Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Deze stof wordt vaak N-ethyl-pentedrone genoemd, of kortweg NEP. Het is inderdaad heel goedkoop en sterk. Maar het is ook uitermate verslavend. Bovendien wordt deze stof (en alles wat erop lijkt) per 1 juli verboden. Dus de vendor zal het nu voor dumpprijzen van de hand doen. Op Drugsforum en andere plekken zijn er genoeg posts te vinden over NEP. Inderdaad melden de meeste gebruikers dat de drug eerst een sterke maar aangename roes geeft. Als die begint uit te werken dan krijg je last van sterke zin om nog meer te nemen. Dat is waar het vaak mis gaat. Want de aangename roes van NEP wordt steeds minder, en de bijwerkingen als de drug uitwerkt zijn heftig. Mensen melden in ernstige gevallen bijvoorbeeld zenuwpijn, brainfog, hallucinaties, en hartkloppingen. Dus pas op met het inslaan van dit middel. Want voor je het weet gebruik je het te lang en te veel en dan krijg je last van serieuze bijwerkingen. Klik om te vergroten... Perfect verwoord, Wat ik alleen niet kan begrijpen is waarom het meer verslavend is dat de gewoone op peppers zoals speed cocke etc. Want voor dat soort dingen ben ik totaal niet gevoelig en vaak snell klaar mee. En ik vind zelf dat de after dip reuze meevalt vooraal als je niet grammen zit weg te beuken als een gek. Persoonlijke vind ik het een erg fijne stoff met een milde uitwerking, Well heb ik een ding waar ik benieuwd naar ben of andere dit ook hebben gehad, Tijdens het gebruik van nep of ik op de peak zit of niet krijg ik soms hele erge dips, dan voel ik me niet lekker terwijl niks pijn doet ofzo gewoon een naar gevoel in me lichaam en voel ik me een beetje depressive ofzo. Kan iemand uitleggen waarom en of dit bij die drugs hoort of aan jezelf ligt."
"Ik heb gister voor de eerste keer mdma kristallen gebruikt, dit was nog 10x erger dan xtc. Het begon om een uur of 2 bij een vriend van me ik noem hem L, L kwam op een goed idee dat we mdma kristallen gingen doen maar ik had het nog nooit gedaan. Uiteindelijk had hij me tog over gehaald en gingen we het halen. We stonden om 6 uur bij hem, en voordat die het gaf vroeg die of we nog andere zooi op hadden anders gaf die het niet mee, na een klein praatje met hem vond die het goed en gaf die eem waarschuwing dat het heel sterk was. Ongv 7 uur We zaten bij L thuis en ik zat een beetje te onderzoeken hoe of wat, ik las op het internet 1.5 mg per kg lichaams gewicht. Ik liet dit aan L zien en hij gelijk nee niet doen je moet het in pinkies doen pink beetje nat likken in het zakje en op je wang smeeren en wegdrinken. Ik dacht ik geloof google, maar ben heel erg blij dat ik dat niet heb gedaan. Na 10 min waren we klaar om het in te nemen, L pakte het zakje stak ze vochtige pink er in en deed het in ze wang. Daarna pakte ik het zakje em deed het zelfde, ik heb nog nooit zo iets smerigs op Rond acht uur Ik had een timer een half uurtje later na iname gezet en het was 8 uur dus het was nu een uurtje geweest, we voelde er allebij nog niks van en namen nog een beetje deze keer een iets groter pinkje. Rond 20:45 uur Het was nu 3 kwartier later en L was wat peuken klikken boven, ik begon me iets meer euforisch te voelen maar niet heel energiek waarschijnlijk omdat ik ook een joint had gerookt. Dus ik besloot om nog een pinkje in me eentje te nemen. Rond 21:15 L kwam weer terug naar beneden en ik zij neem ook nog een pinkje, L zij dat die m all goed voelde komen dus hij w8ten nog een half uurtje. In de tussen tijd is er niet veel gebeurd behalve beetje praten Rond 22:00 Ik begon de m all heel goed te voelen en me kaken en ooger gingen allen kanten op dit moment had ik nog een heel klein pinkje genomen en L een groote. Ik denk dat dit de groote fout was Rond 23:00 Om dit moment ging ik keihard en L iets minder op dit punt heb ik het zakje weg gestopt, we hebbem hierna rondje gelopen