Het plezier is weg dat bedoelde ik .
Ik vond het geweldig.. en nu word ik er helaas onrustig van dat bedoelde ik en ik kreeg er rust van ..
Dacht dat ook kon liggen wegens overbelasting van bepaalde receptoren in je hersenen.
Oh dat laatste zou ik niet weten. Dat weet
@Neo-Shulginist misschien?
Mijn eerste gedachte is: Niet al je trips kunnen âplezierâ opleveren. Psilo is een natuurlijk middel dat de connecties in je hoofd verandert, maar vooral uitvergroot wat er al zit. Als je goed in je vel zit en weinig te verwerken hebt op dat moment, dan zul je vooral plezier aan je trips beleven. Maar zit je (bewust of niet) ergens mee, dan zal je trip dat uitvergroten. Dus de onrust die je voelt voel je waarschijnlijk voor een reden, een trip vergroot dat uit en nodigt je uit daarmee aan de slag te gaan. Ik acht de kans wel groot dat als je dieper ingaat op de âwaaromâ-vraag, de leuke trips ook wel weer terug zullen komen. Dus: waarom voel je onrust, waar komt die vandaan, wat zegt dat over waar je naar opzoek bent?
Daarnaast maakt de setting wel echt uit voor mij. Als ik in mijn eentje trip, merk ik heel erg die innerlijke onrust. Daar kies ik dan ook bewust voor, omdat ik dan ergens aan wil werken. Als ik met mijn vrienden trip, is het voornamelijk lachen gieren brullen genieten kleuren, etc.
Maar goed⊠dan snap ik nog steeds je vraag aan ons niet helemaal:
1. Klopt het dat je opzoek bent naar een ander TRIPmiddel?
2. Wat zoek je in een middel? Wat wil je dat het middel doet⊠Wil je energie, dansen, trippen, inzichten, een leuke avondbesteding, nieuwe middelen ontdekken? Wat wil je haha.