Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen paddo druppels

Ervaringen paddo druppels

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik vind het moeilijk om precies te zeggen omdat wetenschappelijke data grotendeels ontbreekt en er ook andere factoren meespelen zoals de temperatuur.
Klik om te vergroten...
Ijsblokjes van maken was toch een manier om langer te genieten van de active stof?
B
BombarieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een keer druppels geprobeerd. Het deed zijn werk (en de trip begon sneller) er was alleen een grote maar… ik had 10 ml aan druppels nodig voor een lichte tot medium trip.

Dat is opzich niet zo erg alleen was er alcohol gebruikt om te extraheren dus naast de smerige paddosmaak brandde het ook aardig.

Er werd geadviseerd om het onder je tong te druppelen. Een zegel onder je tong blijft wel zitten maar 10ml aan druppels blijven niet echt liggen tot je lichaam ze heeft opgenomen haha.

Ik vind het zelf dus niet zo’n succes.
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
Maar ik zou het wel graag willen hebben omdat ik truffels niet weg krijg.
Klik om te vergroten...
Voor mij zijn de 4-HO-MET druppels een perfect alternatief voor de truffels😊 ik krijg ze ook niet meer weg helaas, en ga er elke keer weer van over mijn nek voordat de trip begint. Niet echt een fijne start van een mooie truffeltrip

de druppels brengen mij in exact het zelfde psychedelische paleisje waar ik kom wanneer ik truffels heb gegeten
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bombarie zei:
Dat is opzich niet zo erg alleen was er alcohol gebruikt om te extraheren dus naast de smerige paddosmaak brandde het ook aardig.
Klik om te vergroten...
Was het niet 4-HO-MET ? paddo's kan je makkelijk tot poeder vermalen en met capsule machine vullen zelf vind ik de smaak van paddo's niet vies maar van truffels kan ik wel begrijpen
t
tripadvisorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er van uit gaande dat het 4-HO-MET betreft bouw je vrij snel tolerantie op.
Het best zou niet zijn natuurlijk, maar eens per 2 a 3 maanden is vermoedelijk relatief onschadelijk. Houd het in iedergeval bij minder dan eens per maand.
Cross tolerantie met andere psychedelica treed bij 4-HO-MET ook op.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
Klik om te vergroten...
50 mg. is een redelijke dosis. Gebruik je medicijnen?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een MAO-remmer maar er is geen interactie met tryptamines behalve DMT natuurlijk.
Moet zeggen dat ik voor vrijwel elke tryptamine vrij ongevoelig ben.
Al werkt 50 mg 4-AcO-DMT wel sterker dan 4-HO-MET.
4-HO-MET alleen geeft een mooie oranjegele gloed maar geen OEVs.
CEVs weinig.
Ander belangrijk punt; muziek klinkt niet beter.
Van de andere kant heb ik ook geen bijwerkingen, spierspanning bv.
Met een beetje 4-HO-MiPT erbij is het wel wat sterker.


Bij vrienden zie ik een vrijwel identieke paddotrip op 20 mg. :thinking:
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Relmuis zei:
Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
Klik om te vergroten...
Wat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.

Mijn grootste inname tot nu toe was zo’n 13/15 druppels, geweldige avond gehad met 2 vriendinnen bij mij thuis. Zij deden het voor het eerst, en ik kon makkelijk schakelen wanneer zij mij even in nuchtere toestand nodig hadden (er was ook een tripsitter aanwezig).

Vd week in een prachtige omgeving aan het water 5 druppels genomen en kan wel stellen dat dit mijn eerste trip was waarbij de paniek toesloeg. Waar dit precies aan ligt ben ik nog aan het onderzoeken. Ik was totaal de weg kwijt en werd helemaal para van de stilte. Ik dacht dat ik de druppels aardig kende, maar ben even flink op mijn vingers getikt.

Voor nu een stapje terug en even niet meer buiten de deur trippen voor mij en weer beginnen met thuis avondjes op 2 druppels

Ik kan helaas niet tekenen, maar wilde de trip toch op een bepaalde manier vast leggen (van afgelopen week waar ik dus paniekerig was). Dus heb hulp gehad van chatgpt.

Wellicht zal ik de volgende keer zelf proberen te tekenen.
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mell321 zei:
Wat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.

Mijn grootste inname tot nu toe was zo’n 13/15 druppels, geweldige avond gehad met 2 vriendinnen bij mij thuis. Zij deden het voor het eerst, en ik kon makkelijk schakelen wanneer zij mij even in nuchtere toestand nodig hadden (er was ook een tripsitter aanwezig).

Vd week in een prachtige omgeving aan het water 5 druppels genomen en kan wel stellen dat dit mijn eerste trip was waarbij de paniek toesloeg. Waar dit precies aan ligt ben ik nog aan het onderzoeken. Ik was totaal de weg kwijt en werd helemaal para van de stilte. Ik dacht dat ik de druppels aardig kende, maar ben even flink op mijn vingers getikt.

Voor nu een stapje terug en even niet meer buiten de deur trippen voor mij en weer beginnen met thuis avondjes op 2 druppels

Ik kan helaas niet tekenen, maar wilde de trip toch op een bepaalde manier vast leggen (van afgelopen week waar ik dus paniekerig was). Dus heb hulp gehad van chatgpt.

Wellicht zal ik de volgende keer zelf proberen te tekenen.
Klik om te vergroten...
merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pellets
M
Mell321Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Пусто zei:
merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pellets
Klik om te vergroten...
Nee absoluut niet! Dat heb ik bij truffels wel, daar ga ik dan ook standaard bij overgeven in het eerste uur.

Hoogstens een “onrustig” gevoel in mijn buik, maar dit is bijna niet noemenswaardig. Ik heb een hele zwakke maag, heb last van wagenziekte en word snel misselijk!

mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar 100% natuurlijk, maar het is het voor mij dubbel en dwars waard dit als vervanger te nemen voor de Truffels!

Wellicht zijn de druppels ipv pellets iets voor jou om te overwegen? Je kunt ze echt onwijs makkelijk doseren, en dus kiezen wat voor trip je wilt! Ik heb zelf nog nooit pellets gehad.
T
TripFlipLid
01-01-2024, 00:00
#12
tripadvisor zei:
Er van uit gaande dat het 4-HO-MET betreft bouw je vrij snel tolerantie op.
Het best zou niet zijn natuurlijk, maar eens per 2 a 3 maanden is vermoedelijk relatief onschadelijk. Houd het in iedergeval bij minder dan eens per maand.
Cross tolerantie met andere psychedelica treed bij 4-HO-MET ook op.
Klik om te vergroten...

Dit lijkt mij verstandig inderdaad.

Ik heb de laatste tijd best veel liggen rommelen met 4-HO-MET, 5-MEO-MIPT etc.. en ik merk inderdaad dat er (cross) tolerantie optreed. Recent nog MDMA gebruikt en volgens mij heb ik hier ook een hogere tolerantie voor gekregen. Dus voor mij iig een flinke pauze met alles. :)

En hoe psychedelica per keer valt scheelt ook per keer.
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kleine bump, laatst een flesje hiervan gekocht, iemand meer ervaring met paddodruppels en zo ja; bij welke dosering krijg je een volwaardige trip?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."