Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeedenken over welk middel op festival.

Meedenken over welk middel op festival.

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op elk festival gebruiken festivalgangers wel xtc mdma of i.d. en van alcohol alleen kunnen mensen ook redelijk 'mongoloide' overkomen. Je moet vooral doen waar je zelf graag op wilt gaan tijdens zo een festival. Denk niet dat de muzieksoort daar heel veel aan bijdraagt, althans uit mijn eigen ervaring.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jazz35 zei:
Speed is voor mij SOWIESO plafonddienst draaien
Klik om te vergroten...
Voor mij niet altijd. Ik kan er ook wel licht , blij en ontspannen op slapen. Maar ligt aan de hoeveelheid denk ik en dat ik er rustiger van wordt in mijn hoofd en zin krijg om dingen te doen en er een heel lekker gevoel van krijg in mijn hoofd. Ik neem de sterrendienst op de camping wel voor mijn rekening. En heb ook nog wel ergens wat diazepam als het echt moet. Maar ik vind hier een nachtje overslaan niet heel erg voor een keer. Heb maandag nog extra vrij genomen๐Ÿซ 

2mmc is leuk, en doet voor een groot deel hetzelfde, ik kan er echt door op gang komen en dat is fijn, maar ik mis daarbij wel de euforie. Herkennen jullie dat?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bima zei:
Wat is niet te veel voor jou? Ik heb nu 1 x 100 en 3 x 50 milligram speed in een bommetje gedaan. Dat spul werkt wel echt super voor mij, zonder dat ik van de wereld raak. Misschien is die eerste 100 wat veel? Maar wil wel echt effect hebben. Als ik het dan toch een keer doe, dan wel met het leukste en beste resultaat!
Klik om te vergroten...

Ik zou inderdaad beginnen met 50.
Eerst ff sfeer proeven. Bijpakken kan altijd.

Fisherman's friend zei:
Ik kom er elke dag langs als ik naar het werk ga.
Klik om te vergroten...

Ligt dat nog langs die A2?
Of inmiddels ander terrein?
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bima zei:
Voor mij niet altijd. Ik kan er ook wel licht , blij en ontspannen op slapen. Maar ligt aan de hoeveelheid denk ik en dat ik er rustiger van wordt in mijn hoofd en zin krijg om dingen te doen en er een heel lekker gevoel van krijg in mijn hoofd. Ik neem de sterrendienst op de camping wel voor mijn rekening. En heb ook nog wel ergens wat diazepam als het echt moet. Maar ik vind hier een nachtje overslaan niet heel erg voor een keer. Heb maandag nog extra vrij genomen๐Ÿซ 

2mmc is leuk, en doet voor een groot deel hetzelfde, ik kan er echt door op gang komen en dat is fijn, maar ik mis daarbij wel de euforie. Herkennen jullie dat?
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk hoor. Nachtje sterrendienst is niets mis mee! โœจ

Met een flinke dosering 2mmc ervaar ik die euforie wel trouwens! ๐Ÿ˜ Speed gebruik ik al heeeeeeel lang niet meer (althans, vorig jaar nog een keertje gedaan als exotisch uitstapje, maar gezien het feit dat รฉรฉn nakkie betekent TENMINSTE dertig uur wakker zijn, kies ik tegenwoordig liever voor alternatieven).

Komend weekend op Boothstock ga ik een kwartje of een halfje x proberen naast de 2mmc. Om toch inderdaad nรฉt wat meer euforie te voelen. Benieuwd of dat werkt. X doe ik in principe niet meer, alleen bij hoge uitzondering nog in lage dosering. Zin in dus! ๐Ÿคฉ
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jazz35 zei:
Je hebt gelijk hoor. Nachtje sterrendienst is niets mis mee! โœจ

Met een flinke dosering 2mmc ervaar ik die euforie wel trouwens! ๐Ÿ˜ Speed gebruik ik al heeeeeeel lang niet meer (althans, vorig jaar nog een keertje gedaan als exotisch uitstapje, maar gezien het feit dat รฉรฉn nakkie betekent TENMINSTE dertig uur wakker zijn, kies ik tegenwoordig liever voor alternatieven).

