Goedemorgen. Nogmaals bedankt aan iedereen die mij gisteravond heeft gerustgesteld. Gisteravond was het niet zo erg. Toen Elvanse zijn volledige effect begon te tonen, begon verplichte concentratie . Ik lees de onderwerpen op het forum tot 7 uur ‘s ochtends. Ik voelde me slecht als ik ergens geen interesse in had.
Rond vier uur ‘s middags begon mijn hart weer normaal te werken. Ik had meerdere keren per nacht last van sterke hallucinaties en duizelige, leegte-achtige gevoelens. elke keer was het van korte duur. nog steeds erg vervelend.
Rond 5.00 uur voelde ik me een beetje geil, maar zodra ik de porno aanzette, begon mijn lichaam te trillen en begon mijn hart weer sneller te kloppen. Op dat punt stopte ik met kijken.
Rond 7:00-7:30 uur viel ik in slaap. Ik werd rond 13.00 uur wakker. Het is echt een fijn gevoel om goed te slapen
![:)]()
Ik heb een gevarieerd ontbijt gehad, dat vooral bestond uit koekjes en kaas. Ik heb niet veel gegeten, maar het was een voedzaam ontbijt.
Ik nam mijn gebruikelijke dosis Elvanse in met een goede kop koffie. Een rustiger ochtend dan ik had verwacht. Goed slapen is een echte remedie.
Mijn kamer was in een verschrikkelijke staat. Terwijl ik mijn kamer aan het opruimen was, zag ik een onverbrand kristal op een stuk aluminiumfolie: // Ik pakte het op en sloeg het kapot. Ik wilde geen rook inademen, dus inhaleerde ik het via mijn neus. geschat 15 mg. Onmiddellijk ontstond er ongemak en spanning. Het is niet iets wat je niet kunt controleren, maar ik ben wel heel boos. Ik wou dat ik alle folie had weggegooid toen ik me gisteravond zo slecht voelde.
Kortom: ik ben heel blij dat het zonder ernstige incidenten is afgelopen. Over het algemeen ben ik er goed in om iets niet nog een keer te kopen als ik het al op heb. Ik zal de duivel dus nog lang niet tegenkomen. Als ik ooit nog eens methamfetamine gebruik, zal ik zeker voorzichtiger zijn. Het gaat heel snel mis en dat is niet leuk. Liefde