#1
Wat een tijd he. Moet je zien hoe ie er toen uit zag idd. En wat voor ultieme baas het is geworden ook zeg. Gigantisch stempel.gedrukt op de hardcore van de 90's Ʃn 00s
Ook hardstyle gemaakt?
Wat een tijd he. Moet je zien hoe ie er toen uit zag idd. En wat voor ultieme baas het is geworden ook zeg. Gigantisch stempel.gedrukt op de hardcore van de 90's Ʃn 00s
Nee! Bij mijn weten niet iig. Veel van zijn "pupillen" dus wel.Ook hardstyle gemaakt?
"Bazeman" is overigens een alias van... RuffneckšDie Bazeman is een leuk en grappig plaatje met dat gemompel.
Ow, die had ik dus niet geluisterd. Vette plaat!!!Nee! Bij mijn weten niet iig. Veel van zijn "pupillen" dus wel.
Edit: Hij was wel betrokken bij "High Voltage" welke ik eerder hier gepost heb. Samen met endymion en nosferatu dus. En ik vergeet helemaal het alias "mindcontroller" (waarmee hij onderdeel was van High Voltage en tenminste 1 plaat heeft uitgebracht:
"Bazeman" is overigens een alias van... Ruffneckš
Dit is ook wel een lekkere set, klinkt als echte hardcoreHuh? Haha wat gaaf wel! Buzzfuzz is ook wel echt een diehard zeg. Die man draait nog steeds 3 boekingen per weekend ofzo. Al meer dan dertig jaar holy shit.
A-Lusion - Perfect it, Drummer Beat, VERITAS en Scope DJ - Lockdown
A-lusion was vanaf de oprichting van Scantraxx betrokken en veelbelovend producer. Heeft uiteindelijk niet helemaal waar kunnen maken (imo). Vooral omdat zijn stijl meer early gericht was en moeite had met de evolutie naar het classics tijdperk. Toch was hij immens populair, voornamelijk onder de oude garde.
Hij is nog wel actief gebleven en vele tracks uitgebracht die technisch gezien uitstekend in elkaar zaten, maar net niet het geluid bracht wat men horen wilde destijds. Samen met Scope DJ (bekend geworden met de plaat van het laatste filmpje) nog veel uitgebracht onder het alias Second Identity.
Het is geen early hardstyle. Echte 2004-2006 sound, de overgangsjaren.
Bekendste oude tracks A-lusion
Scope DJ -Lockdown
Kun je iets specifieker zijn? Ik kom midden in de climax vh nummer terecht op dat moment namelijk. Ik hoor geen "ander" geluid. Wellicht lopen de timeframes niet helemaal gelijk. Je hebt het over VERITAS toch?3e vanaf 3.15
En ja dat had ik verwacht van je idd. Dit zijn wel echt plaatjes in het begin tijdperk van het classics gedeelte. Die andere twee zijn van net daarvoor. Als je A-Lusion kan waarderen kan ik je aanraden om nog wat ouder werk van hem te beluisteren. Technisch is ie heel vaardig geweest altijd. Zeker voor een Nederlandse artiest. Hij heeft/had ook altijd een heel niche, maar fanatieke fans.3 en 4 vind ik wat minder.
Kun je iets specifieker zijn? Ik kom midden in de climax vh nummer terecht op dat moment namelijk. Ik hoor geen "ander" geluid. Wellicht lopen de timeframes niet helemaal gelijk. Je hebt het over VERITAS toch?
Leuk feitje: hij produceerde destijds op zijn slaapkamer bij z'n ouders thuis al z'n muziekš zijn ook nog wel mooie beelden van te zien. Niks fancys aan, wel professionele equipment. Overigens was dat bij veel artiesten op vergelijkbare manier destijds.
Nee, dat is wel echt de bedoeling. Kijk maar eens naar deze plaat. In de climax laat hij bewust de melodielijn "vals" lopen. Dat noemen ze dissonanten. Nou heeft veritas dat niet, maar om een voorbeeld te geven van iets waarvan je denkt dat het niet kan kloppen, maar juist zo bedoeld is.ik bedoel veritas, en ik bedoel de hoge tonen van de climax.
Die Dozer plaat is echt fantastisch idd. Lots of memories in dit topic jongens. Mooi!
2 platen uit de voor mij oude doos, herinneringen aan een tijd waarin mijn maat en ik alle net uitgekomen hardstyle platen die op YouTube voorbij kwamen zelf keurde, en de besten stuurden we naar elkaar toe. Zorgeloze tijd met geweldige muziek⦠Melodieën waar ik wel bij kan janken, heerlijk!
Wist je dat Roughstyler 50% noisecontrollers is? In het pre-nc tijdperk. Werelds allemaal die tijd. Net wat je zegt. Kan wel janken om die melodieen en die tijd.
Okeee, dan ga je toch in oude afspeellijsten kijken, nog 2 stuks
Goeie plaat, karma! Wat een tijden joh, wat kan je dan terug worden genomen door muziekā¦Die Dozer plaat is echt fantastisch idd. Lots of memories in dit topic jongens. Mooi!
In dezelfde stijl (van hetzelfde label ook: Superplastik van the pitcher) van the pitcher zelf:
Een van de fijnere pitcher plaatjes imo.
Nee dat wist ik niet!! Altijd leuk zulke feitjes. Ja de muziek was in mijn ogen toen meer af, vrij snel daarna voelde het als produceren om maar uit te brengenā¦Wist je dat Roughstyler 50% noisecontrollers is? In het pre-nc tijdperk. Werelds allemaal die tijd. Net wat je zegt. Kan wel janken om die melodieen en die tijd.
Over fijne melodieƫn gesproken... altijd kippenvel bij deze klanken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."