#1
Eigenlijk wel.Het is eigenlijk nog bizarder om te roepen als je wél gelooft…
Als je écht gelooft in eeuwige verdoemenis tot de hel en dan lekker godverdomme zit te roepen.
Eigenlijk wel.Het is eigenlijk nog bizarder om te roepen als je wél gelooft…
Ik geloof er geen bal van😜Mijn kijk erop:
Dat wat is, is. Ongeacht of iemand erin gelooft. Het is vóór iemand erin kan geloven. Als het dat niet was, is er iets onderliggend aan zichzelf en dan is dat onderliggende meer fundamenteel dan zichzelf.
Hoe kan iets de allerhoogste/onderliggende realiteit zijn, als het afhankelijk is van iemand die erin gelooft.
Dat is het mooie: geloof is absoluut niet nodig.Ik geloof er geen bal van😜
Ik ben ook niet perfect, dan gaat het bij mij ook zo. Maar godverdomme is eigenlijk best bizar om te roepen als je daar nog minder in gelooft dan in Sinterklaas.Als ik mijn tenen stoot werkt dat toch nog het beste.
Ach ja, ik geloof er niet in maar het klinkt gewoon lekker hard en grof.Ik ben ook niet perfect, dan gaat het bij mij ook zo. Maar godverdomme is eigenlijk best bizar om te roepen als je daar nog minder in gelooft dan in Sinterklaas.
Het is eigenlijk nog bizarder om te roepen als je wél gelooft…Ik ben ook niet perfect, dan gaat het bij mij ook zo. Maar godverdomme is eigenlijk best bizar om te roepen als je daar nog minder in gelooft dan in Sinterklaas.
Misschien hebben we al lang zo'n rondje ontwikkelingen gehad en ben jij wel een AI bot, die vervolgens de volgende AI bot uit gaat vinden die dan weer jou wordt.Ik heb soms zo van die rare filosofische ideeën die ik bijna tegen niemand kwijt kan want dan verklaren ze mij zot. Ik ga 1 zo'n idee delen. We kennen allemaal ai en de opkomst van de kwantum computer. Maar stel u voor dat we 50 jaar verder zijn en kwantum computers zijn een feit en ai is slimmer dan de volledige mensheid te samen. Volgen de CEO van google zouden er al zo'n computers bestaan aan het tempo dat dit voortscheurt binnen 2 jaar. Neem het met een korrel zout maar stel.
Wat als we op de maan over het hele oppervlak een extreem complexe en krachtige kwantumcomputer bouwen en we geven die de kracht van 200 nucleaire kerncentrales. We leren die computer met ons communiceren en programmeren hem zo dat hij zichzelf constant verbeterd en verder ontwikkeld. Als hij grondstoffen vraagt geven we hem die, evenals alle informatie die er bestaat incl. het volledige internet. Wat zou dat worden? Creëren we dan een God?
Bovendien is onze Nederlandse taal de beste taal voor vloeken met al die gorgelende G's en rollende R's.
Ggggodverrrdómme!!
Haha dat klinkt te lief!Ho ho, dit kan ook prima in het Limburgs met zachte g en zachte r.
Misschien hebben we al lang zo'n rondje ontwikkelingen gehad en ben jij wel een AI bot, die vervolgens de volgende AI bot uit gaat vinden die dan weer jou wordt.
Er lopen in ieder geval genoeg NPC's rond. Artificiële werkelijkheid of niet.Dat idee is zo gek nog niet. Kijk maar eens naar deze video. Als we op quantum computers een wereld kunnen creëren met ai individuen die even slim zijn als wij is dat misschien al gebeurd en leven wij in zo'n wereld.
Een leuke import-Tilburgse?Zachte G klinkt wel super sexy bij vrouwen echter.
Maar die hebben we hier in het noorden niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."