#1
Oh maar dat kan ik ook niet. Zo ongeveer het lastigste van het leven an sich, die altijd terugkerende vraag: 'wat eten we vanavond?' šOfcouuuuuurse
Maar ik stem nooit. Kan niet eens mn voorgerecht kiezen joh!
Oh maar dat kan ik ook niet. Zo ongeveer het lastigste van het leven an sich, die altijd terugkerende vraag: 'wat eten we vanavond?' šOfcouuuuuurse
Maar ik stem nooit. Kan niet eens mn voorgerecht kiezen joh!
Papapadaaaaa, goooood vibrationsOh maar dat kan ik ook niet. Zo ongeveer het lastigste van het leven an sich, die altijd terugkerende vraag: 'wat eten we vanavond?' š
Oh maar dat kan ik ook niet. Zo ongeveer het lastigste van het leven an sich, die altijd terugkerende vraag: 'wat eten we vanavond?' š
Papapadaaaaa, goooood vibrations
Oh! Bring it on home van Led Zeppelin. Die baslijn met die harmonica. Dat is muziek mensen. Kippenvel.
Edit: ik ga hier denk ik gewoon alle nummers gooien die ik goed vind dus als jullie dat nou ook doen heb ik volgend jaar vast een mooi lijstje.
Lampies veur de sfeer!šZelf heb ik er een heel andere betekenis aan gegeven dan Neil Young in eerste instantie bedoelde denk ik.
Het nummer wordt regelmatig gespeeld aan het einde van Pinkpop, wanneer iedereen het veld af loopt. Voor mij heeft het de lading gekregen: "Neem je vrijheid, openheid en vriendelijkheid die je hier op het festival hebt, mee terug de 'normale' wereld in."
De voornaamste reden dat ik er op gestemd heb eigenlijk.

Altijd huileeeee
Oeh... Hier wilde ik op stemmen, maar m'n lijst was te klein haha
Tijd genoeg is met uitstek mijn faveOeh... Hier wilde ik op stemmen, maar m'n lijst was te klein haha
Blijft toch een heerlijk nummer. Mis mn drumstel af en toe š
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."