Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

5136 antwoorden
587 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Niet verwacht dat ik ooit in dit topic zou reageren, maar daar gaan we!

Ik heb twee Ayahuasca ceremonies gedaan, waar vooral in de eerste wel wat struggles waren op het gebied van intimiteit/seks.

De eerste struggle heeft niemand wat van gemerkt omdat ik mezelf in kon houden (en daar heb ik spijt van, als ik iets had kunnen uiten had dat begeleid kunnen worden, nu bleef ik ermee zitten). Ik had de intense drang om naakt te zijn. Mijn kleding vormde een barrière en die moest weg. Kleren weg. Alles uit. Naakt. Mijn kleren hielden iets tegen.

De tweede was op het moment dat ik de void waarin ik al een aantal uur zat een beetje zat was en ik vroeg of ik dan nu naar ervaringen/trauma's uit het verleden mocht. Het antwoord was 'nee. Je moet het eerst voelen. Verkrachting, je moet het eerst voelen'. Dit is het enige moment in de hele reis geweest dat het me te heftig werd en ik daarom rechtop ben gaan zitten met mijn ogen open, om er even uit te stappen.

Daarna heb ik de rest van de ceremonie bij een vriend gelegen die mee was. Dat heeft de begeleiding een hoop werk gescheeld, want toen bleef ik eindelijk eens rustig op mijn plek liggen 😬 ik heb hem echter wel een keer of zes gevraagd of hij me wilde verkrachten of vermoorden. Ik moest het voelen.

Ik ben godsdankbaar dat hij steeds heeft geantwoord met 'nee, dat wil ik niet' en 'moet je zelf doen' (die laatste klinkt cru-er dan het was) en dat hij zijn handen helemaal thuis heeft gehouden, behalve om me vast te houden als hij mijn spieren voelde verstrakken.

Daarnaast ook een korte tijd geil geweest toen ik bij hem lag, dat ook uitgesproken. Twee zinnen over gewisseld en toen was het weg en oke.

Deze struggles hadden helemaal niets te maken met seks in deze tijd, op deze wereld. Er op welke manier naar handelen was denk ik ontzettend schadelijk geweest.

De nacht na die ceremonie hebben we in een hotel doorgebracht, waar ik nog verder heb gereisd (ipv 9 uur had ik er 36 nodig om weer op aarde te komen, en dat is LANG). 'S morgens toen we een beetje wakker werden hebben we uiteindelijk wel seks gehad. Dit was nog heel erg verweven met mijn reis. Ik heb er niet per se nare herinneringen aan, maar fijn was het niet. Niet door de seks zelf, maar door waar het in mijn reis voor stond. De vriend heeft later ook nog wel uitgesproken dat hij zich er niet echt fijn bij had gevoeld.

Lang verhaal kort: er had hier dus echt wel op een aantal momenten behoorlijk wat verkeerd kunnen gaan (al zou er dan wel ingegrepen zijn, maargoed, dan is de veiligheid al weg)

DMT is géén seksdrug! Probeer het alsjeblieft ook niet op die manier uit.
Klik om te vergroten...
Die twee van mij tijdens dat workshop weekend in 2019 waren niet zo heftig, hoewel het wel een tijdje duurde voor ik weer op aarde was.

Bij mij was het meer de semi-klinische setting waarbij seks niet gewenst was dan iets anders.
Mevrouw Pløp zei:
Ik moet er nog steeds ooit een report over schrijven. Ayahuasca is de start geweest van het proces qua ontwikkeling en therapie etc van de afgelopen 1,5 jaar. Mijn eerste reis is voor de groep en begeleiding nogal heftig geweest, ikzelf was een behoorlijk eind van de planeet gedissocieerd en had weinig door van de heftigheid. 1,5 jaar later vallen er nog steeds puzzelstukjes op hun plek en worden er nog steeds dingen duidelijker.
Klik om te vergroten...
Waren dat je enige workshops?
Mindless zei:
Wauw heftig!

Maar dergelijke dingen heb ik dus vaker gehoord: Je kunt allerlei verschillende emoties meemaken tijdens zo'n trip, maar het heeft bijna altijd met verwerking te maken. Niet met dat degene in kwestie het middel gebruikt als libido-verhogende drug en zo lekker bezig kan gaan... (daar zijn andere middelen voor...)

Blij dat je het ook bevestigd: DMT is géén seksdrug. En het zou ook goed voor mensen zelf zijn om te beseffen dat ze beginnen aan iets wat je écht met respect moet behandelen, anders kan dat weleens backfiren en op zo'n manier afgedwongen worden, die je niet wilt meemaken en mogelijk zelfs traumatisch is.
Klik om te vergroten...
Misschien wil ik dat wel wél meemaken?
Mevrouw Pløp zei:
Klopt. Het is een brouwsel, dus hoeveel van wat erin zit weet je sowieso niet. En de hoveelheid die je krijgt wordt bepaald door degene die de ceremonie begeleidt.
Klik om te vergroten...
Een kotsig brouwsel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Misschien wil ik dat wel wél meemaken?
Klik om te vergroten...
Gek genoeg zijn er mensen die dat echt willen ja. Ik eerst ook, min of meer.

