#1
Is niet perse iets wat je moet willen.shadow people zien als je niet slaapt is lijp wel eens mee gemaakt
Is niet perse iets wat je moet willen.shadow people zien als je niet slaapt is lijp wel eens mee gemaakt
ja sommige dingen erken ik ervan maar begon ook nadat ik lsd gehad nu is het nuchter ook heb ook veel tijd besteed aan magie left hand path the black sun zegt je niks denk ik en vele andere dingen nog daar leerde ik wel van om niet te spelen met spreuken je opent jezelf daarvoor met lsd gebuik nu weet ik ook dat er meer entiteiten demonen noem ik geen demonen maar ook entiteiten weinig mensen kunnen dat contact maken het is beter voor hun dat dat ze zoo schuil mogelijk ik noem ze niet allemaal kwade entiteiten maar jou verhaal kan ik me wel inzienFijn dit topic hier, spiritualiteit.
Ik wil namelijk wel wat kwijt daarover, en zeker in combinatie met drugs.
Ben momenteel 28, begon met wat blowen op 17, vrij snel volgde lsd, ruime hoeveelheden, daar wat aparte trips mee gehad, aparte settings.
Eens goed fout gegaan op truffels, en daarna ging ik eigenlijk al snel op alles fout, gewoon slechte trips.
Dat ging weer over. Ben erg spiritueel geworden, later wat verminderd. Erg ingelezen en gefocust op magie, alles wat occult is.
Vond het gewoon ontzettend intressant. Voelde mij net een vergaarbak die alles bij elkaar bracht, van elke discipline wat pikken, mixen en matchen.
Ik deed zelf geen magie, geen spreuken of etc. Voelde niet fijn.
Door de jaren heen ontwikkelde mijn gevoeligheid zich. Veel misstappen gemaakt ook, uiteindelijk word de intuitie zuiverder, maar dat filteren kan lang duren.
Nu heb ik de laatste jaren in trips, lsa, dat ik regelmatig wat van buiten voel of merk. Er valt weleens iets. Een schim heb ik 1x gezien, voor de rest niks nooit wat visueels.
geesten. De hele geestenwereld. daar wil ik eigenlijk naartoe met mijn punt.
Vooral het laatste jaar merk ik het nuchter steeds beter op. het was eerst vooral bij en rondom mezelf, als ik aan het trippen was, nu merk ik het bij mensen op.
Ik zie het in de wereld om mij heen. Hoe mensen ergens onder invloed van staan. Hoe zijzelf soms spreken, en soms de invloed.
Hoe het ook in mij zit, hoe het overspring van mens tot mens, als een steen die in het water valt kan het zich verplaatsen.
net een golf. Een gedachtestroom.
Er zijn ook gewoon, naar mijn nederige mening, ideeen die hieronder te scharen zijn. Dan staan mensen onder invloed van een idee.
Ik hou het voor mezelf redelijk vaagjes qua benamingen, ben erg kapot gegaan in mijn hoofd op de verschillende naampjes voor alles.
Wat nou wat is, wie bestaat echt, wie niet, hoe heet die, wat is het verhaal nou ook alweer, ja die is de god daarvan etc etc.
Zit zoveel variatie in, Verloor mezelf.
Ik weet wel dat ik me net een speelbal voel, in een grote fucking flipperkast, met allerlei invloeden en bumpers en shit om mij heen, alsof er een heel ander spelletje gaande is om mij heen, terwijl ik in dit leventje op en neer stuiter.
(dat moest ik even kwijt, redelijk ongefilterd)
" Bewustzijn bevrijd uiteindelijk niet, maar maakt de muren van de gevangenis zichtbaar."
Theo maassen.
Die voel ik de laatste tijd sterk.
bedankt ook hee luitjes voor het lezen.
nope dat niet het is ook niet iets dat je moet willen zou alleen willen weten wat ze zijn waar ze vandaan en waarvoorIs niet perse iets wat je moet willen.
Tijdens drugsgebruik komen deze hallucinaties (shadow people) vaak door slaaptekort, psychoses of een delier bijvoorbeeld.nope dat niet het is ook niet iets dat je moet willen zou alleen willen weten wat ze zijn waar ze vandaan en waarvoor
meerdere keren encounters gehad met shadow people ? ik zelf en me ex met succubus/incubus entiteiten zieke shitTijdens drugsgebruik komen deze hallucinaties (shadow people) vaak door slaaptekort, psychoses of een delier bijvoorbeeld.
Zelfs het woord "bewustzijnen" of consciousnesses" klinkt nergens naar. Vaak zitten er allemaal van dat soort hints in taal verstopt.Ik vind 1 bewustzijn altijd een gekke omschrijving. Er is 1 source conciousness volgens mij. En die zit in kopieën overal. Net zoals er maar 1 basis elektron is in de natuurkunde. Alle electronen zijn kopieën van elkaar. Source conciousness is zijn zonder sensoren. En aan mijn kopie van source conciousness zit mijn lichaam, ogen, oren, brein etc. Het is non duaal en op formlevel alsnog (tijdelijk?) ook duaal.
Zo kijk ik ernaar. Die entiteiten bestaan gewoon, ook al kan je ze nuchter niet zien. Leven in een andere dimensie of zijn puur spiritueel zonder massa. Ik ben er zeker van dat ze ook source conciousness bevatten. De levenservaring van zo'n entiteit kan een mens niks zinnigs over zeggen volgens mij.
