#1
Perfect verwoord,Deze stof wordt vaak N-ethyl-pentedrone genoemd, of kortweg NEP. Het is inderdaad heel goedkoop en sterk. Maar het is ook uitermate verslavend. Bovendien wordt deze stof (en alles wat erop lijkt) per 1 juli verboden. Dus de vendor zal het nu voor dumpprijzen van de hand doen.
Op Drugsforum en andere plekken zijn er genoeg posts te vinden over NEP. Inderdaad melden de meeste gebruikers dat de drug eerst een sterke maar aangename roes geeft. Als die begint uit te werken dan krijg je last van sterke zin om nog meer te nemen. Dat is waar het vaak mis gaat. Want de aangename roes van NEP wordt steeds minder, en de bijwerkingen als de drug uitwerkt zijn heftig. Mensen melden in ernstige gevallen bijvoorbeeld zenuwpijn, brainfog, hallucinaties, en hartkloppingen.
Dus pas op met het inslaan van dit middel. Want voor je het weet gebruik je het te lang en te veel en dan krijg je last van serieuze bijwerkingen.
Wat ik alleen niet kan begrijpen is waarom het meer verslavend is dat de gewoone op peppers zoals speed cocke etc. Want voor dat soort dingen ben ik totaal niet gevoelig en vaak snell klaar mee. En ik vind zelf dat de after dip reuze meevalt vooraal als je niet grammen zit weg te beuken als een gek. Persoonlijke vind ik het een erg fijne stoff met een milde uitwerking,
Well heb ik een ding waar ik benieuwd naar ben of andere dit ook hebben gehad,
Tijdens het gebruik van nep of ik op de peak zit of niet krijg ik soms hele erge dips, dan voel ik me niet lekker terwijl niks pijn doet ofzo gewoon een naar gevoel in me lichaam en voel ik me een beetje depressive ofzo. Kan iemand uitleggen waarom en of dit bij die drugs hoort of aan jezelf ligt.