Ik kan alleen zeggen dat ik zelf een paar keer goed verkeerd ben gegaan op psychedelica en dat ik dat mensen die ik zou haten waarschijnlijk nog niet zou toewensen. Je kunt echt, écht (voor je idee en gevoel dan, maar is dat niet alles wat dit bestaan überhaupt is?) naar de hel gaan. Hier op aarde werkt je ego als een soort demper/filter: de hemelse frequenties worden tegengehouden, maar ook de helse. Als je hard/goed genoeg tript, kan die demper verdwijnen en het kan dan beide kanten op gaan.

Aan de andere kant, ik had die ervaringen toen nodig. Omdat ik toen ook in die mindstate zat van "ik wil steeds heftiger en ik wil álles waar bewustzijn toe in staat is, meemaken op tripmiddelen". En daar kreeg ik een paar extreme voorbeelden van in de praktijk.

Niemand gaat je tegenhouden echter. Niemand had mij ook tegen kunnen houden. Want we weten het zelf altijd het "beste". :wink:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Niemand gaat je tegenhouden echter. Niemand had mij ook tegen kunnen houden. Want we weten het zelf altijd het "beste". :wink:
Klik om te vergroten...
Maar je hebt er toch geen spijt van?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Veel dingen wel.

Sommige wensen komen ook van dieper dan de geest geloof ik.
Klik om te vergroten...
Op die demonen heb ik het niet zo, maar als het moet dan moet het maar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Maar je hebt er toch geen spijt van?
Klik om te vergroten...
Het is één van die dingen die ik nooit had gedaan als ik vooraf had geweten wat het inhield, maar achteraf toch geen spijt van heb. Want het heeft me veel voorzichtiger met en respectvoller voor psychedelica gemaakt. De ervaring zelf echter had ik kunnen missen, ook als herinnering. Maar goed, die herinnering hangt dan ook weer samen met mijn gevonden voorzichtigheid en respect voor deze middelen, dus of ik dat zo kan zeggen(?)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Het is één van die dingen die ik nooit had gedaan als ik vooraf had geweten wat het inhield, maar achteraf toch geen spijt van heb. Want het heeft me veel voorzichtiger met en respectvoller voor psychedelica gemaakt. De ervaring zelf echter had ik kunnen missen, ook als herinnering. Maar goed, die herinnering hangt dan ook weer samen met mijn gevonden voorzichtigheid en respect voor deze middelen, dus of ik dat zo kan zeggen(?)
Klik om te vergroten...
Klinkt vreselijk... interessant.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Zoals alles leven bedoel je?
Klik om te vergroten...
Veel dingen wel.

Sommige wensen komen ook van dieper dan de geest geloof ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Klinkt vreselijk... interessant.
Klik om te vergroten...
Toegegeven, er zijn een paar jaar geweest dat ik gefascineerd was over de duistere - demonische zelfs - kant van psychedelica en het eigenlijk bewust wat opzocht.

Maar het is interessant voor de geest en vreselijk voor de ziel. De geest lokt je erin met die interesse/fascinatie en vervolgens moet jij het verduren.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laboratoriumrat zei:
Ik hou echt van jou avatar trouwens hahaha
Klik om te vergroten...

Dat zal wel, maar die van mij mag er ook wezen. :grimacing:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Maar het is interessant voor de geest en vreselijk voor de ziel. De geest lokt je erin en vervolgens moet jij het verduren.
Klik om te vergroten...
Zoals alles in het leven bedoel je?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Toegegeven, er zijn een paar jaar geweest dat ik gefascineerd was over de duistere - demonische zelfs - kant van psychedelica en het eigenlijk bewust wat opzocht.
Klik om te vergroten...
Ik vind het verschrikkelijk. Ik haat die plek. Het voelt ook echt een soort "verkeerd" als ik er ben, een soort plek buiten tijd en ruimte waar je je echt uit moet worstelen ofzo, het is heel lastig om uit te leggen maar ik spiraal echt best wel slecht als ik bijvoorbeeld LSD neem terwijl ik teveel aan mijn hoofdf heb. Het zijn de gedachtes en CEV en OEV die ik dan krijg. Alles donker, schreeuwen, pijn, angst, martelen, vuur... mensen die om hulp roepen en demonen met baardjes en snorretjes. Het doet me heel veel denken aan de Saw films. Ugh, ik heb zo'n hekel aan die rotfilms.

Hoe kwamen we hierop?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij doen gelukkig wat minder oubollige "spelletjes" dan de Koning vandaag op Koningsdag 🤣😇

Al 2 heeelijke uitgebreide rondes van ongeveer 2 uur gedaan😇 Alleen nu moet de Womanizer weer opgeladen worden😏
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik vind het verschrikkelijk. Ik haat die plek. Het voelt ook echt een soort "verkeerd" als ik er ben, een soort plek buiten tijd en ruimte waar je je echt uit moet worstelen ofzo, het is heel lastig om uit te leggen maar ik spiraal echt best wel slecht als ik bijvoorbeeld LSD neem terwijl ik teveel aan mijn hoofdf heb. Het zijn de gedachtes en CEV en OEV die ik dan krijg. Alles donker, schreeuwen, pijn, angst, martelen, vuur... mensen die om hulp roepen en demonen met baardjes en snorretjes. Het doet me heel veel denken aan de Saw films. Ugh, ik heb zo'n hekel aan die rotfilms.

