#1
Sorry, je schrijft "When The Levee Breaks" verkeerd. Stairway to Heaven is overrated van Led Zeppelin.Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Mijn lijstje is ieder jaar weer anders en alles gaat op gevoel, met wat ik dan op dat moment luister.![]()
Same hahaAlhoewel, er zijn een aantal die elk jaar weer terugkeren. Tijdloze klassiekers noemen we dat!![]()
Ook mooi inderdaad! Maar vind Stairway to Heaven toch de mooiste.Sorry, je schrijft "When The Levee Breaks" verkeerd. Stairway to Heaven is overrated van Led Zeppelin.
Zit er een limiet aan het aantal vrije keuze nummers? Ik ben zelf nooit daar tegenaan gelopen.Ik heb jaren trouw geluisterd en gestemd, maar de laatste paar jaar vind ik het toch een stuk minder leuk geworden, kan er niet exact de vinger op leggen waarom, maar ik geniet meer van Serious request. Ook vind ik het jammer dat je een deel van je keuzes uit de bestaande lijst moet kiezen, best beperkend, en zo verandert de lijst niet echt, en kun je naar mijn idee niet spreken van een eerlijke lijst.
Dus ik laat 'm dit jaar even aan me voorbij gaan!
Zo veel mooie nummers, zo weinig keus...Same haha
Bij mijn lijst is goed te zien dat ik afgelopen jaar weer naar Pinkpop ben geweest. En daarnaast ook nog bezig ben met rouwen om mijn vader. Heb op facebook zijn laatste lijst nog eens opgezocht en een aantal nummers die ik tof vond ook in mijn lijst gezet. En uiteraard Papa van Stef Bos. Dat had ik 3 jaar geleden niet gedacht, dat ik die ooit de top 2000 in zou stemmen ๐
Gevoel en muziek gaan hand in hand wat dat betreft!
Ik wilde eigenlijk Ice Queen (of misschien Forsaken; of mother earth; aaaaarghhh!) ook erin stemmen. Maar ben nog even aan het bedenken welke nummer(s) ik moet laten vallen om binnen de 35 te blijven.
Mooi lijstje heb je!
PS. Fuck... Ace of Spades... Mogen we niet gewoon op 50 nummers stemmen ofzo? ๐
OfcouuuuuurseBij wie staat de radio nu ook non-stop aan? ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."