#1
waarom trek je het aan als het toch weer uit gaat?![]()
Haha omdat het mooi staat en meteen naakt zoals @Rivalrie zegt ook niet echt leuk is.
waarom trek je het aan als het toch weer uit gaat?![]()
Nou, ik stem voor! Lekker ranzig zijn we toch al. 🤪😝Lekker lichaams sappen uitwisselen. En niet alleen de goede soort 🤣
Helemaal mee eens. Ik raak ook meer opgewonden van sexy (onder)kleding dan van naakt.Haha omdat het mooi staat en meteen naakt zoals @Rivalrie zegt ook niet echt leuk is.
let beetje op met dat veel. ken er genoeg die er niet meer vanaf kwamen kerel.Teleurstellende eerste ontmoeting met GHB.
Ahja, het is een drug waar je veel mee moet experimenteren en ik ben geduldig.
😊
ik snap deze niet...k mag niks zeggen 🧐
Of zie het als iets goeds…😋Teleurstellende eerste ontmoeting met GHB.
Ahja, het is een drug waar je veel mee moet experimenteren en ik ben geduldig.
😊
Kan ook!Of zie het als iets goeds…😋
ik mag niks zeggen 🧐
Geen nood.let beetje op met dat veel. ken er genoeg die er niet meer vanaf kwamen kerel.
Dat het hypocriet is om te zeggen dat ‘ie het beter kan laten terwijl ik het zelf ook gebruik.ik snap deze niet...
Vind ghb alleen nooit veel aan. Wel veel uitgeprobeerd met dosering.Teleurstellende eerste ontmoeting met GHB.
Ahja, het is een drug waar je veel mee moet experimenteren en ik ben geduldig.
😊
het voelt zeker super lekker. snap de drang wel van meer.Dat het hypocriet is om te zeggen dat ‘ie het beter kan laten terwijl ik het zelf ook gebruik.
Maar oppassen is het zeker. Stel het is uiteindelijk wel een drugs waar je een zwak voor gaat hebben, dan had je graag gewild dat je het geen tweede keer had gedaan
In het begin stadium wel ja. Totdat je lichamelijk afhankelijk bent. Dan voel je je alleen nog maar normaal met dat spul op…het voelt zeker super lekker. snap de drang wel van meer.
heb nog een beetje staan ook
Is icm met swingen.Vind ghb alleen nooit veel aan. Wel veel uitgeprobeerd met dosering.
Maar in een staartje van xtc of 3-mmc vinden we het echt heerlijk.
Op die manier is het voor ons ook minder verslavend.
Haha ik ook.eindelijk een newbie op dat vlak die het geduld heeft.Of zie het als iets goeds…😋
ik mag niks zeggen 🧐

Gevaar voor hersenschade is bij GHB wel een stuk hoger en niet te onderschatten.Haha ik ook.eindelijk een newbie op dat vlak die het geduld heeft.
Ghb vind ik echt een aparte categorie drugs.. diverse dosissen, de juiste vibe, setting.
Het is geen pil die wel of niet inslaat.
Dus ehh @CuriousExplorer
You go! En enjoy.
Het is net zo verslavend als heroine of kraanwater....Het word notabene.als het.medicijn xyrem door volwassenen en kinderen gebruikt 2 keer per nacht.Geen enkele verslaving uit voorgekomen. De Russische astronouten(phenibut, enigszins dezelfde receptoren) zaten ook niet knetterwappie loopings in hun raket te maken
Het zijn geen 3mmc cravings. Het grootste veslavingsgevaar hierin is gebrek aan kennis en zeer duidelijke afspraken.
Ik pretendeer niet dat je Verslaving altijd kan voorkomen. Maar het slechte imago van GHB vind ik onterecht.
Als klinieken nou eens eerder baclofen inzetten. Ben je na een jarenlange Verslaving binnen 2 dagen fysiek afgekickt. Daarnaast word nu (helaas sporadisch) baclofen ingezet om cravings te voorkomen. En net zoals refusal/alcohol.kan je geen baclofen en ghb mixen.
Benzo's, alcohol nicotine.
Dat zijn pas huiveringwekkende verslavingscijfers.
En voor diegene die beweren dat ghb chemisch en slecht voor je is.Joh..ik dacht dat XTC etc.allemaal biologische natuurproducten waren
Ps naar niemand persoonlijk.
Bekijk bijlage 31680
.
Herkenbaar 😬 erg herkenbaar..Helpt wel als je geen pil meer slikt 🤯😏
Het voegde voor mij te weinig toegevoegde waarde toe ten opzichte van de geilheid van pep.Haha ik ook.eindelijk een newbie op dat vlak die het geduld heeft.
Ghb vind ik echt een aparte categorie drugs.. diverse dosissen, de juiste vibe, setting.
Het is geen pil die wel of niet inslaat.
Dus ehh @CuriousExplorer
You go! En enjoy.
Het is net zo verslavend als heroine of kraanwater....Het word notabene.als het.medicijn xyrem door volwassenen en kinderen gebruikt 2 keer per nacht.Geen enkele verslaving uit voorgekomen. De Russische astronouten(phenibut, enigszins dezelfde receptoren) zaten ook niet knetterwappie loopings in hun raket te maken
Het zijn geen 3mmc cravings. Het grootste veslavingsgevaar hierin is gebrek aan kennis en zeer duidelijke afspraken.
Ik pretendeer niet dat je Verslaving altijd kan voorkomen. Maar het slechte imago van GHB vind ik onterecht.
Als klinieken nou eens eerder baclofen inzetten. Ben je na een jarenlange Verslaving binnen 2 dagen fysiek afgekickt. Daarnaast word nu (helaas sporadisch) baclofen ingezet om cravings te voorkomen. En net zoals refusal/alcohol.kan je geen baclofen en ghb mixen.
Benzo's, alcohol nicotine.
Dat zijn pas huiveringwekkende verslavingscijfers.
En voor diegene die beweren dat ghb chemisch en slecht voor je is.Joh..ik dacht dat XTC etc.allemaal biologische natuurproducten waren
Ps naar niemand persoonlijk.
Bekijk bijlage 31680
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."