Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTop 2000 - De Lijst Der Lijsten

Top 2000 - De Lijst Der Lijsten

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sowieso 1 van mn faves OOIT.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
🥰
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
:redheart::redheart::redheart::redheart::redheart:

M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casaan zei:
Heb je het nu over meau of ID?

Als het over meau gaat gaan zeg ik sorry.
En anders kan ik er ook niets aan doen
Klik om te vergroten...
Je kan er niks aan doen
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Meau - Dat Heb Jij Gedaan
Klik om te vergroten...
Ken je ook het nummer "weet"?
Was het eerste wat ik van haar hoorde. Gelijk verkocht.
Bij de eerste noten al.
LucidLucy zei:
Imagine Dragons - Thunder
Imagine Dragons - Natural
Klik om te vergroten...
Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.
Op het moment dat ik mezelf begon af te vragen wat ze in hemelsnaam nog zouden spelen om het publiek geïnteresseerd te houden kwam ik erachter dat ze alleen maar hits hadden om te kunnen spelen.

Imagine Dragons is een soort internationale Frans Bauer
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casaan zei:
Ken je ook het nummer "weet"?
Was het eerste wat ik van haar hoorde. Gelijk verkocht.
Bij de eerste noten al.

Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.
Op het moment dat ik mezelf begon af te vragen wat ze in hemelsnaam nog zouden spelen om het publiek geïnteresseerd te houden kwam ik erachter dat ze alleen maar hits hadden om te kunnen spelen.

Imagine Dragons is een soort internationale Frans Bauer
Klik om te vergroten...
Oké nu vind ik ze direct een beetje minder leuk. Dankjewel Casaan, weer een beetje jammer dit
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker zei:
Oké nu vind ik ze direct een beetje minder leuk. Dankjewel Casaan, weer een beetje jammer dit
Klik om te vergroten...
Heb je het nu over meau of ID?

Als het over meau gaat gaan zeg ik sorry.
En anders kan ik er ook niets aan doen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casaan zei:
Ken je ook het nummer "weet"?
Was het eerste wat ik van haar hoorde. Gelijk verkocht.
Bij de eerste noten al.

Onlangs heb ik imaging dragons op een festival gezien, ze openden met een hit van ze, en daarna speelden ze nog een hit. En toen weer een.
Op het moment dat ik mezelf begon af te vragen wat ze in hemelsnaam nog zouden spelen om het publiek geïnteresseerd te houden kwam ik erachter dat ze alleen maar hits hadden om te kunnen spelen.

Imagine Dragons is een soort internationale Frans Bauer
Klik om te vergroten...
Dat niet alleen... ik kan best goed relaten met de zanger omdat ie net zo'n grote junk is als ik 😜

Vind zijn attitude op podium heerlijk. En daarnaast is het gewoon lekkere muziek. Ik kan het iedereen aanraden om hun eens live te zien als je iets teveel gebruikt of mentaal een wrak bent. Hij schuwt niet om daar het e.e.a. over aan te snijden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casaan zei:
Heb je het nu over meau of ID?

Als het over meau gaat gaan zeg ik sorry.
En anders kan ik er ook niets aan doen
Klik om te vergroten...
Het nummer van meau vind ik ook echt prachtig. Het heeft voor mij een iets andere lading. Vooral wat ik mn moeder heb aangedaan. Ik kan het amper droog houden als ik het hoor. En dat is best bijzonder 😅
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Dat niet alleen... ik kan best goed relaten met de zanger omdat ie net zo'n grote junk is als ik 😜

Vind zijn attitude op podium heerlijk. En daarnaast is het gewoon lekkere muziek. Ik kan het iedereen aanraden om hun eens live te zien als je iets teveel gebruikt of mentaal een wrak bent. Hij schuwt niet om daar het e.e.a. over aan te snijden.
Klik om te vergroten...
Absoluut.
Ik verbaasde me er vooral over hoe goed ik de muziek kende.
Fantastische band die ik heel goed kende zonder dat ik dat wist.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19

Niet voor mn lijst want vreselijk, maar ook zo hdp.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."