Komend weekend op Boothstock ga ik een kwartje of een halfje x proberen naast de 2mmc. Om toch inderdaad nรฉt wat meer euforie te voelen. Benieuwd of dat werkt. X doe ik in principe niet meer, alleen bij hoge uitzondering nog in lage dosering. Zin in dus! ๐Ÿคฉ
Klik om te vergroten...
Mdma/xtc blijft toch echt heel magisch hoor! Ik zou wel echt eerst de xtc doen en dan aftoppen met bommetjes 2mmc. Nu ik 2mmc ervaren heb is snuiven echt bijna niet aanwezig ten opzichte van slikken. Als je brein al redelijk op is na de mdma, dan ga je met snuiven niks merken dus ik zal gwn bommetjes nemen dan. En neem zeker geen 2mmc voor de mdma want dan voel je zoveel minder van de mdma.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazz35 zei:
Mijn ervaring was okay-ish
Klik om te vergroten...
Klinkt inderdaad leuk, als een leuk festival met net te weinig aan doseringen, met wel een heel leuke ervaring net als de mijne. De volgende keer doen we @Hansklok stijl๐Ÿ˜†

Waarom gebruik je liever geen of bij uitzondering xtc en dan ook nog zo'n lage dosering? Hoeveel had je uiteindelijk?
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jazz35 zei:
Met een flinke dosering 2mmc ervaar ik die euforie wel trouwens! ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Ehm, hoeveel is een flinke dosering voor jou?
Ik ben inderdaad heel benieuwd naar je X ervaring in combinatie met de 2mmc. Ik durf toch niet zo goed te combineren. Ik hou wel echt van het xtc/mdma gevoel, maar nog niet 'buiten' geprobeerd.
ReggaeBlaster zei:
Mdma/xtc blijft toch echt heel magisch
Klik om te vergroten...
Yes!
ReggaeBlaster zei:
En neem zeker geen 2mmc voor de mdma want dan voel je zoveel minder van de mdma.
Klik om te vergroten...
Dit had ik eerder gelezen. Heel goed om te weten!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bima zei:
Ik durf toch niet zo goed te combineren.
Klik om te vergroten...
Heel verstandig!

Bima zei:
Ik hou wel echt van het xtc/mdma gevoel, maar nog niet 'buiten' geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Ja joh, als de pep is bevallen kan je dit toch proberen bij je volgende festival? Vind ik helemaal niet gek hoor. Vooral niet doen wat alle doorgewinterde gebruikers hier doen, tenzij je er รฉcht comfortabel mee bent. Of als je mensen om je heen hebt die je op kunnen vangen als je niet lekker gaat, maar das voor jou nu ook geen zekerheid nog.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er zo'n zin in๐Ÿ˜ƒ.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bima zei:
Ik heb er zo'n zin in๐Ÿ˜ƒ.
Klik om te vergroten...
Da's mooi om te horen.
Je kan voor speed gaan aangezien ik dus eruit opmaak dat je wel vertrouwd bent ermee. Gwn lekker laag doseren met 1 of enkele bommetjes over de dag heen. Begin niet al te vroeg en je bent tot t einde lekker zoet met een heerlijk gevoel. Slapen kan je wel vergeten met speed dus dat moet je loslaten. Anders is t heel dubbel als je aan de speed gaat.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bima zei:
Ik heb er zo'n zin in๐Ÿ˜ƒ.
Klik om te vergroten...

Komen goede bands morgen.
Heb net de site eens bekeken.
Geniet ervan
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bima zei:
Heeeeel veel plezier. Wat voor soort muziek is dat?
Klik om te vergroten...
Thnx! Is dance! Maar ik kom zelf maar voor รฉรฉn stage en dat is de techno stage! Die een zieke line-up heeft morgen. ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ–ค
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bima zei:
Ehm, hoeveel is een flinke dosering voor jou?
Ik ben inderdaad heel benieuwd naar je X ervaring in combinatie met de 2mmc. Ik durf toch niet zo goed te combineren. Ik hou wel echt van het xtc/mdma gevoel, maar nog niet 'buiten' geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Ehm... Ik doe dat - heel slecht - een beetje op gevoel met 2m. ๐Ÿ˜… Die ik met bommetjes. Don't try this at home.

X deed ik vroeger veel, maar al jaaaaaaaaaaren vrijwel nooit meer. Ga ik dus heel voorzichtig mee zijn. Beginnen met een kwartje denk ik. Kijken hoe het valt. Dan eventueel een halfje erbij. Ik heb er sowieso maar eentje, dus uit de bocht vliegen ermee kan niet.

Have fun morgen!! ๐Ÿ’ƒ
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jazz35 zei:
Ehm... Ik doe dat - heel slecht - een beetje op gevoel met 2m. ๐Ÿ˜… Die ik met bommetjes. Don't try this at home.
Klik om te vergroten...
So, don't try this at home๐Ÿคฃ, zal ik nooit doen๐Ÿซ , achteraf bezien had ik inderdaad of meer speed moeten nemen of toch aan de 2mmc.

