Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
358 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Even een andere kant van Dax J dan de techno die hij normaliter draait, een freaking lekkere Jungle set :hearteyes:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ge-nie-ten 😍😍 En Peacock heeft m'n reactie op zijn Instagram geliked. Aaah droom komt uit! Zozozoveel zin in een feestje
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan hier zo van genieten 😍
Dat spooky zweverige intro en dan typisch op z'n Lemane's de RengDeng erin droppen.

L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Ik kan hier zo van genieten 😍
Dat spooky zweverige intro en dan typisch op z'n Lemane's de RengDeng erin droppen.

Klik om te vergroten...
Doet me een beetje denken aan Poing van Rdam Termination Source :innocent:
Klinkt lekker btw!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Doet me een beetje denken aan Poing van Rdam Termination Source :innocent:
Klinkt lekker btw!
Klik om te vergroten...

Mijn favoriet van Lemane blijft toch Angry People. Daar is die RengDeng echt even serieus met angry gevoel haha

Gevolgd door heerlijke uptempo acid sounds.

L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even nagenieten van deze set.... Damn!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Vandaag pakt het me niet. Iets teveel herrie ofzo idk 😂

Meestal als je je set begint met Oh Fortuna heb je me meteen te pakken. Die set van Bandee die zo begint is echt geniaal qua intro. Kippenvel haha

Ben sowieso wat minder techno aan het luisteren laatste weken. Gaat met vlagen.
Klik om te vergroten...
Ik heb de afgelopen maanden bijna 150 Russische en Oosblok HardTechno nummer van Soundcloud gehaald.
Zal binnenkort eens een poging wagen daar een coherente en interessante set van de brouwen.
Die gasten uit het Oosten produceren echt als een malle, bijna niet bij te houden.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Mijn favoriet van Lemane blijft toch Angry People. Daar is die RengDeng echt even serieus met angry gevoel haha

Gevolgd door heerlijke uptempo acid sounds.

Klik om te vergroten...
Ja lekker!!!! :hearteyes:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of Onslaught. Dan worden je oren echt even zonder waarschuwing het diepe in geramd. Heeeeerlijk!

M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#12
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mozart zou dit ook wel lekker hebben gevonden
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr. Jummy zei:
Klik om te vergroten...

Je was me voor haha

Nou voor de liefhebber dan de SoundCloud variant, want die luister ik op dit moment:

Listen to NICO MORENO b2b DYEN all night long | Unreal x Free Your Mind by JESSE BLES on #SoundCloud
on.soundcloud.com

DYEN b2b NICO MORENO all night long | Unreal x Free Your Mind

NICO MORENO b2b DYEN all night long | Unreal x Free Your Mind
on.soundcloud.com on.soundcloud.com
W
WiidoaaaaLid
01-01-2024, 00:00
#17
He Bas! Wat vind je hiervan?

on.soundcloud.com

Loreen - Tattoo (DiscoFever Edit)

download link; https://www.dropbox.com/s/xrfgvrubbsaiy1d/Loreen%20-%20Tattoo%20%28DiscoFever%20Edit%29%20master.wav?dl=0
on.soundcloud.com on.soundcloud.com
W
WiidoaaaaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wiidoaaaa zei:
He Bas! Wat vind je hiervan?

on.soundcloud.com

Loreen - Tattoo (DiscoFever Edit)

download link; https://www.dropbox.com/s/xrfgvrubbsaiy1d/Loreen%20-%20Tattoo%20%28DiscoFever%20Edit%29%20master.wav?dl=0
on.soundcloud.com on.soundcloud.com
Klik om te vergroten...
Ik ben meer van de klassiekere hardstyle plaatjes, maar hoor steeds vaker van dit soort plaatjes. Ik vind de kwaliteit echt vele male slechter, maar misschien ben ik wel een oude azijnzeiker geworden lol.

De afmix is echt slecht. Is dit het geluid van de jeugd?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...176177178179180...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."