Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoelens

Gevoelens

21 antwoorden
866 weergaven
18-5-2026
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Sinds enkele weken neemt mijn vriend, een goede maat van hem mee na het stappen voor een afterparty.
persoonlijk vind ik dit natuurlijk super gezellig, normaal gesproken gaan mijn vriend en ik altijd alleen door nadat hij terug komt van een avondje kroeg.

Nu na een paar weken, heb ik zo af en toe contact met hem via social media, stiekem vindt ik het fijn om aandacht van hem te krijgen..

Is dit raar ?
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meisje2009 zei:
Hallo allemaal,

Sinds enkele weken neemt mijn vriend, een goede maat van hem mee na het stappen voor een afterparty.
persoonlijk vind ik dit natuurlijk super gezellig, normaal gesproken gaan mijn vriend en ik altijd alleen door nadat hij terug komt van een avondje kroeg.

Nu na een paar weken, heb ik zo af en toe contact met hem via social media, stiekem vindt ik het fijn om aandacht van hem te krijgen..

Is dit raar ?
Klik om te vergroten...
Je krijgt dus gevoelens voor hem ? Zo gek is dat niet als je Hem leuk vind 😊
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja je hebt wel een beetje gelijk, maar zit ook met mijn vriend
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meisje2009 zei:
Waarom niet ? Hoe zou jij het aanpakken?
Klik om te vergroten...
Omdat stiekem niet goed is, daarom.

Heel eerlijk: waar ben je mee bezig?
Je weet zelf echt wel dat je niet oké bezig bent.
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meisje2009 zei:
Ja je hebt wel een beetje gelijk, maar zit ook met mijn vriend
Klik om te vergroten...
Het is aan jouw wat je wilt.. mocht je het stiekem doen? Zorg er dan voor dat je vriend er niet achter komt 😜
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hihi 🙈
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voel jij je aangetrokken tot hem?
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KevinD zei:
Voel jij je aangetrokken tot hem?
Klik om te vergroten...
Ja ben verliefd op hem😳
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou niets stiekem doen iig. Lijkt mij niets zo vervelend dan op zo’n manier verneukt worden door iemand.
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Zou niets stiekem doen iig. Lijkt mij niets zo vervelend dan op zo’n manier verneukt worden door iemand.
Klik om te vergroten...
Waarom niet ? Hoe zou jij het aanpakken?
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meisje2009 zei:
Waarom niet ? Hoe zou jij het aanpakken?
Klik om te vergroten...
Stel je voor jij zou in een relatie zitten met die jongen en hij gaat stiekem met een vriendin van jou.

Hoe zou jij dat vinden?

Ik zou eerst jezelf afvragen waarom je de extra aandacht fijn vindt.

Is er in de huidige relatie niet genoeg? En als je echt die andere jongen leuker vindt het netjes afronden met je huidige vriend. Maar dan kan het nog steeds zijn dat die andere jongen het anders ziet. Of dat je nog steeds hun vriendschap erdoor verbreekt als jij er met de ander van door gaat. Dus dan zou ik eerst een paar maanden de tijd geven zodat hij het een beetje emotioneel heeft kunnen verwerken.
M
Meisje2009Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Пусто zei:
Stel je voor jij zou in een relatie zitten met die jongen en hij gaat stiekem met een vriendin van jou.

Hoe zou jij dat vinden?

Ik zou eerst jezelf afvragen waarom je de extra aandacht fijn vindt.

Is er in de huidige relatie niet genoeg? En als je echt die andere jongen leuker vindt het netjes afronden met je huidige vriend. Maar dan kan het nog steeds zijn dat die andere jongen het anders ziet. Of dat je nog steeds hun vriendschap erdoor verbreekt als jij er met de ander van door gaat. Dus dan zou ik eerst een paar maanden de tijd geven zodat hij het een beetje emotioneel heeft kunnen verwerken.
Klik om te vergroten...
Als hij daar gelukkig van word, zie ik geen bezwaren
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meisje2009 zei:
Als hij daar gelukkig van word, zie ik geen bezwaren
Klik om te vergroten...
Dat betekent nog niet dat je huidige vriend er ook zo naar kijkt.

Misschien kan een open relatie wat voor je zijn.

