#1
Is early 🤗
Beter dan uptempo imo 😝
Zoals @Raw Styler hierboven al vermelde. Het heeft dus niks met hardcore en gabber te maken, maar met RAW hardstyle.Ik heb een noobvraag voor de hardcore liefhebbers: wat zijn kickrollers? Op een aantal Instagram accounts die ik volg (afterfreaks bijvoorbeeld, erg grappige drugsgerelateerde shit) wordt altijd enorm gehaat op kickrollers. Is het een soort zijstroming van gabbers?
Pannenkoeken die met hun armen in de lucht staan te rammen als een stel mongolen. 🤣Ik heb een noobvraag voor de hardcore liefhebbers: wat zijn kickrollers? Op een aantal Instagram accounts die ik volg (afterfreaks bijvoorbeeld, erg grappige drugsgerelateerde shit) wordt altijd enorm gehaat op kickrollers. Is het een soort zijstroming van gabbers?

🤣kwas ook altijd van het vol energie dansen.. jungle, techno, hardcore.. tekno.. back in the day..Lol, je moet ergens beginnen
Sta ik ook alleen te skanken op dnb feestjes. Sommige doen mee, sommige niet. Ene heeft ritme om te dansen de ander niet. Kan er raar uitzien en grappig maar in mijn ogen zie ik het gewoon aan dat je vermaakt. Maar sommige spannen wel de kroon of degene die denken dat ze hard gaan, waar ik soms onder viel 🤣. Ik hou mezelf wel lekker bezig in me eentje of met een groep (lekker lonen🤣)
Vind de tekts voor de drop zo geweldig. " It's MDMA fucking feeling fucking horny"🤣🤣
Als ik ging meppen (xtc die lekker zat) dan ga ik lekker met de beat, zelf zonder drugs begin ik al. Vond deze toch altijd nice klinken maar wat harder dan sommige jump up liedjes, gewoon goed in mijn oren.kwas ook altijd van het vol energie dansen.. jungle, techno, hardcore.. tekno.. back in the day..
maar wat is dit voor flauwe track?.. lijkt of 'ie nooit daadwerkelijk begint.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."