Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 1pLSD vraag

Dosering 1pLSD vraag

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Daarom dus. 🫠
Klik om te vergroten...
Als je toch besluit dat je iets minder hard wilt trippen (terwijl je nog niet tript en dus ook niet weet hoe hard je gaat trippen)? Okay, fair enough, het zal wel eens gebeuren 😂
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey mensen dankje voor het lezen.

Ik heb een uur geleden 1 papertrip van 150mcg ingenomen maar merk nog helemaal niets terwijl ik de gekste verhalen hoor over dit middel.

Kan ik na nog een uurtje wachten en nog steeds geen effect te hebben er een blotter van 150 mcg innemen?

Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong.

Wat raden jullie aan? Wil erg graag die trip meemaken waar ik zoveel over lees.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bigvloei zei:
Heey mensen dankje voor het lezen.

Ik heb een uur geleden 1 papertrip van 150mcg ingenomen maar merk nog helemaal niets terwijl ik de gekste verhalen hoor over dit middel.

Kan ik na nog een uurtje wachten en nog steeds geen effect te hebben er een blotter van 150 mcg innemen?

Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong.

Wat raden jullie aan? Wil erg graag die trip meemaken waar ik zoveel over lees.
Klik om te vergroten...

Op of onder de tong zou op het uiteindelijk effect niet zoveel invloed moeten hebben.


Gebruik je medicatie?
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Op of onder de tong zou op het uiteindelijk effect niet zoveel invloed moeten hebben.


Gebruik je medicatie?
Klik om te vergroten...
Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD (achtigen) NOOIT combineren met lithium!!
Olanzapine zal de werking van LSD (deels tot helemaal) blokkeren.

psychonautwiki.org

LSD

Lysergic acid diethylamide (also known as Lysergide, LSD-25, LSD, L, Lucy, and Acid) is a classical psychedelic substance of the lysergamide class.[2] It is perhaps the most researched and culturally influential psychedelic substance, as well as the prototypal lysergamide. The mechanism of...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb zelf tweemaal bij een bepaalde RC-vendor blotters gekocht die nauwelijks iets deden. Bij een andere RC-vendor had ik ineens wel goede 1P-LSD te pakken, geloof mij je merkt het wel als je 150ug LSD neemt tenzij je tolerantie hebt doordat je bijvoorbeeld andere psychedelica hebt gebruikt in de afgelopen twee weken. Volgens mij verkopen sommige RC-vendors gewoon troep.
Maar mijn tip, bestel eens bij een andere RC vendor en zorg daarnaast ook dat je het luchtdicht en donker bewaard.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog even als toevoegingen op mijn vorig bericht..... toen de effecten van de paddo´s verdwenen waren stuurde hij me dat hij zich terug wat ok voelde en zei me dat het hem enorm speet, ergens was ik blij dat z´n ontzettende intense crisis mee afzwakte met het effect van de paddo´s.
Dus in jou geval met je LSD dat wel 12 uur kan duren.... ik moet het je niet vertellen denk ik.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bigvloei zei:
Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong.
Klik om te vergroten...
Je moet de zegels uiteindelijk ook doorslikken — niet alleen maar sabbelen. Maar ja, je hebt je antwoord al. Met al die medicijnen gaat er weinig gebeuren, zelfs als de kwaliteit goed is.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Je moet de zegels uiteindelijk ook doorslikken — niet alleen maar sabbelen. Maar ja, je hebt je antwoord al. Met al die medicijnen gaat er weinig gebeuren, zelfs als de kwaliteit goed is.
Klik om te vergroten...
Je hoeft het niet door te slikken. Heb wel eens gehad dat ik na het een tijdje onder mijn tong gehouden te hebben besloot toch niet te willen trippen. Nou was ik daar uiteraard te laat mee, want begon gewoon te trippen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Je hoeft het niet door te slikken.
Klik om te vergroten...
LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?
Klik om te vergroten...
XMR zei:
Je hoeft het niet door te slikken. Heb wel eens gehad dat ik na het een tijdje onder mijn tong gehouden te hebben besloot toch niet te willen trippen. Nou was ik daar uiteraard te laat mee, want begon gewoon te trippen.
Klik om te vergroten...
Daarom dus. 🫠
s
sep-420Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi
ik wil ook heel graag 1p-lsd proberen maar weet niet of hoeveel ik moet proberen.
ik wil begingen met 75mg
ik heb nog niet heel veel ervaring met tripmiddelen dus vond 75 wel goed om me te begingen.
en wat kan je verwachten van 1p-lsd
en wat is leuk om te doen als je tript op 1p-lsd
kan je het ook combineren met nicotine
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?
Klik om te vergroten...
Daar ging het mij niet over. Je liet het lijken alsof je perse de zegel door moest slikken om effecten ervan te krijgen, wat uiteraard niet klopt. Zelf slik ik ze ook altijd door na circa 20 min.

(Behalve die ene keer dan, toen besloot ik impulsief zodra ik wakker werd 400ug onder mijn tong te leggen. Toen ik wat meer wakker werd bedacht ik mij ineens dat ik liever andere dingen wilde doen die dag)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
XMR zei:
Je liet het lijken alsof je perse de zegel door moest slikken om effecten ervan te krijgen
Klik om te vergroten...
Dat heb ik niet gezegd.

Mijn bericht was bedoeld voor de TS die een teleurstellende ervaring had. Soms spugen mensen de zegels te snel uit, dus dat was een mogelijke verklaring.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bigvloei zei:
Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium
Klik om te vergroten...
Pas op met Lithium en recreatieve drugs. Beter helemaal niks gebruiken, zelfs geen alcohol.

Ik heb ooit door onvoorzichtig te zijn een minieme hoeveelheid 2cb binnengekregen toen ik Lithium nam en dat leverde al een onprettige ervaring op. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd op een normale dosis 😬.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lithium versterkt de werking van lsd en kan toevallen veroorzaken. Echter antipsychotica blokkeren de werking volledig en benzos dempen de werking ook behoorlijk. Zelfs 5 zegels doen dan niets (eigen ervaring). Zinloos dus.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bigvloei zei:
Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium
Klik om te vergroten...
Pas jij maar enorm op met tripmiddelen.
Ik ken iemand die net als jij bipolair is en ook aan de lithium is.
Hij had ooit paddo´s gegeten en wat hem overkomen is vergeet ik nooit.
Hij begon te schreeuwen, huilen, haar uit z´n kop te trekken,
Vingers tot bloedens toe kapotgebeten, gsm stuk gebeten, super suïcidaal gedrag vertonen. Kledij uitrekken, roepen naar z´n moeder en overleden mensen.
Ik wist zelf niet meer wat ik moest doen, heb´m proberen te kalmeren, nabijheid bieden...alle tips and tricks al was dit zelfs voor mij gevaarlijk.
Ik heb z´n ouders gebeld die hem vervolgens zijn komen halen.
Heel die ervaring staat nog steeds op m´n netvlies gebrand, dus kijk aub uit.
Die kerel is serieus in een acute crisis beland, al meer dan 10 jaar geleden ondertussen maar de herinnering blijft net zo levendig als toen het plaatsgevonden heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."