Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEscitalopram en een feestje

Escitalopram en een feestje

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiiii

lang geleden!
ik ben ondertussen mama geworden en heb al 2 jaar niks aangeraakt.

wel ben ik nu aan de escitalopram, 10mg.
Op 6 februari ga ik naar charlotte de witte.

ik zou dan graag ees iets doen in een kleine hoeveelheid om eindelijk nog eens alles los te laten.

ik dacht aan 3mmc.
aub geen comments wat not done is want ik heb me al ingelezen op dit forum.

ik wil gewoon graag weten wat jullie zouden nemen en bevestiging of 3mmc wel te doen is in combinatie met de escitalopram en luisteren of iemand van jullie ervaring met de combinatie heeft, of gewoon drugs in combinatie met de medicatie, zo ja, hoe je dit ervaren hebt?

en anders dacht ik aan cocaine…

let me knowww
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiii. Coke zou ik niet doen joh. Is echt geen gezellige party drug voor bij Charlotteke. Ik ben persoonlijk niet bekend met escitalopram, dus over de combinatie met 3mmc kan ik je niets zeggen, behalve dat voorzichtigheid uiteraard geboden is, maar dat snap je zelf ook, dus geen lecture hier. Ik vind 3mmc zelf heel fijn als party drug. Niet te heftig, niet te wazig, wél lekker lullen, heerlijk dansen, lichte euforie, top! :cheerpompom: Ik zou dus altijd voor die optie gaan in plaats van voor het saaie, dure, ongezellige coke. :mrgreen: Fijn hoor, Charlotte. Lofi toch? Ik ben jaloers!! Geniet ervan!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb coke en Escitalopram gedaan ,coke is een van de weinige die het minste invloed heb op de serotonine met nadruk op het minst.
Het gaf me echt wel het lekkere relax gevoel en opgewekt ,me vrouw idem alleen zijn pakt Citalopram.

Ik ben vorig jaar definitief gestopt met pepmiddelen.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
SoulAssassins zei:
Ik heb coke en Escitalopram gedaan ,coke is een van de weinige die het minste invloed heb op de serotonine met nadruk op het minst.
Het gaf me echt wel het lekkere relax gevoel en opgewekt ,me vrouw idem alleen zijn pakt Citalopram.

Ik ben vorig jaar definitief gestopt met pepmiddelen.
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je relax gevoel? Coke geeft toch geen relaxed effect?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jazz35 zei:
Lofi toch?
Klik om te vergroten...
Nee Charlotte in Lofi is aanstaande zaterdag 31e, ik ga 😍
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Nee Charlotte in Lofi is aanstaande zaterdag 31e, ik ga 😍
Klik om te vergroten...
Oooo ik had daar in mijn hoofd een en hetzelfde event van gemaakt. Damn ik wil ook!! 🥹♥️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hiyou zei:
Hiiii

lang geleden!
ik ben ondertussen mama geworden en heb al 2 jaar niks aangeraakt.

wel ben ik nu aan de escitalopram, 10mg.
Op 6 februari ga ik naar charlotte de witte.

ik zou dan graag ees iets doen in een kleine hoeveelheid om eindelijk nog eens alles los te laten.

ik dacht aan 3mmc.
aub geen comments wat not done is want ik heb me al ingelezen op dit forum.

ik wil gewoon graag weten wat jullie zouden nemen en bevestiging of 3mmc wel te doen is in combinatie met de escitalopram en luisteren of iemand van jullie ervaring met de combinatie heeft, of gewoon drugs in combinatie met de medicatie, zo ja, hoe je dit ervaren hebt?

en anders dacht ik aan cocaine…

let me knowww
Klik om te vergroten...
3-MMC zou ik niet aan beginnen als je een SSRI slikt. Eigenlijk helemaal geen drugs als je Antidepressiva neemt.

Amfetamine zou wel kunnen denk ik als je rustig aan doet. Coke op de dansvloer... dan ben je de hele avond aan het bijpakken joh. Geen lol aan.

Bespreek het eerst even met degene die jou de Escitalopram voorschrijft.

De verstandigste keuze is: ga lekker nuchter en laat de muziek je meenemen.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
3-MMC zou ik niet aan beginnen als je een SSRI slikt. Eigenlijk helemaal geen drugs als je Antidepressiva neemt.

Amfetamine zou wel kunnen denk ik als je rustig aan doet. Coke op de dansvloer... dan ben je de hele avond aan het bijpakken joh. Geen lol aan.

Bespreek het eerst even met degene die jou de Escitalopram voorschrijft.

De verstandigste keuze is: ga lekker nuchter en laat de muziek je meenemen.
Klik om te vergroten...

Gisteren avond had ik een trouw en zelf alcohol viel me slecht. Hierdoor heb ik besloten inderdaad helemaal niks te doen. Bedankt voor de wijze raad!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Slimme keuze! Geloof me, als jij na twee jaar geen drugs en feestjes straks bij Charlotteke op de dansvloer staat, heb je een heeeeerlijke avond. Ook écht zonder middelen!! 🩷💃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."