Ehm... Ik doe dat - heel slecht - een beetje op gevoel met 2m. ๐
Die ik met bommetjes. Don't try this at home.
So, don't try this at home๐คฃ, zal ik nooit doen๐ซ , achteraf bezien had ik inderdaad of meer speed moeten nemen of toch aan de 2mmc.
Hoe was jouw ervaring
@Jazz35
Het was een super festival. Ik kon op de camping aansluiten bij wat mensen en met een andere kennis toch afgesproken met een leuke groep. Dus, ik durfde die eerste 100 miligram niet te nemen op die camping en liet dat daar. Het was ook 27 graden, dus dat maakte me wel extra voorzichtig. 150 mg mee in 3 bommetjes en heel eerlijk, voor mij was dat te weinig om er echt wat van te voelen in extra power of euforie. Wat fijn was, was dat het voor mij de prikkels genoeg dempte en ik wel rust in mijn hoofd ervaarde, maar op een gegeven moment toch ook wel moe. Dat had ik niet gehad als ik meer had gedoseerd. Ik had terug kunnen gaan naar de camping, maar had het ook zo gezellig dn er was een hรฉรฉl leuke man bij, dus wilde ook niet een half uur weg en de tijd vloog echt voorbij. Dat kan ook door de speed komen. Maar, ik had zelfs trek... ook gegeten en ook gewoon heerlijk geslapen.
Volgende keer dus meer of 2 mmc.
@Kordie had gelijk, ik snap wel wat je met dat ons kent ons sfeertje bedoelde. Het was in ieder geval geen xtc festival, in ieder geval niet met de mensen met wie ik uiteindelijk was. De meeste mensen waren in de leeftijdscategorie 45-55-60. Ik zat lekker midden in de doelgroep.
Ik heb 2 dagen bij moeten komen..ik denk vooral toch door mijn energiebeperking en wellicht de speed en de biertjes. Het was het helemaal waard, maar ga de volgende keer hoger doseren.