#1
Ik ben vroeger wel regelmatig naar een echte parenclub geweest, zowel met partner en alleen en ook zelf actief geweest. Bij die homosauna die 2x dat ik er was afgelopen 2 jaar genoeg kansen gehad om wat te doen, maar had er toen toch weinig behoefte aan. Ben nu toch een stuk minder "makkelijk" dan vroeger. Ben dan wel vrijgezel, heb eigk amper seks omdat ik geen zin meer heb in gedoe met onenightstands ofzo puur voor de lust.
Liever gewoon nu af en toe met een friend with benefits die ik vertrouw en waarvan ik weet wat we lekker vinden en verder niet dan elke keer weer met een wildvreemde. Als ik een partner zou hebben dan zou het een heel ander verhaal zijn en zou ik wel weer makkelijker van alles samen in zo'n sauna of club doen. Maar goed, als ik wel weer es zin heb is de mogelijkheid er altijd. En anders is het ook gewoon een fijne locatie vanwege de sauna's en baden en het eten en vermaak ik me ook prima daarmee en met het kijken naar anderen.
Liever gewoon nu af en toe met een friend with benefits die ik vertrouw en waarvan ik weet wat we lekker vinden en verder niet dan elke keer weer met een wildvreemde. Als ik een partner zou hebben dan zou het een heel ander verhaal zijn en zou ik wel weer makkelijker van alles samen in zo'n sauna of club doen. Maar goed, als ik wel weer es zin heb is de mogelijkheid er altijd. En anders is het ook gewoon een fijne locatie vanwege de sauna's en baden en het eten en vermaak ik me ook prima daarmee en met het kijken naar anderen.