Zelfs het woord "bewustzijnen" of consciousnesses" klinkt nergens naar. Vaak zitten er allemaal van dat soort hints in taal verstopt.
Entiteiten bevatten geen bewustzijn/consciousness, bewustzijn/consciousness bevat entiteiten!
Tenminste, dat is mijn overtuiging.
Mensen hebben geen bewustzijn. Bewustzijn heeft mensen. Klinkt raar omdat we het gewend zijn andersom te zeggen, maar sta er eens bij stil: er is nog nooit ook maar een greintje "bewustzijn" gevonden ín een mens. Waar zou dat bewustzijn zitten dan? Het zit nergens op een specifieke plek, omdat het tegelijk nergens en overal is. Bewustzijn is hetgeen dat eerst is en waarin mensen (en dieren en planten en mineralen) verschijnen. Dat is immers ook onze ervaring: de ervaring van bewustzijn.
Spiegel/wormhole/dat plaatje van R.Crumb waar zijn oog naar zijn eigen brein kijkt...Dat wat ziet kan immers niet gezien worden.
Er is dat wat gezien kan worden maar niet door onze ogen.Spiegel/wormhole/dat plaatje van R.Crumb waar zijn oog naar zijn eigen brein kijkt...
Maar ik weet het dus ook niet.
Er is dat wat gezien kan worden maar niet door onze ogen.
Zo zie ik het ook. Het zijn gedachtepatronen/gedachtestromen en inderdaad collectieve ideeën. Niet op zichzelf staande entiteiten denk ik.Ik zie het in de wereld om mij heen. Hoe mensen ergens onder invloed van staan. Hoe zijzelf soms spreken, en soms de invloed.
Hoe het ook in mij zit, hoe het overspring van mens tot mens, als een steen die in het water valt kan het zich verplaatsen.
net een golf. Een gedachtestroom.
Er zijn ook gewoon, naar mijn nederige mening, ideeen die hieronder te scharen zijn. Dan staan mensen onder invloed van een idee.
Als hij daarmee bewustzijn naar buiten toe bedoeld ben ik het ermee eens. Maar bewustzijn op zichzelf gericht is de grote verlosser. De enige weg uit de matrix. Al het andere is bevestiging en versterking van de matrix, de (mentale) gevangenis." Bewustzijn bevrijd uiteindelijk niet, maar maakt de muren van de gevangenis zichtbaar."
Theo maassen.
Verklaart je naamFijn dit topic hier, spiritualiteit.
Ik wil namelijk wel wat kwijt daarover, en zeker in combinatie met drugs.
Ben momenteel 28, begon met wat blowen op 17, vrij snel volgde lsd, ruime hoeveelheden, daar wat aparte trips mee gehad, aparte settings.
Eens goed fout gegaan op truffels, en daarna ging ik eigenlijk al snel op alles fout, gewoon slechte trips.
Dat ging weer over. Ben erg spiritueel geworden, later wat verminderd. Erg ingelezen en gefocust op magie, alles wat occult is.
Vond het gewoon ontzettend intressant. Voelde mij net een vergaarbak die alles bij elkaar bracht, van elke discipline wat pikken, mixen en matchen.
Ik deed zelf geen magie, geen spreuken of etc. Voelde niet fijn.
Door de jaren heen ontwikkelde mijn gevoeligheid zich. Veel misstappen gemaakt ook, uiteindelijk word de intuitie zuiverder, maar dat filteren kan lang duren.
Nu heb ik de laatste jaren in trips, lsa, dat ik regelmatig wat van buiten voel of merk. Er valt weleens iets. Een schim heb ik 1x gezien, voor de rest niks nooit wat visueels.
geesten. De hele geestenwereld. daar wil ik eigenlijk naartoe met mijn punt.
Vooral het laatste jaar merk ik het nuchter steeds beter op. het was eerst vooral bij en rondom mezelf, als ik aan het trippen was, nu merk ik het bij mensen op.
Ik zie het in de wereld om mij heen. Hoe mensen ergens onder invloed van staan. Hoe zijzelf soms spreken, en soms de invloed.
Hoe het ook in mij zit, hoe het overspring van mens tot mens, als een steen die in het water valt kan het zich verplaatsen.
net een golf. Een gedachtestroom.
Er zijn ook gewoon, naar mijn nederige mening, ideeen die hieronder te scharen zijn. Dan staan mensen onder invloed van een idee.
Ik hou het voor mezelf redelijk vaagjes qua benamingen, ben erg kapot gegaan in mijn hoofd op de verschillende naampjes voor alles.
Wat nou wat is, wie bestaat echt, wie niet, hoe heet die, wat is het verhaal nou ook alweer, ja die is de god daarvan etc etc.
Zit zoveel variatie in, Verloor mezelf.
Ik weet wel dat ik me net een speelbal voel, in een grote fucking flipperkast, met allerlei invloeden en bumpers en shit om mij heen, alsof er een heel ander spelletje gaande is om mij heen, terwijl ik in dit leventje op en neer stuiter.
(dat moest ik even kwijt, redelijk ongefilterd)
" Bewustzijn bevrijd uiteindelijk niet, maar maakt de muren van de gevangenis zichtbaar."
Theo maassen.
Die voel ik de laatste tijd sterk.
bedankt ook hee luitjes voor het lezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."