Hoe was jouw ervaring @Jazz35


Jazz35 zei:
Have fun morgen!! ๐Ÿ’ƒ
Klik om te vergroten...
Het was een super festival. Ik kon op de camping aansluiten bij wat mensen en met een andere kennis toch afgesproken met een leuke groep. Dus, ik durfde die eerste 100 miligram niet te nemen op die camping en liet dat daar. Het was ook 27 graden, dus dat maakte me wel extra voorzichtig. 150 mg mee in 3 bommetjes en heel eerlijk, voor mij was dat te weinig om er echt wat van te voelen in extra power of euforie. Wat fijn was, was dat het voor mij de prikkels genoeg dempte en ik wel rust in mijn hoofd ervaarde, maar op een gegeven moment toch ook wel moe. Dat had ik niet gehad als ik meer had gedoseerd. Ik had terug kunnen gaan naar de camping, maar had het ook zo gezellig dn er was een hรฉรฉl leuke man bij, dus wilde ook niet een half uur weg en de tijd vloog echt voorbij. Dat kan ook door de speed komen. Maar, ik had zelfs trek... ook gegeten en ook gewoon heerlijk geslapen.

Volgende keer dus meer of 2 mmc.

@Kordie had gelijk, ik snap wel wat je met dat ons kent ons sfeertje bedoelde. Het was in ieder geval geen xtc festival, in ieder geval niet met de mensen met wie ik uiteindelijk was. De meeste mensen waren in de leeftijdscategorie 45-55-60. Ik zat lekker midden in de doelgroep.

Ik heb 2 dagen bij moeten komen..ik denk vooral toch door mijn energiebeperking en wellicht de speed en de biertjes. Het was het helemaal waard, maar ga de volgende keer hoger doseren.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Bima Mijn ervaring was okay-ish. Voelde uiteindelijk inderdaad niet veel tot niets van de xtc, waarschijnlijk doordat ik het nam na de 2mmc. Volgende keer maar weer gewoon bij 1 middeltje houden inderdaad. Ik had gehoopt toch iets meer van die x te voelen. Festival zelf was gelukkig leuk! Leuke mensen gesproken, fijne vrienden en heerlijk weer. De muziek viel me wat tegen en de technotent was godsgruwelijk heet, maar ik had een artist bandje gekregen van vrienden dus kon overal lekker backstage en drinken uit koelkasten trekken en zo. Dat was wel prima! :cheerpompom:
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik raad je aan om crack of meth te halen voor die goeie boost. Mocht je iets willen voor een rust momentje fetanyl pleister werkt wel goed. Evt als je toch in een andere dementie wilt ontprikkelen voor niet te lang is DMT roken wel goed en helend.
Go hard or go home embrase the chaos ๐Ÿ™Œ
Space safe en zorg voor een goeiebuddy bij je
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Bima zei:
Klinkt inderdaad leuk, als een leuk festival met net te weinig aan doseringen, met wel een heel leuke ervaring net als de mijne. De volgende keer doen we @Hansklok stijl๐Ÿ˜†
Klik om te vergroten...
Bij mij was het niet zozeer te weinig, maar een onhandige combi waarvan ik dacht dat-ie zou werken. Denk dat los van elkaar beter is. Meestal nam ik de laatste feestjes gewoon alleen 2mmc, zonder iets anders erbij. Werkt voor mij eigenlijk prima. X kan ook, maar dan dus los, en zonder 2m erbij denk ik.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hansklok zei:
Ik raad je aan om crack of meth te halen voor die goeie boost. Mocht je iets willen voor een rust momentje fetanyl pleister werkt wel goed. Evt als je toch in een andere dementie wilt ontprikkelen voor niet te lang is DMT roken wel goed en helend.
Go hard or go home embrase the chaos ๐Ÿ™Œ
Space safe en zorg voor een goeiebuddy bij je
Klik om te vergroten...
Bro wat??? Kijk iedereen zn eigen ding maar je geeft bepaalde drugs als voorbeeld dat ik denk oke t zal wel. Crack bro doe normaal man. Maar goed t zal wel aan mij liggen. Succes met je crystalmeth of crack ervaringen. Hoop dat ze je net even dat extra beetje energie kunnen geven.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#19
ReggaeBlaster zei:
Bro wat??? Kijk iedereen zn eigen ding maar je geeft bepaalde drugs als voorbeeld dat ik denk oke t zal wel. Crack bro doe normaal man. Maar goed t zal wel aan mij liggen. Succes met je crystalmeth of crack ervaringen. Hoop dat ze je net even dat extra beetje energie kunnen geven.
Klik om te vergroten...
Bro dacht dat de grap wel duidelijk was.
Dus ligt wel aan jou.
Teleurgesteld in een mede drugs gebruiker die zelfs shit in ze systeem gooit die nog amper 2/3 jaar op de markt is. ๐Ÿฅฒ

Ps bro neem sommige dingen in het leven met een korreltje badzout.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bima zei:
Klinkt inderdaad leuk, als een leuk festival met net te weinig aan doseringen, met wel een heel leuke ervaring net als de mijne. De volgende keer doen we @Hansklok stijl๐Ÿ˜†
Klik om te vergroten...
Ambulance broeder alvast onder de arm nemen raad ik je wel aan ๐Ÿ˜‚

mocht je het overleven verwacht ik wel trip report ๐Ÿ˜Š

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."