Hoe kwamen we hierop?
Klik om te vergroten...
Mijn laatste 'difficult experience' was 's nachts. De demonen waren daar ruimschoots aanwezig en heb de hele nacht door Amsterdam-Nieuw-West gerampetampt.

Volgende keer begin ik overdag. Zonder telefoon en zonder dingen die niet kwijt mogen raken.

Had 450 mcg P-LSD. Zou eigenlijk best 750 mcg willen proberen. Ondanks de erge trip de laatste keer.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Op die demonen heb ik het niet zo, maar als het moet dan moet het maar.
Klik om te vergroten...
Dat is ook het enige wat tegen "ze" helpt: volledig accepteren, liefhebben zelfs (als dat lukt). Alle weerstand maakt het alleen maar erger.

Dirkjan zei:
Ik vind het verschrikkelijk. Ik haat die plek. Het voelt ook echt een soort "verkeerd" als ik er ben, een soort plek buiten tijd en ruimte waar je je echt uit moet worstelen ofzo, het is heel lastig om uit te leggen maar ik spiraal echt best wel slecht als ik bijvoorbeeld LSD neem terwijl ik teveel aan mijn hoofdf heb. Het zijn de gedachtes en CEV en OEV die ik dan krijg. Alles donker, schreeuwen, pijn, angst, martelen, vuur... mensen die om hulp roepen en demonen met baardjes en snorretjes. Het doet me heel veel denken aan de Saw films. Ugh, ik heb zo'n hekel aan die rotfilms.

Hoe kwamen we hierop?
Klik om te vergroten...
Het begon bij mij met fascinatie. In de eerste jaren dat ik begon in mijn eentje te trippen, was er eigenlijk niets waar ik bang voor was in een trip. Ik zag het als een wilde achtbaanrit.

Tot ik het zo vaak ging doen dat het zo met me ging fucken (vooral icm wiet) dat het de angst in me joeg. De fascinatie was echter zo sterk dat ik ermee door ging. En dat bouwde zo op tot die ene trip waar voor mijn gevoel de duivel zelf me overnam en ik absolute scheiding van het goede, van God leek te ervaren. Dat was het allerergste gevoel, zeker omdat ik op dat moment compleet overtuigd was, dat dat voor eeuwig was. Dat ik dus verdoemd was. Ik wens niemand dat gevoel toe... Niemand. Zelfs de dood zou geen rust hiervan geven (althans, daar was ik van overtuigd en misschien maar goed ook).

Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik ophield met zo vaak te gaan trippen en al mijn antwoorden niet meer in trippen ging zoeken. Het was nodig, op een bepaalde manier.

We gaan wel weer lekker offtopic zo. :laughing:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
waar voor mijn gevoel de duivel zelf me overnam en ik absolute scheiding van het goede, van God leek te ervaren. Dat was het allerergste gevoel, zeker omdat ik op dat moment compleet overtuigd was, dat dat voor eeuwig was. Dat ik dus verdoemd was. Ik wens niemand dat gevoel toe... Niemand. Zelfs de dood zou geen rust hiervan geven
Klik om te vergroten...
You really brought me down, man

52a94478ee4e05b734b0a0091d9a1387.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
You really brought me down, man

Bekijk bijlage 47430
Klik om te vergroten...
Wees gerust Dirkie, het was allemaal een illusie!

Die je niet beslist hoeft te ervaren. :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Wees gerust Dirkie, het was allemaal een illusie!

Die je niet beslist hoeft te ervaren. :)
Klik om te vergroten...
Als je wat korter van stof was geweest hing ie op een tegeltje op het toilet. Als de dood omkeerbaar is stort mijn werkelijkheid als een kaartenhuis in elkaar 👈
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Als je wat korter van stof was geweest hing ie op een tegeltje op het toilet. Als de dood omkeerbaar is stort mijn werkelijkheid als een kaartenhuis in elkaar 👈
Klik om te vergroten...
Bij mijn teksten wordt het allemaal veel te duur met die tegels en blauwe inkt joh.

En mensen haken voor de helft waarschijnlijk al af met lezen...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
En mensen haken voor de helft waarschijnlijk al af met lezen...
Klik om te vergroten...
Omdat ze een hartaanval krijgen tijdens het lezen. Goeie god, man.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Omdat ze een hartaanval krijgen tijdens het lezen. Goeie god, man.
Klik om te vergroten...
Nee, het is nog eens wat anders dan luchtigheid als dit:

1200x1200.jpg


Of een bekende hier in Friesland. Weet niet of je hem kunt lezen:

Friestalig-Foar-de-kofje-net-eamelje.-2870.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...257
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."