#1
Jij ook heel erg veel plezier gewenst! ♥️Ik heb er zo'n zin in😃.
Jij ook heel erg veel plezier gewenst! ♥️Ik heb er zo'n zin in😃.
Haha, ik vertelde er vandaag ook over aan jongere collega's en noemde een aantal bands op. Ze hadden geen idee😅. Maar inderdaad vooral rock, pop en aanverwante genres (klassieke rock, blues, singer-songwriter, maar ook af en toe wat hardere of modernere acts).Ik zit ff te kijken naar de line-up. T is een popmuziekfestival neem ik aan?
Hoe zou je dat doen? Ik ben in principe alleen, sta in mijn ervaring nooit superstrak van speed en helemaal niet van 2mmc. 6abp heb ik nog maar 1 keer gedaan en had gedacht dat ik toen wat snel te veel, authentiek meer naar binnen.Ik herinner me de ons kent onze sfeer. Pas daar kun je gebruik van maken.
Ik heb 1 pellet van 120 mg en nog een halve van 60 mg van een bekende rc-leverancier. Heb je tips over de hoeveelheid en wanneer je kunt pakken en hoe je er langste van kunt genieten? Krijg je ook van het enorme grote ogen? Bij xtc heb ik dat heel erg.geen twijfel mogelijk: 6-apb
Ik neem aan dat je milligram bedoelt? 100 milligram speed is best een flinke dosis, zeker als je er nog twee keer 50 bijneemt. In principe is een bommetje van 30 tot 60 milligram al meer dan genoeg om je een flink aantal uren op de benen te houden.Ik wil graag vol energie kunnen genieten en niet in de middag instorten door de prikkels. Nu twijfel ik heel erg of ik speed zal gebruiken. 100 microgram voor ik het terrein op ga en dan nog twee x 50 microgram als ik er ben.
Mijn ervaring is dat je nogal klef kan worden van MDMA. Dat kan leuk zijn. Maar het is niet altijd gewenst. Zeker niet op een festival waar je nog niemand kent.Anderzijds wil ik ook wel xtc proberen daar om de muziek nog intenser te beleven en te voelen en te dansen en wat meer op te gaan in het geheel. En een andere mogelijkheid die ik heb is 6abp. I
Zou ik zeggen dat speed of 2mmc het beste bij je behoefte past.Ik heb vaak snel last van vermoeidheid, vooral bij veel prikkels. […] Ik wil graag vol energie kunnen genieten en niet in de middag instorten door de prikkels.
Ja, ik heb het aangepast. Dat jullie weten dat ik geen hele gram van plan was! 😃Ik neem aan dat je milligram bedoelt?
Haha, nog steeds geen vrienden om verder mee te experimenteren 😅.Maar je hebt kennissen die ook gaan waar je bij wil meeliften, en de MDMA of XTC gebruiken, dan zou ik voor de M of 6APB gaan. Toch leuker om de rest te ontmoeten. In die zin kan je
Dan denk ik toch aan speed. Dat vind ik heel fijn spul eigenlijk en werkt heel goed voor me. En krijg ik geen super grote pupillen van.Maarrrrrrr gezien je ook zegt nooit drugs te gebruiken op festivals en juist “bang” bent voor de prikkels, zou ik eigenlijk gewoon het middel kiezen dat je het beste kent om de setting uit te proberen.
Oja kakzooi… wel de uitgelezen gelegenheid om die te ontmoeten natuurlijk!Haha, nog steeds geen vrienden om verder mee te experimenteren 😅.
Ja joh! Als je een goeie ervaring hebt met speed zal je ook minder overweldigd worden de volgende keer op een festival met andere middelen zoals mdma. Kan naar mijn idee toch heftig inslaan ineens.Dan denk ik toch aan speed. Dat vind ik heel fijn spul eigenlijk en werkt heel goed voor me. En krijg ik geen super grote pupillen van.
2mmc zou ook goed kunnen, is minder heftig, denk ik voor je hersenen, daarmee krijg ik snel energie, maar daar ontbreekt de euforie bij. Speed heb ik al heel lang niet gedaan. Bewaar ik de 6abp voor een volgend feestje.
Heeeeel veel plezier. Wat voor soort muziek is dat?Boothstock
Hoe zou je dat doen?
Ik kom er elke dag langs als ik naar het werk ga.Als je voor speed of 2 mmc kiest zou ik niet teveel doseren.
Ik heb veel festivals gezien. Wat ik me herinner van Bospop was het vooral blowen en alcohol.
Maargoed dat is al lang geleden. Hopelijk is die ons kent ons cultuur weg, want dat vond ik minder.
Komt @Fisherman's friend niet uit regio Weert?
Misschien kan hij je wat meer vertellen over het festival anno 2025
Haha, ik ga wèl los hoor😀Kijk als ik eerlijk ben: dat soort muziek vraagt niet om keiharde energie om helemaal los te gaan maar een klein beetje onder invloed zijn is wel leuk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."