#1
Oke jongens. Zal weer stoppen met hardstyle klassiekertjes droppen..
Nah, wel mee eens hoor. Da's mainstage defqon materiaal. Ik stond ook altijd het liefste in de kleine tentjes waar je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. Week in, week uit, jarenlang achter elkaar.
Man als ik eraan terugdenk, die tijd... Toen was Defqon.1 nog op Almere strand. Na de verhuizing naar biddinghuizen nog 1 keer geweest. Een verschrikking. Sowieso dat alle (harderstyles) festivals ineens meerdere dagen duren.
Vroeger was alles beter. Zuur ben ik he![]()
Nah, wel mee eens hoor. Da's mainstage defqon materiaal. Ik stond ook altijd het liefste in de kleine tentjes waar je altijd dezelfde gezichten tegenkwam. Week in, week uit, jarenlang achter elkaar.Niet helemaal in de mood vandaag, maar die is tenminste nog wel hard genoeg.
Ik krijg pas een slappe leuter van die muziek die nooit verder komt dan een kickje hier en daar zoals de 2 nummers erboven. Sorry @BraboF maar ik wil verkracht worden in mijn 👂
Maar ik wist al langer dat ik een aparte ben en weinig heb met mainstream.
Haha zeker heeft het zijn charmes. Maar de oude(re) stempel kan dat echt niet meer aan 🤣Nee jeuh gewoon 4 dagen defqon gasgeven
ALLES KAPOT!
Als je van de oude stempel bent dan was vroeger sws altijd alles beter. En ja, het is tegenwoordig anders dan vroeger, maar ook deze tijd heeft zijn charmes! (behalve nu dan, door dat virus waarvan je de naam niet mag noemen buiten een specifiek topic :P )
Amen en helemaal mee eens. Dat is ook het grote probleem van de hardstyle in de laatste 10-15 jaar. Dertien in dozijn. Was vruuger wel anders. Oké: zuuralarm weer uit gheheVertel nou eerlijk, dit is toch zoveel intenser dan van die handjeklap nummers. Bijna een boek in muziekvorm gegoten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."