Verder is het menselijk en is het aan jou hoe je hier mee omgaat.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je uit 2009 komt ben je dus een jaar of 16/17. Hoe lang heb je al met je vriend en hoe is jullie relatie verder? Krijg je ook genoeg aandacht van hem of mis je dat?
Onder invloed kan het zijn dat je wat sneller gevoelens voor een ander krijgt of dingen doet die je eigenlijk nuchter niet zo snel zou doen.
Ten eerste hoef je niks te doen met deze gevoelens als je gewoon voor je vriend wilt blijven kiezen. Als je er niks mee doet worden de gevoelens vanzelf minder. Wel zou het dan misschien makkelijker zijn als je hem (die andere jongen) een tijdje niet ziet/spreekt.

En dat jij gevoelens hebt wil niet zeggen dat die andere jongen het ook heeft. Wil je je huidige relatie op het spel zetten voor helemaal niets misschien?
Maar mocht je ervoor kiezen om iets met die andere jongen te doen of een relatie te beginnen, rond de relatie met je vriend dan eerst netjes af. Als je vreemdgaat met een maat van hem zal dat erg kwetsend zijn voor hem waarschijnlijk.

Ook al ben je nog heel jong, probeer echt over de consequenties na te denken en geen overhaaste beslissingen te nemen.
Zelf klinkt je er wel heel makkelijk over als het jou zou overkomen, maar ik vraag me af of dat ook echt zo is als het zou gebeuren.

Wat gebruiken jullie op zo'n avond trouwens? Ah ik lees in een ander topic 3-MMC. Dat verklaart al een hoop ook.
Want bij uppers is het "normaal" dat je gevoelens extra versterkt worden en dat je er sneller opgewonden van raakt. Maar gebruik dat dan voor je huidige vriend en niet om het met een ander te doen.
En ook als je gewoon niet meer tevreden bent over je relatie of niet meer verliefd bent werk er dan samen aan of verbreek de relatie en houdt hem niet aan het lijntje.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nooit vreemdgaan. Altijd eerlijk zijn naar je vriend. Niks erger om als vriend belazerd te worden door je vriendin en door je maat.
Maar eerlijkheid in een relatie is nummer 1.
Ook als je nog jong bent......
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meisje2009 zei:
Waarom niet ? Hoe zou jij het aanpakken?
Klik om te vergroten...
Was dit werkelijk een serieuze vraag? Een vraag waarom je niet zou moeten liegen?
Dus jij overwoog letterlijk om het stiekem te doen?

Sorry maar ik walg van dit soort dingen zelfs als het alleen al overwogen wordt 🤢.

Precies zoals @Kordie en @MyLittlePonyPack al zeiden, is vertrouwen/eerlijkheid in een relatie nummer 1 !!!

Laten we nou als klootjesvolk, als simpele burger, nou eens eerlijk naar elkaar zijn. De wereld zit al overvol met manipulatie, bedrog en leugens.
Better world starts with yourself !
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Kordie heeft eigenlijk mijn post samengevat, dat is de MAND versie😅
Ik was nogal uitgebreid van stof maar dat komt omdat ik zelf wel vaker bedrogen ben zo vroeger, dus het ligt nogal gevoelig hier.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
MyLittlePonyPack zei:
@Kordie heeft eigenlijk mijn post samengevat, dat is de MAND versie😅
Ik was nogal uitgebreid van stof maar dat komt omdat ik zelf wel vaker bedrogen ben zo vroeger, dus het ligt nogal gevoelig hier.
Klik om te vergroten...
Jouw post is zeker niet te uitgebreid en is super waardevol voor een jonge meid van die leeftijd. Ik hoop dat ze ‘m drie keer leest.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
MyLittlePonyPack zei:
@Kordie heeft eigenlijk mijn post samengevat, dat is de MAND versie😅
Ik was nogal uitgebreid van stof maar dat komt omdat ik zelf wel vaker bedrogen ben zo vroeger, dus het ligt nogal gevoelig hier.
Klik om te vergroten...
Jouw uitgebreide post vind ik juist heel goed!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Jouw uitgebreide post vind ik juist heel goed!
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik mij bij aan.
Opent net de ogen en hersencellen van TS net wat meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."