Ja, dat vind ik ook wel, maar ik weet niet of ik daar na de trip persé zin in heb. Ik vind nuchter wakker worden dan juist wel verfrissend. :P
#2
Ik ben persoonlijk niet echt een voorstander van benzo's gebruiken om je trip te onderdrukken. Buy the ticket, take the ride. Ik denk ook eerlijk gezegd dat wanneer je een bad trip hebt en dit met een benzo onderdrukt je ook niet de kans aangrijpt om wat te doen met de lessen die psychedelica jou willen leren. De kans lijkt me op die manier best aanwezig dat je de trip moeilijker kan verwerken en er zo een trauma aan over houd.
Maargoed ook ik heb ze bij de hand voor uiterste noodgevallen. Heb het voor een vriend al een keer nodig gehad, die wilde zich ook totaal niet overgeven aan de trip en het inzicht wat hij had. Aangezien hij echt totaal flipte en ik hem niet rustig kreeg na lang op hem inpraten uiteindelijk toch maar besloten hem een benzo te geven. Moet zeggen dat het wel perfect werkte om hem rustig te krijgen.
Bij een DOx kan ik me trouwens wel voorstellen dat je tegen het einde een benzo gebruikt om te kunnen slapen, van niet slapen wordt je er ook niet beter op de volgende dag.
#3
Risperdon heb ik ook on huis mocht het misgaan met badtrips of angstaanvallen maar diazepam remt zeker mee. Daar ben ik inmiddels ook achter.
#4
Inderdaad, het is wat je zelf verkiest. Ik ben bekend met 1 benzo en hou het daar liever bij. De suffe lambal zijn zou ik er dan met plezier bij nemen. Gelukkig ook nog nooit nodig gehad.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.