en een joint gerookt dit zo ongeveer 2 uurtjes Rond 01:00 We waren onderweg terug en ik ging nogsteeds best hard en L ook well, Toen opeens merkte ik op dat ik een beetje ging spacen op iets. We kwamen terug bij zn huis en gingen in de schuur zitten, ze schuur was altijd beetje chill plek er staat bank verwarming voor alls het koud is en een speaker. Vanaf het stuk op de bank waar ik zat zag ik de duer, iemand had van die duer het glass er uit geslagen en hebben ze een soort versnippert compact houd erin gezet. We hadden in het midden van dat houd een beetje geschilder zodat het niet zo saai was een beetje zwart een beetje bruin een beetje wit en de rest bleef hout. Ik zat hier even naar te kijken en uiteindelijk in dat houd zag ik een aap een zebra ik heb zoveel dieren gezien, en day houd wat die geschilderd was zag ik in die snippertjes allemaal mannetjes op paarden met een zwaard. Dit duurtje een uurtje ofzo en het was voorbij Rond 02:30 Op dit punt was L helemaal kapot en ging die slapen hij bracht een fles water en zij blijf maar zitten, want het best hard regenden. Toen heb ik er nog een uurtje gezeten en een joint gerookt, uiteindelijk was het droog en besloot ik nog een klein rondje te lopen op de weg terug, van zijn huis maar de mijne is 5 minuten lopen zoeits. 04:00 uur Ik dacht dat het rondje maar 30 minuten was maar ben bijna 2 uur onderweg geweest. Toen ik dit thuis zag was ik flabberghasted en barste in lachen uit. Na een uurtje begon ik te gaapen en was ik naar bed gegaan 13:30 uur Ik werd wakker gebbeld van een korte slaap door L, ik had daar een paar spullen laten liggen en L moest weg dus ik ging het even ophalen. Ik stap me bed uit neem een slok water en toen voelde ik het, heel de binnen kant me lippen helemaal onder de blaaren en wondjes. Ik had die wondjes ook een keer met xtc maar die blaaren zijn vreselijk. En me kaken zijn kapot, ik moet over 2 dagen naar de tandarts daar had ik niet heel goed over na gedacht maar ik hoop dat het nog een beetje gaat helen. 22:00 uur zelfse dag Dit was dan mijn trip report achteraf was het een leuke ervaring en ben ik blij dat ik naar L had geluister we hebben met ze tweeën maar 0.5 gebruikt en gingen best hard, mijn tip doe het hoe ik het heb gedaan en luister niet naar google dosering, gewoon om het uur een pinkje totdat het begint te werken en als het all heel goed werkt niet bij nemen. Dat was mijn report over mdma. Hebben jullie nog feedback wat ik beter well en niet had kunnen doen laat het weten! En hoe was mijn eerste trip report. Ik heb ook poos geleden lsd gedaan en daar will ik ook een report over doen maar ik weet niet helemaal hoe ik het moet verwoorden. Er kunnen in dit report well wat foutjes zitten maar ik heb lichte dyslexie. Dus ik hoop dat het er goed uitzag. Dat was het dan joe"
"MarcieMarc zei: Blij dat het bij jou goed is gegaan maar dit is by far de slechtste tip die je mee kunt geven. Staat mijlenver af van harm reduction. Voor wat betreft de aanbevolen dosering is serieus onderzoek vooraf gegaan en niet een avondje pinkjes likken. 1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht voor de gehele trip aanhouden. Anders nemen de negatieve effecten de overhand en ga je minder merken van de positieve effecten. Katers worden pittiger, daar heb je ook niets aan. Less=more! Klik om te vergroten... dankjewel voor de tips, toch heb ik om me heen gehoord van mensen die het vaker hebben gedaan en het recreatief gebruiken dat google niet het slimste is om aar te luisteren, als je hele sterke m hebt, ik had het idee als ik naar Google doseringen had geluisterd dat het veel te gortig had geweest voor een avondje met vrienden. all met all ga ik tog naar te tips luisteren voor ooit in de toekomst nog een keer. achteraf na het ook gewogen te hebben hebben we minder gebruikt dan de aanbevolen dosering, na mijn idee niet."
