Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums—-

—-

53 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
SoulAssassins zei:
Dat hij zich alleen bevind met een meisje wat makkelijk beïnvloedbaar is tot.. ,wat vrij makkelijk kan gebeuren.
Ik ben zelf ook 2 jaar lang verkracht door 2 mannen ,mijn instinkt zegt dit gewoon tegen me.
Het hele idee alleen al maakt me misselijk op zijn zachts gezegd.
Klik om te vergroten...

Dat is meer dan vreselijk, maar geen reden om zo snel ‘pedofiel’ tegen een ander te roepen.

Dat gezegd hebbende, ik hoop dat dit een trolltopic is want op je 30e drugs gebruiken samen met je 16-jarige nichtje is op alle fronten niet oké. Ik begrijp dus wél dat dit topic een viezig gevoel opwekt, tbh.

Pepislekker zei:
Mijn nichtje wil al heel lang dat we samen doorhalen, is dat wel verstandig ?
Klik om te vergroten...

Nee.

Unaniem.

Maar je doet het vervolgens toch.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Dat is meer dan vreselijk, maar geen reden om zo snel ‘pedofiel’ tegen een ander te roepen.

Dat gezegd hebbende, ik hoop dat dit een trolltopic is want op je 30e drugs gebruiken samen met je 16-jarige nichtje is op alle fronten niet oké. Ik begrijp dus wél dat dit topic een viezig gevoel opwekt, tbh.
Klik om te vergroten...
Sorry had niet te hard moeten roepen ,maar heel de context van zijn berichten wees me naar een duistere kant.
Ik hoop daarom ook echt dat het een troll is.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Wat verschrikkelijk dat dat met je is gebeurd... :rage::disappointed: Vieze zwijnen

Dan snap ik het ook wat beter dat je dit zou denken, maar het is niet de standaard om iets met je nichtje te willen doen en het staat ook nergens hierboven.
Klik om te vergroten...
Het word juist veel gedaan onder familieleden ,ik denk dat je deze materie nog niet helemaal onder de knie heb.
De kans dat een klein meisje of jongen aangerand word op straat is nihil ,het zijn juist de familie en kennissen die dat doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
SoulAssassins zei:
Het word juist veel gedaan onder familieleden ,ik denk dat je deze materie nog niet helemaal onder de knie heb.
De kans dat een klein meisje of jongen aangerand word op straat is nihil ,het zijn juist de familie en kennissen die dat doen.
Klik om te vergroten...
Ja dat is zeker waar, dat het veelal in de familie gebeurt.

Alsnog, als je de posts hierboven doorspit zul je nergens vinden dat deze intentie er is. Vind het zelf wel belangrijk dat we die er niet bij verzinnen, anders wordt het ook wat eng toch? Ik ga ook veel met mijn nichtjes om. Zou het heel naar vinden als een dergelijke gedachte in mensen omhoog komt bij het zien van ons samen. In eerste instantie niet vanuit gaan dat iemand iets seksueels van plan is, toch?

Het is wel weird om xtc met je kleine nichtje te doen. Shit, als die ouders daar achterkomen... Die vader gaat waarschijnlijk door het lint. En terecht.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Ja dat is zeker waar, dat het veelal in de familie gebeurt.

Alsnog, als je de posts hierboven doorspit zul je nergens vinden dat deze intentie er is. Vind het zelf wel belangrijk dat we die er niet bij verzinnen, anders wordt het ook wat eng toch? Ik ga ook veel met mijn nichtjes om. Zou het heel naar vinden als een dergelijke gedachte in mensen omhoog komt bij het zien van ons samen. In eerste instantie niet vanuit gaan dat iemand iets seksueels van plan is, toch?

Het is wel weird om xtc met je kleine nichtje te doen. Shit, als die ouders daar achterkomen... Die vader gaat waarschijnlijk door het lint. En terecht.
Klik om te vergroten...
Ik snap ook jou standpunt ,ik had het niet mogen roepen.
Voor mij zijn dit signalen voor iets heel fouts en ik spreek uit eigen ervaring ,misschien liet ik me teveel meeslepen want dit heb me even niet goed gedaan.
Gevoelens die naar boven borrelen bij het triggeren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
SoulAssassins zei:
Ik snap ook jou standpunt ,ik had het niet mogen roepen.
Voor mij zijn dit signalen voor iets heel fouts en ik spreek uit eigen ervaring ,misschien liet ik me teveel meeslepen want dit heb me even niet goed gedaan.
Gevoelens die naar boven borrelen bij het triggeren.
Klik om te vergroten...
Begrijpelijk hoor, na wat je schreef...
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank je @Mindless
Nu de hamvraag ,word zo een persoon hier gebanned ?
Ik had nml heel snel die delete knop ingetikt voor dit ziekelijk gedrag.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ei-Salade zei:
Iedereen hoopt dat het een troll is.

Helaas moeten we niet onderschatten dat dit soort mensen in de samenleving zijn.
Ik heb begeleid gewoond en daar zaten ook mensen die 50 waren en onverstandig zijn met totaal geen moreel kompas.
Misschien is dat het niet willen/niet kunnen, echter denk ik dat het voorbeeld wat ik geef niet op een forum dit soort vragen zou stellen.
Klik om te vergroten...
Ja precies dit! Zelf wil ik een minderjarige het voorbeeld geven wat maatschappelijk gezien acceptabel is. Ik zou niet zeggen dat ik zelf drugs doe en op de nadelen/gevaren wijzen. Maar dat is met andere dingen net zo. Een kind heeft recht op een algemene opvoeding vind ik. Het is nog te beïnvloedbaar. Als je afwijkende opvattingen hebt over het leven, dan vind ik niet dat je daar een kind mee moet beïnvloeden. Omdat de topic starter naar onze mening vraagt en daardoor de indruk wekt dit niet zelf op een heldere manier te kunnen afwegen, krijg je zorgen over het welzijn van de minderjarige.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
De troll lacht in zijn grot jongens. Take it easy.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#10
FerdFatoehaus zei:
De troll lacht in zijn grot jongens. Take it easy.
Klik om te vergroten...
" 👀
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAutist zei:
" 👀
Klik om te vergroten...
Wooooow - easy cowboy dat zijn geen grapjes
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAutist zei:
" 👀
Klik om te vergroten...
Je begeeft je op glad ijs nu maat ,je mag denken maar niet schrijven
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
SoulAssassins zei:
Je begeeft je op glad ijs nu maat ,je mag denken maar niet schrijven
Klik om te vergroten...
Ja het is puur een flauwe grap. Ben zelf niet voor of tegen Wilders en ook niet voor of tegen de Islam. My excuses
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is wel echt bizar zeg.
Wanneer je dit soort dingen afvraagt op je 30ste of dit oke is, wat bezielt je?
Dacht al veel gekke dingen op een forum gezien te hebben maar dit gaat wel erg ver.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."