#1
De titel zegt het al, ik trap af:
Ik doe alsof ik niet om hulp schreeuw
Ik voel het in mijn buik, ik wil opgeven
Ik kan niemand vertrouwen, want niemand is te vertrouwen
Ik kan van niemand houden, want ik kan niemand vertrouwen
Ik droomde alleen maar van een leven vol liefde en financiële onafhankelijkheid
Maar toen werd ik opgepakt en ging heel me leven naar de klote, ik heb de lef om het te zeggen
Nu haat ik de stress die ermee gepaard gaat
Mijn angst is enorm groot en het is fucking gevaarlijk
Ik ben mijn vriendin kwijt, ik heb ons nooit kunnen redden
Eerlijk zijn tegen jezelf is fucking moeilijk ofniet?
Het is oké om toe te geven dat je fout zit
Het is oké om jezelf te verliezen als je een fout maakt
Het is oké om het vertrouwen te verliezen na een gebroken hart
Ik kan niet zeggen dat ik perfect ben, als ik dat wel doe, lieg ik je recht in je gezicht
Ik ben een leugenaar en ik lieg elke dag tegen mezelf
Ik doe alsof het goed met me gaat, maar dat is niet zo
Van binnen ga ik dood en ik hoop, want ik ben ook maar een mens
Ja, wat kan ik nog meer zeggen? Shit
Ik doe alsof ik niet om hulp schreeuw
Ik voel het in mijn buik, ik wil opgeven
Ik kan niemand vertrouwen, want niemand is te vertrouwen
Ik kan van niemand houden, want ik kan niemand vertrouwen
Ik droomde alleen maar van een leven vol liefde en financiële onafhankelijkheid
Maar toen werd ik opgepakt en ging heel me leven naar de klote, ik heb de lef om het te zeggen
Nu haat ik de stress die ermee gepaard gaat
Mijn angst is enorm groot en het is fucking gevaarlijk
Ik ben mijn vriendin kwijt, ik heb ons nooit kunnen redden
Eerlijk zijn tegen jezelf is fucking moeilijk ofniet?
Het is oké om toe te geven dat je fout zit
Het is oké om jezelf te verliezen als je een fout maakt
Het is oké om het vertrouwen te verliezen na een gebroken hart
Ik kan niet zeggen dat ik perfect ben, als ik dat wel doe, lieg ik je recht in je gezicht
Ik ben een leugenaar en ik lieg elke dag tegen mezelf
Ik doe alsof het goed met me gaat, maar dat is niet zo
Van binnen ga ik dood en ik hoop, want ik ben ook maar een mens
Ja, wat kan ik nog meer zeggen? Shit