#1
16 januari, omstreeks elf uur heb ik mijn vriendin dood aangetroffen, baadend in bloed. Het onderzoek loopt nog, dus we weten nog steeds niet hoe ze juist is heengegaan.
Een van mijn beste maten, tevens de man die 23 jaar getrouwd was met haar, vroeg mij onlangs 'praat je met haar?'. Ik wist niet meteen wat ik er mee moest.
Is dit iets waar iemand hier ervaring mee heeft? Wie is voor, wie is tegen? En waarom?
Ik ben benieuwd.
Een van mijn beste maten, tevens de man die 23 jaar getrouwd was met haar, vroeg mij onlangs 'praat je met haar?'. Ik wist niet meteen wat ik er mee moest.
Is dit iets waar iemand hier ervaring mee heeft? Wie is voor, wie is tegen? En waarom?
Ik ben benieuwd.