01-01-2024, 00:00#8 Emo zei: thc - je bent niet alleen Klik om te vergroten... Is wel een redelijk goed liedje ! Ben nu naar het geruis van mn kapoote box aan t luisteren
01-01-2024, 00:00#11Baby, it's cold outside Allemaal kerstmuziek aangezet haha, wel toepassend met die sneeuw!