#1
Als je toch besluit dat je iets minder hard wilt trippen (terwijl je nog niet tript en dus ook niet weet hoe hard je gaat trippen)? Okay, fair enough, het zal wel eens gebeuren 😂Daarom dus. ðŸ«
Als je toch besluit dat je iets minder hard wilt trippen (terwijl je nog niet tript en dus ook niet weet hoe hard je gaat trippen)? Okay, fair enough, het zal wel eens gebeuren 😂Daarom dus. ðŸ«
Heey mensen dankje voor het lezen.
Ik heb een uur geleden 1 papertrip van 150mcg ingenomen maar merk nog helemaal niets terwijl ik de gekste verhalen hoor over dit middel.
Kan ik na nog een uurtje wachten en nog steeds geen effect te hebben er een blotter van 150 mcg innemen?
Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong.
Wat raden jullie aan? Wil erg graag die trip meemaken waar ik zoveel over lees.
Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithiumOp of onder de tong zou op het uiteindelijk effect niet zoveel invloed moeten hebben.
Gebruik je medicatie?
Je moet de zegels uiteindelijk ook doorslikken — niet alleen maar sabbelen. Maar ja, je hebt je antwoord al. Met al die medicijnen gaat er weinig gebeuren, zelfs als de kwaliteit goed is.Ik heb het al 1x eerder gebruikt maar toen ook 0 effect waarschijnlijk omdat ik het op mijn tong had gelegd ipv onder de tong.
Je hoeft het niet door te slikken. Heb wel eens gehad dat ik na het een tijdje onder mijn tong gehouden te hebben besloot toch niet te willen trippen. Nou was ik daar uiteraard te laat mee, want begon gewoon te trippen.Je moet de zegels uiteindelijk ook doorslikken — niet alleen maar sabbelen. Maar ja, je hebt je antwoord al. Met al die medicijnen gaat er weinig gebeuren, zelfs als de kwaliteit goed is.
LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?Je hoeft het niet door te slikken.
LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?
Daarom dus. ðŸ«Je hoeft het niet door te slikken. Heb wel eens gehad dat ik na het een tijdje onder mijn tong gehouden te hebben besloot toch niet te willen trippen. Nou was ik daar uiteraard te laat mee, want begon gewoon te trippen.
Daar ging het mij niet over. Je liet het lijken alsof je perse de zegel door moest slikken om effecten ervan te krijgen, wat uiteraard niet klopt. Zelf slik ik ze ook altijd door na circa 20 min.LSD wordt door de slijmvliezen in de mond opgenomen, dat klopt, maar je weet eigenlijk nooit precies wanneer alle LSD opgenomen is. Vaak zit er toch nog LSD in de zegels die je uitspuugt. Als je de restanten doorslikt weet je zeker dat je alle LSD binnenkrijgt. Waarom zou je dat niet doen?
Dat heb ik niet gezegd.Je liet het lijken alsof je perse de zegel door moest slikken om effecten ervan te krijgen
Pas op met Lithium en recreatieve drugs. Beter helemaal niks gebruiken, zelfs geen alcohol.Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium
Pas jij maar enorm op met tripmiddelen.Goeie vraag daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben bipolair en slik dagelijks 1400mg lithium, 20mg olanzapine, lorazepam 1 en 2,5mg, bupropion 150mg en propranol tegen trillende handen door de lithium
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."