En nu nog je reactie
![:grin:]()
met jouw wishlist.. of ben je tevreden met je sfeerverhogende wapitems?
![:kissingheart:]()
livesets ook welkom! Die eerder in ander topic.snel verloren gingen.
Haha, je daagt me uit. Nou, een 'wapkoffer' heb ik niet, want wij 'wappen' niet. Wij hebben wel af en toe samen magische avonden onder invloed van drugs, maar nooit met anderen. Nou ja, wel met anderen, maar we hebben geen sex met anderen. Ik ken die wereld niet, ben hooguit wat nieuwsgierig hoe dat er aan toe gaat, maar wil dit alleen eens mee maken als mijn vrouw dit ook wil en die heeft er nu geen behoefte aan. Ik voel ook geen behoefte, eerder dus nieuwsgierigheid.
Maar wij maken het natuurlijk altijd wel speciaal. Kinderen weg, grote bank voor ons zelf, dekbed naar beneden, donker maken, wierook staafjes, waxine lichtjes etc.
Een kan met water op tafel met glazen, wat sex speeltjes natuurljik....
Van mijn beste vriend heb ik zo'n mooie led lamp gekregen die op de muur schijnt en die hij zelf ook thuis heeft. Vanwege vakantie nog geen tijd gehad om te proberen.
Zo'n sprietjeslamp die jij bedoelt had onze zoon, maar die ging wel snel stuk volgens mij, wel heel mooi als je je hand er op deed; ook geschikt voor LSD, truffels etc.!
We zijn wel tevreden eigenlijk met onze bestaande sfeerverhogende items.
Wij houden allebei van techno, dus we zoeken voor zo'n avond wel een paar leuke sets uit, die we via Youtube of soundcloud luisteren en kijken.
Laatste keer vond ik Youtube beeld afleiden, dus hebben we alleen geluisterd zonder beeld, maar met LSD wil je juist wel beelden zien.
Denk dat we vrij voorspelbare sets luisteren; ik noem er een paar:
-Boris Brejcha Tomorrowland 2018
-Charlotte de Witte Awakenings ADE 2019
-Adam Beyer Awakenings 2017
-Charlotte de Witte (KNXT Stage) Tormorrowland 2019.
En nog veel meer natuurlijk!!!
Ik vind het leuk om weer nieuwe muziek te ontdekken, dus hoor graag als je goede tips hebt!
Ga jij binnenkort naar zo'n WAP feest, want je bent je goed aan het voorbereiden!
Wij hebben a.s. zaterdag een thuis feestje bij onze beste vrienden. Daar blijven we ook slapen en die avond gaan we zeker dansen en hebben we alle 4 een techno set uitgezocht, zodat het voor ieder wat wils is. We gaan zeker lekker dansen, maar er komen geen matrasjes op de grond haha.
We zullen zeker wat nemen, ik verwacht XTC of we gaan voor het eerst 6-apb testen. En de lachgastank gaat mee
![:grinning:]()