#1
Het is niet een heel veel voorkomende bijwerking nee. Ik kan me voorstellen dat de speed het niet beter heeft gemaakt doordat er te weinig speeksel was, en veel stresshormoon waardoor de kans op ontstekingen groter is. Maar uiteindelijk ontstaat zo'n abces pas na een wondje + infectie (die dan ingekapseld raakt). Dus misschien dat je je eten niet goed gekauwd hebt? En dat de speed uiteindelijk de uitkomsten nog naarder heeft gemaakt.Hallo,
Ik ben geen verfijnd speedgebruiker. Ik denk dat de aantal keren dat ik speed heb gebruikt nog op twee handen te tellen is.
Ik merkte als snel op dat als ik speed had gesnoven, ongeacht de hoeveelheid, dat ik de dag erna een brandend gevoel in mn keel had zodra ik wat ging eten. Erg vreemd.
Nog vreemder dat dit elke keer gebeurde.
Nu heb ik twee weken geleden een feestje gehad en daar voor het eerst een hele avond speed genomen. Dan hebben we het over 5/6 sleutelpuntjes en twee bommetjes.
De dag erna, zoals te verwachten viel, branderig gevoel in mn keel tijdens het eten. Waar dit normaal gesproken wegtrekt.... Werd het alleen maar erger. Uiteindelijk vandaag uit het ziekenhuis gewandeld met een keelabces wat ze net leeg hadden moeten zuigen.
Is dit een obscure bijwerking? Heb ik nou gewoon enorm veel pech??? Of was het gewoon toeval?