#1
Ijsblokjes van maken was toch een manier om langer te genieten van de active stof?Ik vind het moeilijk om precies te zeggen omdat wetenschappelijke data grotendeels ontbreekt en er ook andere factoren meespelen zoals de temperatuur.
Ijsblokjes van maken was toch een manier om langer te genieten van de active stof?Ik vind het moeilijk om precies te zeggen omdat wetenschappelijke data grotendeels ontbreekt en er ook andere factoren meespelen zoals de temperatuur.
Voor mij zijn de 4-HO-MET druppels een perfect alternatief voor de truffels😊 ik krijg ze ook niet meer weg helaas, en ga er elke keer weer van over mijn nek voordat de trip begint. Niet echt een fijne start van een mooie truffeltripMaar ik zou het wel graag willen hebben omdat ik truffels niet weg krijg.
Was het niet 4-HO-MET ? paddo's kan je makkelijk tot poeder vermalen en met capsule machine vullen zelf vind ik de smaak van paddo's niet vies maar van truffels kan ik wel begrijpenDat is opzich niet zo erg alleen was er alcohol gebruikt om te extraheren dus naast de smerige paddosmaak brandde het ook aardig.
50 mg. is een redelijke dosis. Gebruik je medicijnen?Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
Wat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pelletsWat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.
Mijn grootste inname tot nu toe was zo’n 13/15 druppels, geweldige avond gehad met 2 vriendinnen bij mij thuis. Zij deden het voor het eerst, en ik kon makkelijk schakelen wanneer zij mij even in nuchtere toestand nodig hadden (er was ook een tripsitter aanwezig).
Vd week in een prachtige omgeving aan het water 5 druppels genomen en kan wel stellen dat dit mijn eerste trip was waarbij de paniek toesloeg. Waar dit precies aan ligt ben ik nog aan het onderzoeken. Ik was totaal de weg kwijt en werd helemaal para van de stilte. Ik dacht dat ik de druppels aardig kende, maar ben even flink op mijn vingers getikt.
Voor nu een stapje terug en even niet meer buiten de deur trippen voor mij en weer beginnen met thuis avondjes op 2 druppels
Ik kan helaas niet tekenen, maar wilde de trip toch op een bepaalde manier vast leggen (van afgelopen week waar ik dus paniekerig was). Dus heb hulp gehad van chatgpt.
Wellicht zal ik de volgende keer zelf proberen te tekenen.
Nee absoluut niet! Dat heb ik bij truffels wel, daar ga ik dan ook standaard bij overgeven in het eerste uur.merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pellets
Er van uit gaande dat het 4-HO-MET betreft bouw je vrij snel tolerantie op.
Het best zou niet zijn natuurlijk, maar eens per 2 a 3 maanden is vermoedelijk relatief onschadelijk. Houd het in iedergeval bij minder dan eens per maand.
Cross tolerantie met andere psychedelica treed bij 4-HO-MET ook op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."