#1
Ja man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk 😎 zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
Deze kende ik al. Maar heel vet! 😎❤️🌈You ask, we serve
Fokking lekker he. 😍Ja man! Dit nummer heb ik leren kennen uit Tony hawks pro skater 2. Heerlijk 😎 zit weer lekker energiek met mijn hoofd te bangen
Crossover you said? 🤘🏻
Overseas broeken met kapot gesleten onderkant en lompe dc skateschoenen van 3 maten te groot. Xxl band shirts ja en hoodies met gaten in de mouw waar je duim doorheen stak. Inderdaad die ketting aan de broek… oh wat een tijden. Cd’s van Korn en system of a down in de radio. Of kink FM.@Rotjoch dat je bent... Dit brengt me terug naar mijn nu-metal fase 15 tot 20 jaar geleden. Je weet wel, toen metal en hiphop naar een cringy niveau werd gebracht.
Extreem wijde broeken die ver over je adidas sneakers heen vallen, wallet chains die ze doen afzakken, XXL-shirts terwijl je maat XS hebt en korte geblondeerde spikes. 😅😂🤣
Heerlijk...
Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."