#1
Je kan ook gedroogde paddo's tot poeder vermalen en in capsules doen als je maat 00 hebt zit er 0,2 gram per capsule in dat is perfect voor micro dosering heb geen idee hoe ingewikkeld het is om druppels te maken lijkt me ook wel leuk
Volgens mij is het anders al aardig gelukt✨PADDO DRUPPELS MAKEN✨
Meer dit inderdaad! En/ of voor microdosen. Voor het echte effect kauw ik wel zo’n doossie weg hoor hehe.Of meer het effect van "de paddo druppels"? Dus meer om op uit te gaan?
Leuk!!! Maar klinkt alsof jij het antwoord ook nog niet helemaal gevonden hebt of wel haha?Ik heb er recent ook gemaakt door gedroogde, vermalen paddo's een week te laten trekken in alcohol van 96%, nadien gefilterd en in kleine flesjes gedaan, sommige heb ik ook nog een beetje laten verdampen. Heb ze nog niet uitgebreid getest maar ik merk wel dat het effect iets anders lijkt te zijn. Ik vermoed omdat ze ook stoffen in paddenstoelen zitten die niet zo goed in alcohol maar beter in water oplossen. Daarom is het misschien interessant om ook nog met water een extractie te doen en die dan samen te voegen. Daarnaast is het voor mijn druppels ook zo dat ze niet superpotent zijn wat handig is om te doseren. Ik moet dus niet per druppel doseren maar eerder per buisje van het druppelflesje.
Ik heb wel een rookoven… serieus grappig idee wel, misschien ook beter voor de smaak.Heeft iemand weleens gedroogde paddos gerookt?
Hahaha ja maar op die manier blijft t niet lang goed! Ik had gewoon verwacht dat wel meer mensen zelf aan t knutselen waren gegaan maar valt nog tegen. Misschien keer op reddit zoeken maar ik snap die site nooit zo goed dus irritant ahahahahaGewoon in de blender en smoothies van maken, elke dag een paddenstoeltje. Is ook microdosen toch
Ik heb tijdje terug paddo olie besteld.meer mensen zelf aan t knutselen waren gegaan
Omgggg pls houd me up to date, ben heel benieuwd!Als deze druppels op zijn ga ik zelf druppels proberen te maken van me gedroogde paddo's. ( 1tje met alcohol en de andere waarschijnlijk met honing)
Voelde je helemaal niks bij 8 nee?! Rotspul dan! Ik voel me bij 4 altijd wel echt een beetje wauzie hoor… En een maat bij mij had op dtrh per ongeluk te veel genomen en was in een keiharde trip beland😂Ik heb tijdje terug paddo olie besteld.
Maar die is met MTC olie en kvind dat echt 3x nikssss.
Ben uhm nu nog aan testen heb 1x 2 druppels gedaan, toen een keer 4 en later een keer 8.
Waarschijnlijk a.s weekend eens 15 druppels proberen. ( had namelijk wel gedacht dat bij 8 "iets" moest voelen.
Als je maar de juiste stof eruit haalt, in dit geval wil je alleen psilocybine.Ik vermoed dat het niet zo heel veel verschil maakt of het een illegaal of legale werkende stof in zich heeft.
Ja dit klopt. Er zit 4-aco-dmt bij.Ik heb geen ervaring. Maar heb er een klein beetje over gelezen. Wat ik heb begrepen is, dat "de paddo druppels" zijn afgestemd om op uit te gaan. Ze bestaan uit synthetische en natuurlijke psylocibine. Dit om niet te trippy te worden.
Wat ik heb begrepen is dat ze lang bezig zijn geweest om de goede verhouding te vinden.
Zoek jij het paddo effect, maar dan vanuit druppelvorm? Of meer het effect van "de paddo druppels"? Dus meer om op uit te gaan?
Lang geleden was een vriend van me bezig om psylocibine uit paddos te halen. Hij gebruikte hier echte alcohol voor. Via een slijter kon hij een liter bestellen.
Ik eet altijd gewoon een klein stukje(Afgewogen)Je kan ook gedroogde paddo's tot poeder vermalen en in capsules doen als je maat 00 hebt zit er 0,2 gram per capsule in dat is perfect voor micro dosering heb geen idee hoe ingewikkeld het is om druppels te maken lijkt me ook wel leuk
met capsule machine zo gepieptIk eet altijd gewoon een klein stukje(Afgewogen)
Kvind zelf capsules maken, grinden enzo teveel werk/moeite🤣
Jaaa dit doen we eigenlijk altijd al indd en is heel easy. Druppels was ook meer voor de leuk!Je kan ook gedroogde paddo's tot poeder vermalen en in capsules doen als je maat 00 hebt zit er 0,2 gram per capsule in dat is perfect voor micro dosering heb geen idee hoe ingewikkeld het is om druppels te maken lijkt me ook wel leuk
Ben benieuwd!!Ik heb gisteren beetje vodka en verguisde Paddo's bij elkaar gegooid en die staan nu ff te weken.
Morgen of overmorgen morgen ga ik ze in een flesje doen en dan later eens testen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."