Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkickkliniek Brijder. Ervaringen.

Afkickkliniek Brijder. Ervaringen.

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SolarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Thuis kloten is sowieso veel zwaarder dan gewoon die stap zetten en de detox in gaan. Die begeleiding is echt fijn.
Klik om te vergroten...
Ik geloof je. Maar vind ik dus moeilijk met sociale angsstoornis. Ik moet die stap wel zetten. Goffer.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solar zei:
Vandaag heb ik anderhalve liter op, dus ga nu snel naar bed.
Klik om te vergroten...
Als je dat nou volhoudt , dan ben je al een deel (1/4) van het probleem kwijt. Daarna wellicht een volgende stap !

Gekke vraag misschien: welke wijn drink je en waarom juist die ?

Die stap naar de HA verplicht jou nog tot niets maar opent wel mogelijkheden. Ik heb trouwens geen idee hoe de interactie tussen de kratom en de alcohol is. Goed dat je sport !
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solar zei:
Dank voor je antwoord. Ja ik besef dat klinisch heftig kan zijn, maar kan ik wel aan. Drnk ik. Ben alleen nu vooraf bevreesd voor al dat sociale. Het is vooral de eerste stap die ik niet durf te zetten, vanwege die soc. angst.
Ik durf niet eens naar m'n huisarts. Ik bedoel, wanneer? Ik heb gigantische katers en gebruik dan kratom in de ochtend/middag om te kunnen sporten (restant van een eetstoornis: kcal uit die alcohol moeten gecompenseerd worden) Ik ben nooit echt nuchter.
Ik weet dat ik de gang naar ha moet maken, maar hoefde en wanneer?

Sorry voor mijn geklaag. Ik weet best wat me te doen staat maar durf niet en zit te veel vast In patronen.
Toch een gaatje in de dag zoeken om een afspraak te maken? Toch? Moeilijk.
Klik om te vergroten...
Belafspraak maken in de middag. Of een email naar de praktijk sturen waarin je uitlegt wat er aan de hand is en dan wachten wat ze voorstellen.

Gaan denken in mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."