#1
Bedankt voor de info Bee, best interessant om even te weten.Goed om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat, hoop voor je dat je snel weer kunt voetballen.
Ik kan je in ieder geval zeggen dat je sowieso geen R-Ketamine hebt gehad, dat wordt niet medisch gebruikt en komt waarschijnlijk niet eens op straat voor. De opties zijn S-Ketamine of racemische ketamine (50/50 combinatie S en R ketamine).