"Neo-Shulginist zei: Het klopt dat het niet heel slim is om naar Google te luisteren, want die zoekmachine laat aan iedereen wat anders zien. Dus ik weet niet wat jij te zien krijgt als je googlet Daarom kan je beter bij voorlichtingsinstanties kijken. Psychonautwiki.org, TheDrugClassroom (op YouTuve), Tripsit.me, Jellinek.nl en changingperspective.info hebben best goede info. De meeste van die websites geven gewoon doseringen aan tussen de 60-160 milligram per avond. Dat is ook grofweg de dosis die proefpersonen krijgen in wetenschappelijk onderzoek naar MDMA. MDMA 3,4-Methylenedioxymethamphetamine (also known as ecstasy, E, XTC, emma, molly, mandy, pingers, and MDMA) is a classical entactogen substance of the amphetamine class. It is the most well-known and widely-used member of the entactogens, a diverse group that includes MDA, methylone, 4-MMC, and... psychonautwiki.org Gids voor het uitkiezen van de juiste hoeveelheid MDMA In xtc-pillen zit tegenwoordig zoveel MDMA dat het gevaarlijk is om een hele pil te slikken. Deze gids helpt je de juiste hoeveelheid MDMA uit te kiezen. www.changingperspective.info In Nederland is MDMA bijna altijd heel zuiver. Dus je hoeft je niet zorgen te maken dat de MDMA ineens veel sterker is. Want die is normaal al maximaal sterk. De doseringen zijn ook daarop gebaseerd; die maximale sterkte. Dus eigenlijk kan het alleen maar gebeuren dat de mdma-kristallen minder zuiver zijn en dat je daardoor per ongeluk minder mdma binnenkrijgt. Dus gewoon het online doseeradvies van betrouwbare organisaties aanhouden Klik om te vergroten... zeker waar, dankjulliewel voor de tips dat was een beetje de hoop van dit report te schrijven. ik zall zeker een kijkje nemen naar de sites zodat het in de toekomst veiliger kan worden gedaan. ik hoop dat jullie een beetje van het report hebben genoten, ik ben all begonnen aan de volgende over lsd, ik ga er het beste van maken."
"Hallo, op dit forum mag je me max noemen. Of methheadman wat je leuk vind. Ik wou een klein trip report schrijven over een research chemical waar ik persoonlijk Weinig over kon vinden en bijna geen trip reports ( die ik kon vinden) Ook heb ik op een vorig report commentaar gekregen dat ik niet heb gedoseerd en gewogen, dat klopt en is niet goed. dus doe dat zelf well altijd weet wat je gebruikt en hoeveel. Ook excuses voor de slechte alinea indeling en grammatica, nu naar het trip report: Voorwoord: Ik kwam deze drug tegen op een RC site en vond het interessant klinken en verassend goedkoop. Ik probeerde er onderzoek naar te doen maar niet veel interessants of belangrijks gevonden. Dus heb ik met nieuwschierige domme kop het besteld en genomen. inname: Ik begon met een klein lijntje, wat ik all zij niks gewogen maar geschat 2 sleutel puntjes. De eerste keer branden het heel erg in me neus en de tranen schoten in me ogen. Ongeveer na 2 minutjes was het weg. Eerste werking: Ongeveer na 15 minutjes voelde ik niet heel veel dus nam ik nog een lijntje, iets dikker ongeveer 3 kleine sleutel puntjes. Dit keer begon het te werken na ongeveer 5 minuten all. Peak/geheele werking: Wat ik er van vond was een soort mix tussen speed, xtc en cocke. Ik werk er erg euforisch van en open zoals xtc maar het had de rush van cocke maar dan 10x sterker. En een beetje de langduurigheid van speed. Maar dan nog iets lamger zelfs, ik had me eerste lijntje op 7 uur gedaan en heb in totaal mischien net 0.2gram gebruikt. Ik ben pas gaan slapen rond 2 uur smiddags de volgende dag ( ik ga hier even snel doorheen en maak het niet te uitgebreid omdat het niet persee nodig is en ik stukjes niet meer weet maar will je wat meer info over iets laat het weten) Mijn mening: Ik ben was erg verbaast over hoe goedkoop en sterk deze stof was en hoe makkelijk er aan te komen is. Persooblijk vond ik het beter dan veel andere snuif middelen. Wat mij ook opviel was dat dit makkelijk voor een stuk duurder verkocht kan worden op straat en je veel voor heel weinig kan inkopen. Daar heb ik nog een paar dingen over maar zall het niet hier openbaar benoemen. Meer info: Het stofje zou 98% puur moeten zijn wat ik zeker will weten dus heb ik een sample naar een lab gestuurd voor eigen educatieve doel einden. Dit stofje word ook per 1 juli verboden