Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
406 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1



Oke jongens. Zal weer stoppen met hardstyle klassiekertjes droppen..
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar wanne muziek kwam er 15+ jaar geleden uit he...pfff GENIETEN
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ff Rustig
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gat in mijn all time favo's


Tenenenneneneneeeeeeeeee

Time
..
To

Destrooooooooyytyy










28UVJsuqyP1WE.gif
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6

You

Are

The last of your kind.

Tenennnenennaanananaa. Tununununeee

Deeestroooyyyyyyyy
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7


Piiiee
JujY9X65klW4E.gif
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8


Als jullie een klein beetje over kunnen nemen van de pijn, dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar.

Edit: haha mooi dit. Weet niet waar aapje uit het verleden bang voor was. Pijn? De pijn is erg stil.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elke keer weer kippenvel😍
Keihard aan t meeschreeuwen nu met dit nummer
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#11
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kep un piep in m'n eur. Woa kump da deur?

Tegengas!

T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Nah, wel mee eens hoor. Da's mainstage defqon materiaal. Ik stond ook altijd het liefste in de kleine tentjes waar je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. Week in, week uit, jarenlang achter elkaar.

Man als ik eraan terugdenk, die tijd... Toen was Defqon.1 nog op Almere strand. Na de verhuizing naar biddinghuizen nog 1 keer geweest. Een verschrikking. Sowieso dat alle (harderstyles) festivals ineens meerdere dagen duren.

Vroeger was alles beter. Zuur ben ik he :wink:
Klik om te vergroten...

Nee jeuh gewoon 4 dagen defqon gasgeven :laughing::sunglasses:

ALLES KAPOT!

Als je van de oude stempel bent dan was vroeger sws altijd alles beter. En ja, het is tegenwoordig anders dan vroeger, maar ook deze tijd heeft zijn charmes! (behalve nu dan, door dat virus waarvan je de naam niet mag noemen buiten een specifiek topic :P )
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet helemaal in de mood vandaag, maar die is tenminste nog wel hard genoeg.

Ik krijg pas een slappe leuter van die muziek die nooit verder komt dan een kickje hier en daar zoals de 2 nummers erboven. Sorry @BraboF maar ik wil verkracht worden in mijn 👂

Maar ik wist al langer dat ik een aparte ben en weinig heb met mainstream.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
MaddMonkey zei:
Niet helemaal in de mood vandaag, maar die is tenminste nog wel hard genoeg.

Ik krijg pas een slappe leuter van die muziek die nooit verder komt dan een kickje hier en daar zoals de 2 nummers erboven. Sorry @BraboF maar ik wil verkracht worden in mijn 👂

Maar ik wist al langer dat ik een aparte ben en weinig heb met mainstream.
Klik om te vergroten...
Nah, wel mee eens hoor. Da's mainstage defqon materiaal. Ik stond ook altijd het liefste in de kleine tentjes waar je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. Week in, week uit, jarenlang achter elkaar.

Man als ik eraan terugdenk, die tijd... Toen was Defqon.1 nog op Almere strand. Na de verhuizing naar biddinghuizen nog 1 keer geweest. Een verschrikking. Sowieso dat alle (harderstyles) festivals ineens meerdere dagen duren.

Vroeger was alles beter. Zuur ben ik he :wink:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thunderdome zei:
Nee jeuh gewoon 4 dagen defqon gasgeven :laughing::sunglasses:

ALLES KAPOT!

Als je van de oude stempel bent dan was vroeger sws altijd alles beter. En ja, het is tegenwoordig anders dan vroeger, maar ook deze tijd heeft zijn charmes! (behalve nu dan, door dat virus waarvan je de naam niet mag noemen buiten een specifiek topic :P )
Klik om te vergroten...
Haha zeker heeft het zijn charmes. Maar de oude(re) stempel kan dat echt niet meer aan 🤣
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om maar weer even in heden te blijven:

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Duurt ff voordat het nummer op gang komt, maar dan komt er ook echt wat op gang ook!


Vertel nou eerlijk, dit is toch zoveel intenser dan van die handjeklap nummers. Bijna een boek in muziekvorm gegoten
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
MaddMonkey zei:
Vertel nou eerlijk, dit is toch zoveel intenser dan van die handjeklap nummers. Bijna een boek in muziekvorm gegoten
Klik om te vergroten...
Amen en helemaal mee eens. Dat is ook het grote probleem van de hardstyle in de laatste 10-15 jaar. Dertien in dozijn. Was vruuger wel anders. Oké: zuuralarm weer uit ghehe
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20

Niet teveel met die stijffie rondhuppelen hé Zanza, daar komen ongelukken van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...156157158159160...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."