyle feesten. maar geen negatieve gedachten. er is sprake van een typische neerwaartse depressie. Mijn ogen zien voortdurend dingen verkeerd en ik heb af en toe last van mini-hallucinaties. Ik was hierop voorbereid. Kortom, ik heb het geaccepteerd en mijn paniek is afgenomen. Dit is belangrijk omdat paniek, als deze gepaard gaat met hartkloppingen, kan leiden tot een paniekaanval. Btw hartelijk dank voor uw hulp en interesse.
.
Klik om te vergroten...

Bij mijn meth-wanen had ik alleen maar een griezelig gevoel en een belachelijk laag zelfbeeld.

Ook kon ik een dag of drie de Bijbel niet lezen.

(Ja kinderen, @Casrus gaat eerst homochemseksen met God-weet-wie en dan wordt de Bijbel erbij gepakt).
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
hiimacid zei:
ik heb het geaccepteerd en mijn paniek is afgenomen
Klik om te vergroten...
:thumbsup:
Dat scheelt al een hele hoop.
Sluit me qua adviezen bij de rest aan.
Melk of chocomel vallen bij mij goed als ik ietsje teveel speed op heb zeg maar.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Bij mijn meth-wanen had ik alleen maar een griezelig gevoel en een belachelijk laag zelfbeeld.

Ook kon ik een dag of drie de Bijbel niet lezen.

(Ja kinderen, @Casrus gaat eerst homochemseksen met God-weet-wie en dan wordt de Bijbel erbij gepakt).
Klik om te vergroten...
Het effect dat u beschrijft, komt mij zeker bekend voor!
In mijn verhaal had ik een enorme aanval van paranoia, vertelde ik iedereen over mijn waanideeën, maakte ik mijn familie voor gek tegenover alle buren (schreeuwen over paranoia)
En uiteindelijk viel ik in slaap. Toen ik 's ochtends wakker werd, was ik een ander mens. Ik had mijn zelfvertrouwen volledig verloren. Ik had last van sociale angst en een tic (de constante behoefte om geluid te maken) waar ik maandenlang niet vanaf kon komen. Ik heb dit ervaren toen ik voor het eerst methamfetamine gebruikte. Ik was 16 en dat jaar was een hel.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Je bent niet de enige op deze mooie website, heur!



Elvanse ken ik niet. Ik voor mij zou nu 3 MG Pyrazolam nemen om de angst remmen zodat ik helderder kon denken.
Klik om te vergroten...
Elvanse = Vyvanse = Lisdexamfetamine

Dit is een verlengde afgifte en duurt behoorlijk lang. De comedown is ook vrij onaangenaam, zeker in deze situatie.

Op vlak van depressieve gevoelens en meth; ooit voelde ik me suïcidaal na een meth binge van 3 dagen. Het is kut maar geen vreemde verschijning. Het gevoel is gelukkig maar tijdelijk.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedemorgen. Nogmaals bedankt aan iedereen die mij gisteravond heeft gerustgesteld. Gisteravond was het niet zo erg. Toen Elvanse zijn volledige effect begon te tonen, begon verplichte concentratie . Ik lees de onderwerpen op het forum tot 7 uur ‘s ochtends. Ik voelde me slecht als ik ergens geen interesse in had.

Rond vier uur ‘s middags begon mijn hart weer normaal te werken. Ik had meerdere keren per nacht last van sterke hallucinaties en duizelige, leegte-achtige gevoelens. elke keer was het van korte duur. nog steeds erg vervelend.

Rond 5.00 uur voelde ik me een beetje geil, maar zodra ik de porno aanzette, begon mijn lichaam te trillen en begon mijn hart weer sneller te kloppen. Op dat punt stopte ik met kijken.