kwam ik laatst achter. Zelf vind ik het erg jammer dat hier verder niet veel over te vinden is aangezien ik Research chemicals erg intressant vind, voornamelijk vaak door de effecten en sterktes van bepaalde stoffen. En dat je er gewoon zo makkelijk aan kan komen, en hoe de producenten elke keer weer een omweg vinden. Mensen met ervaring?: Als er iemand is die ervaring heeft met deze chemical laat het mij weten en hoe het bij jou ging. Iets wat ik niet heb gevoeld of ervaren. Well gedoseerd, zo ja hoeveel en welke tijden. Kleine toevoeging: Alhoewell ik het een beetje aanraad om dit te halen en te proberen voordat het weg is, will ik well toevoegen dat je het echt niet moet doen als je verslavings gevoelig bent voor dit soort dingen ookal zeg je dat je dat niet bent. Ikzelf heb all heel veel maar echt best veel soorten drugs geprobeerd en kan zeker zeggen dat ik met me klauwen er van af kan blijven als het nodig. Maar met dit was het anders normaal ben ik de dag erna kapot en denk vaak dit ga ik nooit meer doen. (Wat ik vaak na een paar maanden weer doe🤣) maar met deze stof had ik dat niet en kreeg ik het domme idee in me kop dat dit mischien handig zou zijn op werk bijvoorbeeld als ik erg moe zou zijn en heb ik het een week op zak gehad voor als ik moe was en een aantallen keren die week gebruikt. Maar kreeg ik het besef dat ik dom bezig was en het mogelijk fout af kan lopen dus heb ik het veilig in me kluis gelegd en niet meer naar om gekeken. Wat ik hiermee probeer te zeggen is als je niet mentaal sterk bent of makkelijk door jezelf kan worden overgehaald doe dit niet en hou het gewoon bij een blowtje of gewoon lekker helemaal niks. Maar voor degene die dezelfde intresses als mij hebben is het een aanrader. Maar doe het veilig, doseer het en laat het altijf eerst testen Feedback: Heb je feedback bvb, doe ik iets vreselijk fout of wat dan ook laat het weten. En verder bedankt voor het lezen"
"Nog een kleine toevoeging, Vond je dit interessant, informatief of leuk om te lezen. Op de slechte verhaal vorming en grammatica na omdat ik dit een beetje gehaast heb geschreven. Laat het weten en weet je andere rc's die ik mogelijk interessant zou vinden laat het weten. En als er zo gezegd ervaren drugskenners hier zijn laat jou mening weten en wat jij zo interessant vind aan research chemicals. En geef ook zeker feedback zowel positief als negatief Dat was em, Joe joe!!"
"Casrus zei: Heb ruime ervaring met NEP. Kan leuk zijn, maar is riskant. Te gevaarlijk want je blijft uiteindelijk herdoseren als je het bijpakken niet kunt/wilt beperken. Vooral roken is funest. Of is het nefast? Of allebei? Je krijgt last van je hart, is dat goed? Zelf gebruikte ik er een milligram of 3 Pyrazolam bij, dat hielp tegen de paniek. Klik om te vergroten... Persoonlijk zelf doe ik nooit echt andere sterke drugs mixen met wat ik op dat moment gebruik behalve blowen dan, tog hoor ik dat bij sommigen drugs blowen gevaarlijk kan zijn waar ik persoonlijk nog nooit last van heb gehad, en idd ik kreeg ook erg last van hartkloppingen zo goed als elke keer als ik bij nam"
"Drugstester5028 zei: Hallo allemaal, ik had een vraagje over lsd ik heb zelf wel een paar keer 2cb gedaan en vond de visuals amazing. Maar ik vroeg me nou af of lsd ongeveer hetzelfde was zo niet hoe kunnen jullie lsd het beste beschrijven. Ik heb zelf al aardig wat drugs gedaan maar de enige psychedelische drugs was 2cb (ik vond drugs met visuals 100x zo leuk als bijv stimulerende drugs) ik ga volgende week dus voor het eerst lsd doen met een maatje van mij maar wat zijn nou dingen waar ik op moet letten/die ik moet doen tijdens de trip. ik heb een dealer die beweert 220mg lsd te verkopen ls dat veel of weinig? Klik om te vergroten... Ik zou persoonlijk online 1p-Lsd bestellen hier ben ik ook mee begonnen en je kan de dosering zien op de gekozen site, de trip is mentaal iets lichter als lsd naar mijn ervaring en je verliest minder snel controle. Visueel vind ik het exact het zelfde, Dikke aanrader als je niet gelijk een extreem heftige trip wilt wat niet perse hoeft met lage doseringen, maar je dealers zij niet altijd te vertrouwen. als je het toch gaat doen zeker testen als het van je dealer is. Doe het nou maar want you never know the risk."