Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
410 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
MaddMonkey zei:

Oh yessssss
Klik om te vergroten...
Buzz fuzz is een koning!!!!!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
de laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.

Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.

The god van terror.. er is geen betere <3

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZIING zei:
de laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.

Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.

The god van terror.. er is geen betere <3

Klik om te vergroten...
Poh, ik heb hem ook eens live gezien (toevallig hoor, hij was in het jongerencentrum optreden waar ik kwam) maar het was mij te overweldigend. Ik hou wel van uptempo maar ik zou niet weten hoe ik hier op moet hakken
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Poh, ik heb hem ook eens live gezien (toevallig hoor, hij was in het jongerencentrum optreden waar ik kwam) maar het was mij te overweldigend. Ik hou wel van uptempo maar ik zou niet weten hoe ik hier op moet hakken
Klik om te vergroten...
Gaat bij terror niet echt of je hakt. Gewoon los gaan, en enjoy the moment. ik begon met hardstyle, toen snel overgegaan naar hardcore. Toen frenchcore, en daarna uptempo. maar uptempo vind ik dat er te veel tussen stop in de bass zit, en dat vind ik geen fijne ritme. Toen ging ik een paar keer mee naar terror areas op feesten, en de tunnel of terror in thunderdome in 2019, en toen was ik verliefd. Zo faking dik.. je moet er van houden.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#7
😍
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
thunderdome 2019 aftermovie. Wat een feest was dat. Ik dacht dat Masters of hardcore in brabanthallen groot is. Maar de jaarbeurs waar thunderdome word gehouden in 3x zo groot.. das echt een tering doolhof volgens mij is brabanthallen 55.000 m2 en jaarbeurs is 100.000 vierkante meter

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZIING zei:
thunderdome 2019 aftermovie. Wat een feest was dat. Ik dacht dat Masters of hardcore in brabanthallen groot is. Maar de jaarbeurs waar thunderdome word gehouden in 3x zo groot.. das echt een tering doolhof volgens mij is brabanthallen 55.000 m2 en jaarbeurs is 100.000 vierkante meter

Klik om te vergroten...
Wel eens op InQontrol geweest vroeger? In de RAI? Ook meermaals hopeloos verdwaald met dat eenrichtingsverkeer 🤣
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Wel eens op InQontrol geweest vroeger? In de RAI? Ook meermaals hopeloos verdwaald met dat eenrichtingsverkeer 🤣
Klik om te vergroten...
Nee dat niet, maar volgends mij wss thunderdome
2019 ook eenrichtingsverkeer. Als je die aftermovie heb gezien, zie je die breakdance actractie, daar ging ik in toen ik tering lekker ging op mdma, dat doe ik 1x en nooit meer. Daarna moest ik weer gaan van vrienden omdat het fakking hilarisch was, maar daarna flink gekotst.. 😂 had me lesje nu wel geleerd. Nu gwn nuchter erin. 😂

als het ooit nog terug komt door al die maatregelen en lockdowns :(
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZIING zei:
als het ooit nog terug komt door al die maatregelen en lockdowns :(
Klik om te vergroten...
Ja joh! Tuurlijk komt het terug! Heb mijn portie wel al gehad, moet ik zeggen. Maar af en toe een zomerfestivalletje a la Decibel of een indoorfeestje in de hmh of ziggodome zie ik nog wel zitten. Zin an!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Ja joh! Tuurlijk komt het terug! Heb mijn portie wel al gehad, moet ik zeggen. Maar af en toe een zomerfestivalletje a la Decibel of een indoorfeestje in de hmh of ziggodome zie ik nog wel zitten. Zin an!
Klik om te vergroten...
De ahoy in rotterdam is ook een top locatie. Alleen in de verkeerde stad, ik kom uit Amsterdam en Ajacied.

heb je al die gabbers die zonder t shirts lopen met tering grote Feyenoord logo’s op hun rug. En dan nog die accenten. Ik ging even zitten op een bankje om even af te koelen, kwamen er allemaal feyenoorders naast me zitten.. ik dacht omg heb ik dat.. maar ik had een maat mee, want hij is de bob, hij doet amper drugs, maar hij zei tegen mij… uitkijken niks zeggen (over Ajax en of Amsterdam) anders kon ik rennen.

ja dat was wel een nadeeltje. Je ziet ze ook gewoon met Feyenoord tenues lopen, snap niet waarom ze dat toe laten, wss in een tas gedaan en dan later op het feest snel die feyenooit tenue aangedaan.

😂

volgens mij was het snakepit,but not sure

EDIT: foutje is rotterdam ahoy.. 👍😂
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZIING zei:
De ray in rotterdam is ook een top locatie. Alleen in de verkeerde stad, ik kom uit Amsterdam en Ajacied.

heb je al die gabbers die zonder t shirts lopen met tering grote Feyenoord logo’s op hun rug. En dan nog die accenten. Ik ging even zitten op een bankje om even af te koelen, kwamen er allemaal feyenoorders naast me zitten.. ik dacht omg heb ik dat.. maar ik had een maat mee, want hij is de bob, hij doet amper drugs, maar hij zei tegen mij… uitkijken niks zeggen (over Ajax en of Amsterdam) anders kon ik rennen.

ja dat was wel een nadeeltje. Je ziet ze ook gewoon met Feyenoord tenues lopen, snap niet waarom ze dat toe laten, wss in een tas gedaan en dan later op het feest snel die feyenooit tenue aangedaan.

😂

volgens mij was het snakepit,but not sure

EDIT: foutje is geen rai want dat zit in Amsterdam, ik ben ff die naam kwijt van die evenementen hal in Rotterdam
Klik om te vergroten...
Ahoy
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Ahoy
Klik om te vergroten...
Ja klopt had het al aangepast. Thx :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
De echte classic <3 blijft kippenvel houden als ik er naar luister, ook voor de 100ste keer.

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16

Heerlijk even tot rust komen
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...155156157158159...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."