Rond 7:00-7:30 uur viel ik in slaap. Ik werd rond 13.00 uur wakker. Het is echt een fijn gevoel om goed te slapen :) Ik heb een gevarieerd ontbijt gehad, dat vooral bestond uit koekjes en kaas. Ik heb niet veel gegeten, maar het was een voedzaam ontbijt.
Ik nam mijn gebruikelijke dosis Elvanse in met een goede kop koffie. Een rustiger ochtend dan ik had verwacht. Goed slapen is een echte remedie.
Mijn kamer was in een verschrikkelijke staat. Terwijl ik mijn kamer aan het opruimen was, zag ik een onverbrand kristal op een stuk aluminiumfolie: // Ik pakte het op en sloeg het kapot. Ik wilde geen rook inademen, dus inhaleerde ik het via mijn neus. geschat 15 mg. Onmiddellijk ontstond er ongemak en spanning. Het is niet iets wat je niet kunt controleren, maar ik ben wel heel boos. Ik wou dat ik alle folie had weggegooid toen ik me gisteravond zo slecht voelde.
Kortom: ik ben heel blij dat het zonder ernstige incidenten is afgelopen. Over het algemeen ben ik er goed in om iets niet nog een keer te kopen als ik het al op heb. Ik zal de duivel dus nog lang niet tegenkomen. Als ik ooit nog eens methamfetamine gebruik, zal ik zeker voorzichtiger zijn. Het gaat heel snel mis en dat is niet leuk. Liefde
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pas wel op met het combineren van meth & Elvanse (+ nog eens caffeine!). Beiden zijn stevig op het hart zoals je zelf gemerkt hebt. Als je echt meth wil gebruiken skip je beter je medicatie.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
hiimacid zei:
Zeker. Ik heb er nu nog steeds last van. samen met verwarring en malaise. Het zou geweldig zijn als ik dat kristal octend gewoon weg kon gooien. Sinds ik het snuive, lig ik in bed en probeer ik mezelf voortdurend te kalmeren. Ik had het onderschat, want het was een klein stukje kristal. Zodra iemand zich weer goed voelt, begint hij of zij drugs weer als onschuldig te beschouwen. Bij meth is dit veel waarschijnlijker.

Echte duivel :(
Klik om te vergroten...

Heb je behoorlijk gegeten en genoeg gedronken?
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Heb je behoorlijk gegeten en genoeg gedronken?
Klik om te vergroten...
Zoals ik al eerder schreef, was mijn ontbijt goed. Ongeveer om 19:0 aardappelpuree, gehakt en yoghurt eten. geen bord vol. Ik drink voldoende water. Ik voel me nu niet lekker en ik krijg hoofdpijn. Ik voel me beter als ik stilzit, maar ik vind het moeilijk om stil te blijven zitten. Ik wacht nog even, want ik heb om 15:00 uur een enkele dosis gebruikt. Ik hoop dat ik me over een paar uur wat rustiger voel. Ik nam mijn Elvanse-dosis rond 13.30 uur. Het is mogelijk dat dit nog een tijdje blijft werken.

Maar het gevoel van verwarring en overstimulatie maakt het erg moeilijk om te wachten..
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
hiimacid zei:
Zoals ik al eerder schreef, was mijn ontbijt goed. Ongeveer om 19:0 aardappelpuree, gehakt en yoghurt eten. geen bord vol. Ik drink voldoende water. Ik voel me nu niet lekker en ik krijg hoofdpijn. Ik voel me beter als ik stilzit, maar ik vind het moeilijk om stil te blijven zitten. Ik wacht nog even, want ik heb om 15:00 uur een enkele dosis gebruikt. Ik hoop dat ik me over een paar uur wat rustiger voel. Ik nam mijn Elvanse-dosis rond 13.30 uur. Het is mogelijk dat dit nog een tijdje blijft werken.

Maar het gevoel van verwarring en overstimulatie maakt het erg moeilijk om te wachten..
Klik om te vergroten...

Eet alsof je honger hebt.

Had in jouw plaats twee-en-een-half bord gegeten en een paar biefstukken erbij.

Mijn helse comedown kwam na het geslamd krijgen van methamfetamine.

En de keer daarop kookte mijn gastheer uitgebreid en aten we.

Na roken of urethrale insertie van meth kristallen had ik nauwelijks last.

Het zou kunnen dat je misschien veel te veel gerookt hebt in één keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."